Un es būtu par tiesību ieguvē noteikti iekļaujamu ziemas braukšanas kursu ziemā vai poligonā. Gada laikā jāiziet, vai arī tiesības nost.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 15
Un es būtu par tiesību ieguvē noteikti iekļaujamu ziemas braukšanas kursu ziemā vai poligonā. Gada laikā jāiziet, vai arī tiesības nost.
@krahabors Jā. Un prakse/teorija jāpārliek katru reizi, kad maina tiesības.
@Reinis_Me Nav runa par aizķeršanos. Ir runa par konceptu saprašanu. Teorijā to stāsta, bet ar to ir par maz.
@laacz Es būtu vispār par autoskolu likvidāciju (bezjēdzīgs pakāpiens apl.iegūšanai). P.S. zinu cilvēkus, kuri ziemā nebrauc ar savu auto.
@baltaisruncis Ko vietā? Pašmācība? Nē. Un par P.S. - lai nebrauc, bet tiesības ļauj.
@Snowtales @krahabors Jo tie, kas nebrauc, aizmirst. Tie, kas brauc, bieži vien arī aizmirst daudz ko. Tie, kas prot, var nesatraukties.
@Snowtales @krahabors Plus - noteikumi laiku pa laikam mainās. Un daudzi izmaiņas nezina.
@Snowtales @krahabors Pārāk simboliski. Piem., pretējais griež pa labi (no manis). Es braucu taisni. Kurš laiž kuru?
@Snowtales @krahabors I mean, tas ir 1x desmit gados. Kas tur sarežģīts? Noteikumi ir jāzin un braukt ir jāmāk :)
@Snowtales @krahabors Nav runa tikai par avārijām. Par kopējo situāciju uz ceļa, pastarpinātajiem iemesliem. Atbildība neko nedod jau tagad.
@Snowtales @krahabors Pieķer tikai nelielu daļu pārlieku pašpārliecināto vai nemākulīgo autovadītāju.
@Snowtales @krahabors Protams, tad vajag radikāli. Brauktā laika radari uz ceļu posmiem un tiltiem, piemēram.
@Snowtales @krahabors Pie kam, soda neizbēgamība ir utopisks koncepts, diemžēl.
@Snowtales @uldis_l @krahabors Ar to nepietiek. Visur radarus un policiju nenoliksi. Bet netrafarētie auto ir viens no ceļiem, kuru iet.
@Snowtales @uldis_l @krahabors Plus - paātrināt standarta sodu izrakstīšanas laiku. Sagataves ar pāris laukiem.