Ķekavas apvedceļš, protams, ir forši, bet diez, ko par lielāku A7 caurlaidību to teiks Baložu iedzīvotāji un TĀ luksofora izmantotāji? :)
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 22
Ķekavas apvedceļš, protams, ir forši, bet diez, ko par lielāku A7 caurlaidību to teiks Baložu iedzīvotāji un TĀ luksofora izmantotāji? :)
@laacz tur it kā 4 joslu ceļš paredzēts un bez luksofora, ja pareizi saprotu
@GirtsS Tad tur būs viadukts? Un kā ar Valdlaučiem? https://pbs.twimg.com/media/CcdQe14XIAEWk6i.jpg:large
@laacz TAJĀ kurstojumā paredzēts rotācijas aplis. Izbraukšana no Baložiem pa 2.līmeni pāri aplim uz citu- mazo apli un tālāk uz Rīgu. Ir OK.
@jjerums Ir kaut kur tas redzams?
@laacz paša apvedceļa trase ir http://lvceli.lv/wp-content/uploads/2015/06/A7-%C4%B6ekavas-apvedce%C4%BC%C5%A1_IVN-nosl%C4%93guma-zi%C5%86ojums.pdf bet Baložu krustojums ir atsevišķi un posms līdz D tiltam arī. Meklēju.
@jjerums Līdz D tiltam būs jauna trase??
@laacz Tā, pardon, precizēju- Baložu krustojumā tiešām būs 2 apļi, bet A7 ies pa augšu. Un tad aiz krustojuma nozarosies apvedceļš.
@jjerums Kruta!
@jjerums @laacz Risinājums :) Nebūs TĀ luksofora būs Ziepniekkalna un Bauskas lukofors, un visa Ziepniekkalna iela pilna sastrēgumā :)
@hokamons @jjerums Likvidējot Baložu un Valdlauču pagriezienu luksoforus noteikti tā notiks, bet no tā neizvairīties.
@prusux @jjerums Ko Tu domā ar estakādēm? Šoseja iet pa augšu, pārējais pa leju.
@prusux @jjerums Un ko darīt ar krustojumiem ar pārējiem ceļiem pie tādas intensitātes, kāda ir tajās vietās?
@prusux @jjerums Estakāde palielinās intensitāti ieskriešanās/bremzēšanas joslā (skatīt avāriju D tilta uz/nobrauktuvēs pie krasta masīva).
@prusux @jjerums Es domāju, ka jā. Šaurās vietās, kur nevar dabūt gana daudz zemes - noteikti (D tilta un Bauskas viadukts).
@prusux @laacz es ceru, ka LVC inženieri rēķināja arī to. Mēs no pašvaldības puses darījām, ko varējām, lai var izbraukt uz visiem galiem un
@prusux @laacz un lai var to izdarīt arī velo/gājēji. Sākotnējā Ķ apvedceļa versija bija pamatā mašīnorientēta.
@laacz https://twitter.com/uldisb/status/704983786640056320
Šodienas Ķekavas apvedceļa PPP projekta ietvaros- šādi tiek plānots Baložu krustojums.
@GirtsS Paldies. To visu jau vakar noskaidrojām :)