Un, vispār. Individuālais transports ir bezperspektīvs. Sākumā mirs auto, ar laiku arī moto un velo.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 41
Un, vispār. Individuālais transports ir bezperspektīvs. Sākumā mirs auto, ar laiku arī moto un velo.
@laacz otrādi. izveidosies automatizēts individuāls pārvietošanās veids. nebūs pieturas un busa gaidīšana - katrs nokļūs, kur un kad vajag.
@ParaTr00per @klade Līdz šādam masu produktam vēl pārlieku ilgs laiks.
@laacz privātmājas nav ekoloģiskas. Drīz visi dzīvos komunālajos dzīvokļos
@digidigidong Diezgan muļķīgs salīdzinājums.
@laacz moto un velo, kas ir fun, nosaukt par mirstošu parādību, ar ir vairāk kā muļķīgi.
@digidigidong Nope. Visi nekad nespēs dzīvot velo attālumā no darba vietas.
@digidigidong Un uz Rimi divu bērnu ģimene ar velo arī neaizbrauks.
@laacz tu minēji, ka individuālais transports ir bezperspektīvs. Mirs auto, moto, velo.
@laacz paprasi @silenieks un apskaties Dāniju un Nīderlandi
@digidigidong Nu ja. Kā gan, diez, Tu pārvietosies uz darbu, ja jābrauc ar velo 1.5h, bet ar sabtrans 20min?
@digidigidong @silenieks Tas nekad nederēs visiem. Arī Dānijā un Nīderlandē milzīgs daudzums brauc ar sabiedrisko transportu.
@laacz kāds sab trans mani nogādās pa 20min no mājām līdz darbam tur, kur velo 1,5h?
@digidigidong Pieaugot velosipēdistu skaitam, būtiski samazināsies tavs vidējais ātrums, ja vien negribēsi kļūt par pedāļBMW :)
@laacz Grupā velosipēdistu ātrums jūtami pieaug. Es joprojām gaidu argumentus, kādēļ nomirs moto un velo.
@digidigidong BTW, rekur no vienas Nīderlandes pilsētas % pārvietošanās pa distancēm un transporta veidiem.
@digidigidong Nenomirs, es ne tā izteicos. Drīzāk velo nav nekāda panaceja un glābiņš.
@digidigidong Un, tiklīdz parādīsies lieliska alternatīva auto (un velo), arī velo vairs nebūs lielas jēgas.
@laacz nu tad agrāk vajadzēja pārdefinēt teikto :P un sabiedriskais transports kā panaceja... Ar nebūs - https://www.youtube.com/watch?v=ye0YnAufFgY (4sērijas)
@digidigidong Mums ir iespēja tās kļūdas nepieļaut. Lai gan, kuru tas pi* no augstāk esošajiem, protams :)
@laacz ņemot vērā globālu freelance un work from home pieaugumu, transports, kā līdzeklis lai tiktu uz darbu, arvien vairāk zaudēs nozīmi
@digidigidong Work from home der retajam. Gan pienākumu dēļ gan spēju strādāt no mājām dēļ.
@laacz nāksies pielāgoties. Redz ka LTC jau sāk pārtaisīt visus par uzņēmējiem un katram vairs pat savu galdu nedod.
@digidigidong Par uzņēmējiem pārtaisa nodokļu dēļ. Uzņēmumam daudz lētāk izmaksā tāds risinājums. Par galdiem neko nezinu.
@laacz par nodokļiem skaidrs, bet globāli jau tas būs visur. Sniegi pakalpojumu, nevis saņemsi algu. LTC Birojs - http://www.db.lv/foto-video/foto/foto-vieda-biroja-izveide-lattelecom-investejis-1-4-miljonus-eiro-442139
@laacz nespēsi sniegt pakalpojumu - neēdīsi :) Vai brauksi uz reto darba vietu rūpnīcā... Ar velo :P
@digidigidong Tam nav nekāda sakara ar galda atņemšanu.
@digidigidong Nope. Tu vulgarizē.
@laacz tici pasakām par rūpēm darbinieku kustīgumu? :D Sakars ir - tev dod mazāk. Pēc gadiem pat rūpēsies par visu, kas nep. darba izpildei
@digidigidong Arī ar rūpēm tam nav nekāda sakara.
@laacz šāds ofiss ir $ taupīšana. Drīz, ja nāksi uz ofisu strādāt, saņemsi mazāku algu, jo izmaksā vairāk darba devējam :)
@digidigidong Muļķības. Lielākā daļa cilvēku ar biroja darbu nespēj efektīvi strādāt ārpus biroja.
@laacz Nop. Velo ir pārdzīvojis visus sauszemes transporta līdzekļus.
@hokamons Kājas ir pārdzīvojušas visus velosipēdus.
@laacz @digidigidong Kopenhāgenā teju 50% brauc katru dienu ar velo un 25% no ģimenēm, kam 2 bērni brauc ar kravas velo uz veikalu.
@silenieks @digidigidong Ja 250k iedzīvotāju nobrauc gadā 1,2m kilometru, sanāk, ka katrs nobrauc dienā 4km. Nav nekāda milzu distance.
@laacz @silenieks statistika. vidējā temperatūra slimnīcā. Rīgas Satiksmes aprēķini. Kas tam visam kopīgs? Pareizi, tas viss ir pilnīgs BS
@digidigidong @silenieks Tieši to pašu norādu. Kāda sūda pēc man bāž acīs statistiku?
@laacz @silenieks redz, to kas ar ko apmēram brauc, var tomēr dabūt laukā. Kopējo km 250k cilvēkiem gada laikā? tas gan ir bs
@laacz @silenieks vidēji 4km izmantojot velo kā transportu dienā.. Patiesībā ir vairāk, 4km ar velo... Braukt alu iedzert sanāk vairāk km
@digidigidong @silenieks Beidzam diskusiju. Piekrist savai pozīcijai glaimojošai statistikai, bet ignorēt pārējo - paldies.