Plus - risinājumu, kurš ķer tos, kas brauc pa sabiedriskā joslu (Brīvības iela centra virzienā, piemēram). Ij nauda svētkiem būtu, ij algām.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 23
Plus - risinājumu, kurš ķer tos, kas brauc pa sabiedriskā joslu (Brīvības iela centra virzienā, piemēram). Ij nauda svētkiem būtu, ij algām.
@laacz var adaptēt risinājumu ar sarkano laukumu krustojumā, kurā nedrīkst atrasties pēc gaismas signāla nomaiņas. Arī sastrēgumus mazina.
@ojars Bez kontroles tā būs košērīga vieta, kurā apstāties :)
@laacz varētu labāk nevis sodīt, bet atļaut: labo pagriezienu pie sarkanā, braukt pa sabiedriskā tansporta joslu noteiktos laikos
@SandisSauka Pirmo - jā, otro - iespējams.
@SandisSauka Te gan jāpiebilst, ka tas, kas notiek krustojumos, ir pilnīgs vakars.
@SandisSauka Un tur bez sodiem neizaudzināsi, diemžēl. Sevišķi sarkanā braucēji saradās pēdējo gadu laikā.
@laacz tas ir saistīts ar ātruma pārkāpšanu - ātruma samazinājums pilsētas centrā uz 30 un ātruma kameras ir universālāks risinājums
@SandisSauka Tas ir mazliet par šerpu.
@SandisSauka Starp citu, nav gan. Noslogotajos krustojumos nekādu ātrumu neviens nepārkāpj.
@laacz tā jau ir realitāte, vari pamērīt savu vidējo ātrumu pilsētā (centrā)
@SandisSauka Samazinot uz 30, vidējais būs stipri zemāks par tagadējo :)
@laacz par to nestrīdos, bet tas jau nav "punkts" :)
@SandisSauka Punkts ir tas, ka tas neko nerisinās :)
@laacz to nu gan jāpārbauda dzīvē
@SandisSauka Man šķiet, ka tas būtu pēdējais, ko darīt. Vai viens no pēdējiem.
@SandisSauka BTW, NYC pagājšogad samazināja ātrumu lielākajā daļā pilsētas. Rezultāti strīdīgi: http://www.nydailynews.com/new-york/exclusive-news-probe-finds-mixed-results-vision-zero-article-1.2235148
@laacz aizgājām uz cietušajiem? Ok, te raksts par to ar atsauci uz pētījumu http://www.theguardian.com/news/datablog/2013/may/13/speed-limits-reduce-number-road-deaths. Dīvana eksperti :)
@SandisSauka Es šo esmu lasījis un neuzskatu par pieminēšanas vērtu, jo nemin satiksmes intensitāti, ātrumu un ceļu kopgarumu :)
@SandisSauka Pie kam, te ir runa par lieliem ātrumiem, kamēr pie 50 un zemāk viss ir daudz savādāk.
@SandisSauka P.S. Kādas problēmas tu plāno risināt ar 30km/h ātruma ierobežojumu?
@laacz atgriežamies pie sākotnējā temata :) - mans variants, kā samazināt sarkanbraucējus, bet ko es zinu, jāeksperimentē
@SandisSauka Neticu. Lēnāk brauks, ilgāk brauks, lielāka būs vēlme braukt uz sarkanā.