Šon iedomājos, ka varētu pelnīt džunguru, ļaujot savam autonomajam auto par bezšofera ūberīti piešancēt. Bet nekā... http://arstechnica.com/cars/2016/10/dont-plan-on-using-an-autonomous-tesla-to-earn-money-with-uber-or-lyft/
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 14
Šon iedomājos, ka varētu pelnīt džunguru, ļaujot savam autonomajam auto par bezšofera ūberīti piešancēt. Bet nekā... http://arstechnica.com/cars/2016/10/dont-plan-on-using-an-autonomous-tesla-to-earn-money-with-uber-or-lyft/
@laacz jāgaida opensource risinājumi :)
@jjerums Neticu. Automašīna ir milzīgi komplicēta un ar katru mirkli striktāk regulēta ierīce. Nedod dies` opensourcēt...
@jjerums @laacz trur tak skaidri rakstīts - būt Tesla Network. Tas pats Uber tikai papildus apdrošināšana, serviss, tīrīšana, ...
@aigarius @laacz redz, kad teju visu darīs roboti, būs jautājums- kam tie piederēs. Un man labāk tīk utopija ar distributed ownership.
@jjerums @aigarius Protams. Tikai tas nenotiks mūsu laikā, domāju. Bet var gadīties, ka vienkārši esmu iesīkstējis.
@miculis @aigarius @jjerums Un te nu mēs nonākam pie rezultāta. Kāpēc man pirkt auto, ja es varu braukt ar kaimiņa teslu?:)
@miculis @aigarius @jjerums Un, kāpēc kaimiņam pirkt auto, ja viņš var braukt ar kaimiņa teslu? Apburtais loks.
@miculis @aigarius @jjerums Un rezultātā nonākam pie tiem pašiem takšiem tikai bez šofera.
@miculis @aigarius @jjerums Bet nevajadzīgi. Spirāle, jūnou.
@miculis @aigarius @jjerums Un tajos dzīvo, nevis izīrē, kad tajos neatrodas. Airbnb nav rādītājs, jo ir niecīgs procents.
@miculis @aigarius @jjerums Nevienam nevajadzēs savu auto. Bet, tiem, kam vajadzēs (un varēs atļauties), to neizīrēs. Īpašnieki būs bizness.