Nus? Apple TV ir visas [viedās] mājas centrs?
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 20
Nus? Apple TV ir visas [viedās] mājas centrs?
@laacz tv shop tiko ieguva jaunu nozīmi
@balss Jā, es jau skrienu nopirkt uzvalku caur TV :)
@laacz iztēlojies potenciālu: tv tev rāda reklāmu, tev ir iedots impulss un vairs nav nekādas barjeras lai tu veiktu vēlamo darbību uzreiz
@balss Reklāmas vai tad ir impulsa radītājas? Tās, manuprāt, pamatā brendu nostiprina. Vai arī 15min stāsta, kā Tev vajag kārtējo steam mop.
@laacz var jau melot sev, ka "izvēlēm" tavā dzīvē nav nekāda sakara ar reklāmu
@balss Es nebūšu īstais tārgets šādiem apgalvojumiem, jo reklāmas neredzu. TV teju neskatos, internetā reklāmas neredzu kā sugu.
@balss Bet, jebkurā gadījumā, tas, IMHO, ir liels flop. Iepirkšanās tā nestrādās.
@laacz un radio tu neklausies, un pa ielu braucot apkārt neko neredzi
@balss Manā radio reklāmu nav, uz ielas es tās tiešām neredzu.
@balss Bet AFAIK pirkuma vērtību reklāmas iestāsta ilgtermiņā. Impulsa pirkumiem ir mazliet cits mehānisms.
@laacz jebkurš ilgtermiņš noslēdzas ar final impulsu
@balss Nejau uz TV...
@balss Viens papildus iemesls manam "nē" - iepirkšanās pārtrauc TV skatīšanās procesu. Pārtraukt nav labi.
@laacz mēs jau dzirdējām šo frāzi iepriekš: ne jau pa pastu, ne jau pa telefonu, ne jau internetā ...
@laacz esi dzirdējis par amazon 1click shopping?
@balss Es to neesmu apgalvojis,
@balss Es esmu atcēlis Amandas pirkumus manā vārdā.
@balss Bet, tiesa, es neredzu relevanci TV...
@balss P.S. Es paturu tiesības kļūdīties visā šajā padarīšanā.