Kā šeit darbojas princips par malējo stāvokli un priekšroku? Piemērs - Biķernieku x Kastrānes/Tālivalža virzienā no centra.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 13
Kā šeit darbojas princips par malējo stāvokli un priekšroku? Piemērs - Biķernieku x Kastrānes/Tālivalža virzienā no centra.
@laacz Ja abi pārkārtojas uz vienu joslu, tad parasti tiem pa labi ir priekšroka, nē?
@tomaac Tur jau ir viena josla. Bet pareizā atbilde ir labās rokas princips, jā. Jo labā malā ir savieno joslu pirms un joslu pēc.
@Reinis_Me @tomaac Labais arī turpina braukt pa savu joslu un nepārkārtojas. Tas nekas, ka josla krustojumā 'sašķiebjas'.
@laacz uz akmens tilta augšā braucot no centra puses būtībā tas pats – tie, kas labajā joslā (nabadziņi), meklē iespēju pārmesties pa kreisi
@laacz uzzīmēta ir viena josla. imho - rāvējslaedzējs.
@Reinis_Me @tomaac Nav tāda koncepta. Joslas mala turpinās no krustojuma tuvākā labā stūra uz tālāko labo :)
@Reinis_Me @tomaac Ir, bet tas nav aizliegts.
@tweet_na_troih To nosaka pieklājība. Praksē kreisie nelaiž labos. Labie var labot kreiso sānu mašīnai pa kreiso naudu :)
@MarisAntons @laacz Vai tad tur nav zīme brauktuves sašaurinājums no labās puses?
@ajurjans @MarisAntons Protams, ka nav.
@laacz Šitā ir vnk eksuzīva vieta. Kā braucu garām tā domāju man likt sānos, vai man ieliks.
@kbs_lv Es izvēlos braukt pa apkārtceļiem. Tā bakstīšanā nav manu nervu vērta :)