Šonedēļ braukāju ar septiņgadīgu Volvo S60 sedanu. Tik lielam auto tik mikroskopisks bagāžnieks.. Bet, protams, salona klase ir cita.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 29
Šonedēļ braukāju ar septiņgadīgu Volvo S60 sedanu. Tik lielam auto tik mikroskopisks bagāžnieks.. Bet, protams, salona klase ir cita.
@laacz Laipni lūdzam pie cilvēkiem
@sandiskr Nez, šauri. Aizmugurē vietas arī ir mazāk, nekā oktāvijā. Bagāžnieks smieklīgi tizls. Bet, protams, sajūtas ir citas.
@laacz @prusux @sandiskr Ja tev ir auto par 70K, degvielas izmaksas ir nekas. A bet ja par izmešiem runājam, es labāk izvēlos vairāk ēdošu benzīnu, kā jebkāda veida dīzeli.
@normis @prusux @sandiskr Es arī ļoti vēlētos benzīnu, bet pie mana nobraukuma pat apkopju izmaksu un auto cenas samazinājums pret identisku dīzeli nespēlē lielu lomu.
@laacz @normis @prusux @sandiskr Kur visi pēkšņi tik gudri kļuvuši par to dīzeli? Pirms VW skandāla nevienam tā nelikās.
@PTimrots @laacz @prusux @sandiskr es par to sāku domāt, stāvot rindā uz CSDD dīzeļu pārbaudi, kur vecas mašīnas tika "rūcinātas", lai izšauj sodrējus no trubas ārā. Tad man bija atklāsme kāds draņķis tas viss ir.
@normis @PTimrots @laacz @prusux @sandiskr bet ja tos sodrējus un citus mēslus, kas neko traku nenodara apkārtējai videi (siltumnīcas gāzēm utt), bet tikai cilvēkiem pilsētā, izšauj laukā mežā (lasi - DPF izkurina uz šosejas), viss atkal kļūst drusku citādāk.
@prusux @thearmi @PTimrots @laacz @sandiskr diemžēl nav kārtībā (tikai likumiski). Eiropā visi izmantojot likumu, kur teikts, ka drīkst izmantot "cheating device" ja ir jāpasargā motors. Līdz ar to 90% ražotāju uzrāda absolūti fake izmešu datus, iegūtus īpašos testa režīmos (skat dok. filmu augstāk)
@normis @prusux @thearmi @laacz @sandiskr Man šķiet, ka varētu izvēlēties auto vienkārši pēc degvielas patēriņa. Vai tad tā nu būs, ka maz ēd, bet daudz piesārņo?
@prusux @thearmi @normis @PTimrots @sandiskr Starp citu, arī arī euro5 var davest līdz tādai kondīcijai (īpaši nepiepūloties, btw, normāli ekspluatējot), lai tas smakotu diezgan izteikti.
@PTimrots @normis @prusux @thearmi @sandiskr Vispār jau tā laikam fan nav. Dīzelim ir citi izmeši. Euro6, tiesa, ar adblue to risina.
@laacz @normis @prusux @sandiskr Benzīns/gāze un visas benzīna ekstras par dīzeļa cenu! Green power :)
@latvietis_ @normis @prusux @sandiskr Nope. Pie mana nobraukuma man sanāktu biežāk kā reizi nedēļā braukt tankā.
@thearmi @normis @PTimrots @laacz @prusux @sandiskr Palasi par dīzeļu NOx savienojumiem. Viss ir slikti, jebkuram dīzelim...
@hokamons @thearmi @normis @PTimrots @prusux @sandiskr Euro6 nātrija oksīdu problēmu gandrīz likvidē. Benzīna co2 atgāzes ir lielākas.
@laacz @hokamons @thearmi @PTimrots @prusux @sandiskr Likvidē tikai laboratorijās, uz ielas x400, par to tak dizelgeita
@normis @hokamons @thearmi @PTimrots @prusux @sandiskr Ja nemaldos, tad problēma bija ar Euro 5.
@hokamons @thearmi @normis @PTimrots @laacz @prusux @sandiskr Tā gan nav. Ja ir Euro6 *un* ir lietotajam uzpildāma AdBlue bāka, tad viss ar izmešiem ir kārtībā. Cik es zinu BMW reālie izmeši vēl mazaki par papīros rakstītajiem. Trobelis ir tiem auto, kas ekonomēja uz AdBlue bākām.
@laacz @hokamons @thearmi @normis @PTimrots @prusux @sandiskr Kaspar, slāpekļa oksīdus. Ar tiem bez urīnvielas pielietošanas palīdz cīnīties dūmgāzu recirkulācija (izmanto vilcējos) vai dūmgāzu skalošana skruberos (izmanto katlumājās). Diemžēl vieglajos auto tādu tehnologiju pielietošana ir dārga un tehnoloģiski sarežģīta.
@gudemons @hokamons @thearmi @normis @PTimrots @prusux @sandiskr Jā, sajaucu.
@aigarius @hokamons @thearmi @PTimrots @laacz @prusux @sandiskr Diemžēl arī EURO6 un BMW krāpjas, https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32007R0715&from=EN un bilde
@normis @aigarius @hokamons @thearmi @PTimrots @prusux @sandiskr Nope, dīzeļgeita bija par EURO 5, kuram pateicoties iekš EURO 6 tika iestrādātas papildus prasības.
@laacz @hokamons @thearmi @normis @prusux @sandiskr Man kā patērētājam šķiet, ka prātīgi ir atrast auto, kas maz ēd un braukt rāmi, nevis nervozēt par izmešiem, kurus es nevaru nomērīt un kuru kaitīguma mode visu laiku mainās.
@PTimrots @laacz @hokamons @thearmi @normis @prusux @sandiskr Pastaigā pa Rīgas ielām ar vecajiem auto un pa Minhenes ielām ar jaunajiem auto. Starpība ir ka nakts un diena. Pec dzivošanas Vācijā, atbraucot uz Rīgu nāk klepus un asaro acis uz Brīvības ielas ietves. Un ar plugin auto (hibrīdiem vai EV) tā starpība arvien pieaug.
@aigarius @PTimrots @hokamons @thearmi @normis @prusux @sandiskr Paga. Pauls runāja par veciem auto vs jauniem?