Iedomājieties, ja 900mio par lidostas atzaru varētu novirzīt reāli noderīgākiem projektiem.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 19
Iedomājieties, ja 900mio par lidostas atzaru varētu novirzīt reāli noderīgākiem projektiem.
@laacz Ko, atzars izmaksās 3/4 no RB cenas Latvijas teritorijā?
@peterispuritis Noteikti. :)
@laacz kur tāds cipars figurē?
@peterispuritis Papildus nauda būs nepieciešama saistītajām lietām, ko ES nefinansē, plus arī uzturēšana nebūs par velti.
@GirtsS Manā galvā aptuvenos aprēķinos. 238mio no ES, 20% līdzfinansējums, saistītā infrastruktūra, uzturēšana, sadārdzinājums.
@laacz tev liekas, ka tas ir nenoderīgs projekts? dabūt sliedes no tallinas līdz RIX, piem, kas mums itkā dod nodokļus un tranzītu...
@tweet_na_troih Tik pat noderīgs būtu tramvajs ar papildus sociālo funkciju. Lielākajā daļā Eiropas ir jāpārsēžas uz lidostas vilcienu.
@laacz ņemot vērā, ka līdz lidostai nav vispār nekādu sliežu...
@tweet_na_troih Tramvaja sliedes ir lētāk uzsliet :)
@laacz @peterispuritis Jūs te tagad dalāt nenošautu lāci. 90% finansē no ES fondiem.
@PZirnis @peterispuritis 80%. Un kāpēc ES fonu naudu var lietot absurdi?
@laacz līdz šim biju sapratis, ka ES dod 80%. Vai tad tā nav?
@GirtsS Nu, ja. 20% ir mūsu + pārējie izdevumi papildus infrastruktūras izmaiņām ir mūsu.
@laacz NAV TUR 900mio un arī nevar to nekur novirzīt. ES naudu dod tikai vilcienam un nekam citam.
@aigarius Vai nebija saprātīgākas idejas naudas tērēšanai projekta ietvaros?
@laacz ES grib Rail Baltica un par to arī maksā. Mums ir izvēle ņemt vai nē, laist cauri lidostai un centram vai nē. Tas arī viss.
@aigarius Vai tad atzars nebija lobija rezultāts?
@VKMKD @aigarius Stacijas jau noairēja.