Pašā Vācijā subsīdijas elektroauto iegādei neattiecas uz Model S un citiem eksluzīvā gala elektromobiļiem (<60k€).
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 13
Pašā Vācijā subsīdijas elektroauto iegādei neattiecas uz Model S un citiem eksluzīvā gala elektromobiļiem (<60k€).
@laacz Ļoti loģiski. Jo uzmini, kas ražo lielāko daļu neTeslu.
@mrserge Tas gan ierobežo arī dārgā gala BMW un citus, bet Model3 palīdīs zem šīs robežas.
@Andzhikss Tu domā Volt? Model3 jau arī ierakstīsies.
@laacz Pārdod pāris tūkstošus gludekļu uz riteņiem pašvaldības mentiem ir daudz izdevīgāk par diviem bembjiem mēram. #subsīdijas
@Andzhikss Es gan nesaprotu sajūsmu, jo šis ir hibrīds. Tanī ar elektro var nobraukt nepilnus 100km (pēc papīriem, reāli mazāk) :)
@mrserge Tad jau sanāk, ka viņi šauj sev kājā (pēc Tavas hipotēzes). Jo 99% elektromobiļu ierakstās subsīdijās.
@laacz Viņi nodrošina Vācijas autoražošanai nākotni. Vāciešiem būs darbs un rūpnīcas turpinās darboties. Ar sīriešu darbaspēku.
@Andzhikss Ā, heštegs nojauca visu galvu. Tu par Bolt :)
@mrserge Tu sāc izklausīties pēc veca perdeļa, kurš vispārzināmas patiesības ietērpj sazvērestības teorijās.
@laacz jā jā,tikai Volt nav elektro auto. Bolt gan, bet tas pāri dīķim, pie mums Ampera-e.
@Andzhikss Vēl jau ir Renault Zoe. Bet ar pārējiem aukstā ziemas rītā būtu bailīgi braukt uz darbu pat, ja nav pielādēts pa nakti.