Mašīnu no gada uz gadu kļūs vairāk. Sastrēgumi augs. Pieņemiet to un dzīve šķitīs vienkāršāka. Ar laiku ar to sastapsies arī velo :)
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 27
Mašīnu no gada uz gadu kļūs vairāk. Sastrēgumi augs. Pieņemiet to un dzīve šķitīs vienkāršāka. Ar laiku ar to sastapsies arī velo :)
@laacz Ja tiks izbūvēti veloceļi, tad velo nebūs jācieš dēļ auto sastrēgumiem.
@marisjonovs velo būs savi sastrēgumi, savi agresīvie šoferi.
@Reinis_Me O, jā .plus - Ārpus Rīgas 50km rādiusā arī nekustamo īpašumu cenas ir labas, bet infrastruktūra ir pateicoties 'biezajiem' :)
@laacz Ja esošajās Rīgas robežās izmitinātu ~2mil cilvēku, tad varētu bažīties par velo sastrēgumiem. Velo daudz efektīvāk izmanto telpu.
@marisjonovs Nevar pārslēgt visus uz velo. Tas, taču, ir izdiskutēts jau.
@laacz Kur rāvi «visus uz velo»?
@marisjonovs Man tā šķita, ka Tu uz to velc. Velo uzvaras gājiens var būt tikai ilgtermiņā - ne viena, divu vai piecu gadu darba rezultāts.
@marisjonovs Un pa to laiku auto skaits dubultosies, ielu skaits ne. Arī maģistrālo velojoslu platums ne.
@laacz Jūtams, ka tu runā par sev pilnīgi svešu tēmu. Varbūt sāc ar interesēšanos un jautāšanu nevis ar apgalvojumiem, būs vērtīgāk ;-)
@marisjonovs Oh. Well. Dažkārt arī velopropagandistiem ir vērts no burbuļa izkāpt :)
@laacz Diemžēl tu esi tas, kas bez privātā auto redz tikai velo. Kamēr Rīga stagnē kopā ar tevi, pasaule attīstās. Piespēlēt lasāmvielu?
@marisjonovs Es redzu arī sabiedrisko transportu, bet es arī redzu cilvēku ieradumus, nepieciešamības un vēlmes.
@laacz Ieradumi un vēlmes mainās, bet diemžēl ne tad, ja auto tiek uzspiests kā neizbēgama nepieciešamība, jo netiek dotas citas iespējas.
@marisjonovs Tieši tā. Bet līdzīgi būs, ja uzspiedīs velo. Vajag visu risināt kā vienu problēmu.
@marisjonovs Pie kam, es dzīvoju ārpus Rīgas. Ļoti labprāt pārvietotos uz darbu bez auto, ja tas būtu ērti, ērti un efektīvi.
@laacz Kur tu redzi, ka tiek uzspiests velo? Vai vari nosaukt kaut vienu piemēru pasaulē?
@marisjonovs Kopējais iespaids no tiem, kas agresīvi uzstāj uz gājēju un veloinfrastruktūras izbūvi, skatot to atrauti no visa pārējā.
@laacz Ja neskaita dažus indivīdus (@Jusher59), tad pārējie uzstāj diezgan racionāli, izņemot reizes, kad ar absolūtu stulbumu jāsastopas.
@marisjonovs Laikam jau tāpat kā citās jomās. No visām grupām visskaļāk kliedz idioti. Esmu par racionāliem un loģiskiem risinājumiem.
@laacz Aicinājums pieņemt to, ka ir slikti un būs vēl sliktāk nav diez cik racionāls, jo satiksmes problēmas Rīgā ir risināmas.
@marisjonovs Tā kā pats teici, ka problēma netiks risināta, jāņem tas vērā. Jāgatavojas sliktākajam, jācer uz labāko.
@latviangrey Bet vairāk pieaug to skaits, kas var iegādāties un uzturēt auto, kā arī dzīvesvietas attālumi mainās.
@latviangrey Īsti ne. Auto skaits aug daudz straujāk nekā iedzīvotāju skaits krīt. Tam ir citi iemesli.
@latviangrey Bet potenciālo pircēju skaits pieaug. Kaut kur jau tie mazlietotie auto būs jāliek :P
@laacz @marisjonovs Bāc, ku labi būtu, ja kāds izgudrotu teleportu. Visas problēmas būtu gone. Labākā alternatīva - darbs no mājām.
@KBlumentals @marisjonovs Būtu TIK DAUDZ jaunu problēmu :)