Pat Ķīna izskata arbrīvošanos no auto, kas tērē fosilo degvielu. VW elektrificēsies līdz 2030, Mercedes līdz 2022. Aķi būs zelta vērtē.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 13
Pat Ķīna izskata arbrīvošanos no auto, kas tērē fosilo degvielu. VW elektrificēsies līdz 2030, Mercedes līdz 2022. Aķi būs zelta vērtē.
@laacz Plus viss šis ir muļķības, jo hibrīdi (eg Prius) arī tiek par elektroauto uzskatīti. Pīārs
@Reinisceplis Bet tiem jau arī aķi vajag :)
@Reinisceplis To biš - elektro ar rage extender arī ir labs solis.
@laacz Nu jā. Taču tam visam ar ekoloģiju maza saistība
@Reinisceplis Tas gan. Jāņem vērā, ka litija krājumi arī nav bezgalīgi..
@laacz @Reinisceplis Litija ir pa pilnam daudzās vietās. Pat rakt nevajag - katrs lielais izkaltušais ezers ir pilns ar litiju https://cleantechnica.com/2016/05/12/lithium-mining-vs-oil-sands-meme-thorough-response/
@aigarius @Reinisceplis Ja pareizi saprotu, pie patreizējiem izmantošanas apjomiem ilgam laikam diži nepietiks.
@SkarbaRealitate's account is temporarily unavailable because it violates the Twitter Media Policy. https://support.twitter.com/articles/20169199.
@laacz @Reinisceplis Tā nav nafta, kas sadeg. Litijs ir gandrīz 100% reciklējams no batarejām. Plus viņa tur ir tikai 3%
@aigarius @Reinisceplis Bet pie noteikta apjoma tomēr arī ar to var nepietikt. Bet tur viedokļi dalās.
@SkarbaRealitate @VKMKD @laacz @PilsCilvekiem Lai kāds būtu uzrāviens, tās mašīnas ir garlaicīgas šujmašīnas.
@iuzii @SkarbaRealitate @VKMKD @PilsCilvekiem 100% nepiekrītu. Auto kā auto. Laba dinamika. Range anxiety ir vienīgais mīnuss.