Tās LED un lāzera tuvās gaismas, šķiet, nav radītas mūsu ceļiem. Kad auto šūpojas, kārtīgi bliež acīs.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 9
Tās LED un lāzera tuvās gaismas, šķiet, nav radītas mūsu ceļiem. Kad auto šūpojas, kārtīgi bliež acīs.
@laacz Līmeņa sensori un augstuma regulatori netiek līdzi bedrēm un nelīdzenumiem.
@KBlumentals @laacz LED nevajag līmeņa sensorus. Braucot ar LED gaismām pretīmbraucēji mirkšķina reti. Daudz biežāk tā bija ar adptīvajām xenon gaismām
@agris_krusts @laacz Man šķiet gadijumos, kur ir LED pilnās gaismas vai lāzers (premium segmenta jaunākajiem auto) vajag līmeņošanu gan? Jo tie vēl spožāki par Xenon. Man ir rūpnīcas Xenon un jā, sensori netiek līdzi ceļam.
@KBlumentals @laacz Līmeņa automātiskā regulēšana ir obligāta tikai xenon. Tā raksta MK noteikumos. Man uz viena defendera stāv legāli E marķēti LED bez jebkādas automātiskās regulēšanas. Ar TA nav problēmu. Un tūlīt būs arī uz 20+ gadīga :)
@agris_krusts @laacz Kur E marķētas LED spuldzes dabuji? Vecajā bembī varētu ieskrūvēt, ar parastajām kvēlspuldzēm neko neredz tumsā. Bet par MK notiekumiem kaut kā liekas, ka viņi nav vienkārši paspējuši :-)
@KBlumentals @laacz Nekur ES neprasa LED lukturu automātiski regulēšanu. Diez vai tikai ar spuldzēm būs līdzēts. Vajag sertificētus lukturus. 7” pāris labu ir 800+ eur. Vecos bmw tādus diez vai liks :)
@agris_krusts @laacz Tad neatmaksājās. Bet jāatzīst ka ja LED un lāzera neprasa, bet Xenon prasa augsutma regulēšanu tad MK prasība ir nepamatota, jo izstarotās gaismas apjoms LED un lāzeram ir vēl lielāks + vēl tas, ka tolks no tās augstuma regulācijas nav jo @laacz tiek tāpat apžilbināts.
@KBlumentals @agris_krusts Automātiskā augstuma regulēšana nedarbojas uz bedrēm un citām svārstībām. Tas ir lēnais pasākums. Vismaz wag grupas xenoniem. Līmeņojas pie ieslēgšanas un viss.