No plānotajiem 4 jauniem Rīgas Daugavas šķērsojumiem tapis ir tikai 1. 1981-2005 PERIODAM PLĀNOTAJIEM. Plus ne1 maģistrāles bez luksoforiem.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 31
No plānotajiem 4 jauniem Rīgas Daugavas šķērsojumiem tapis ir tikai 1. 1981-2005 PERIODAM PLĀNOTAJIEM. Plus ne1 maģistrāles bez luksoforiem.
@laacz nu pag, tas tak krievu laika ģenplāns, tur arī metro bija iekšā :) bet žēl, ka tās iestrādnes ir pilnīgi pap... pazušas.
@tweet_na_troih Šeit metro NAV iekšā.
@laacz tas tak nenozīmē, ka uzreiz jābūvē. Jābūt gataviem, jāplāno. Dienvidu tilts tika ieplānots vēl brīvvalsts laikā.
@artursreiljans Vispār jau gatavi esam nelielai daļai no tā visa. Skatīt Rīgas detālplānojumu.
@laacz uz šī konkrētā papīra - nav, jo tas ir maģistrāļu ģenplāns :) bet tilts vecā dzelzs tilta vietā būtu baigi OK.
@tweet_na_troih Plūsmām nebūtu kur palikt.
@laacz akmens tilts paliek kājām, tramvajiem, velo. viss pārējais tr-ts : no 13.janv. ielas nafig pa taisno pāri upei.
@tweet_na_troih Un atdurtos 13. janvāra/11. novembra krustā ;)
@laacz tilts tak uz kātiem -> krastmala paliek zem tilta. = nekāda krusta. estakāde/cilpa no krastaielas varbūt.
@tweet_na_troih Tur, IMHO, nav vietas estakādēm. Bez tām atdure sanāks tāda pati kā visiem pārējiem tiltiem :)
@artursreiljans @laacz brīvvalsts? 30-jos gados??? 8-( )
@tweet_na_troih @laacz šis, piemēram, ir 1936. gada plāns.
@Nauris_L @laacz tiešām, jābūvē sab.transam katapultas! var arī trosu tramvajiņu no vecrīgas uz universitātes jauno kompleksu.
@tweet_na_troih @Nauris_L @laacz Pēc 10 gadiem starp centru un LU ik 15min kursēs RailBaltica elektrovilciens
@briedisunrepshe @tweet_na_troih @Nauris_L Jā, bet pēc 10 gadiem reti kuram vajadzēs centru, zinot, ka no tā ārā tikt kļūs aizvien grūtāk.
@Nauris_L @briedisunrepshe @tweet_na_troih Agrāk vai vēlāk viss decentralizēsies. Un, ja tikt no centra ar sabtrans ir grūti, būs slikti.
@Nauris_L @briedisunrepshe @tweet_na_troih Vispār, ideāli būtu stacijai pievilkt tramvaju tuvāk. Uz visām pusēm.
@Nauris_L @briedisunrepshe @tweet_na_troih Es ne. Auto centrā nav ko darīt.
@laacz @Nauris_L @tweet_na_troih Tas gan diezgan sarežģīti, jo gribas, lai tramvajs iet gan gar staciju, gan gar Vecrīgu
@briedisunrepshe @Nauris_L @tweet_na_troih Šis būtu ekselenti. Brauktu uz darbu ar sabiedrisko. No Jelgavas.
@Nauris_L @tweet_na_troih @briedisunrepshe Jep, tramvaji visos Rīgas galos. Bet tas ir slapjais sapnis.
@laacz @Nauris_L @briedisunrepshe ja izdomātu pietiekami efektīvu monetizācijas plānu (lasi : kā nokniebt un iedot) - varētu piedāvāt.
@laacz btw, kas tev traucē tagad tā darīt? 500m kas jānokāto kājām ? :)) cc:@briedisunrepshe @Nauris_L
@tweet_na_troih @Nauris_L @briedisunrepshe Sabiedriskais transports vienmēr būs dotēts.
@tweet_na_troih @briedisunrepshe @Nauris_L Komforts ir agustāks, bet patērētais laiks ar auto - mazāks par sabtrans.
@tweet_na_troih @laacz @Nauris_L Parīze rēķina, ka pārsēšanās, kur jāiet ilgāk par 2 minūtēm, samazina pasažieru skaitu par 10 procentiem
@laacz @briedisunrepshe @Nauris_L @tweet_na_troih BTW, savulaik nebija plānots taisīt trolejbusu līniju no Rīgas uz Jelgavu?
@MarisAlksnis @briedisunrepshe @Nauris_L @tweet_na_troih Tipa, kā Krimā no Simferopoles uz Jaltu? (P.S. Esmu braucis - kreizī šit).
@cepum_s @MarisAlksnis @briedisunrepshe @Nauris_L @tweet_na_troih Jo vilciens it so much old school. Izklausās pēc RD projekta :)