Back.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 40
Back.
@laacz pēc papīriem patēriņam nebija jābūt kādiem 4.7 l?
@vigants Tu domā @SkodaLV papīriem? Muhahah. Tie papīri ir pasakas :)
@vigants Pie kam, pa bāni uz 160 -180 (šodien bija arī makans vējš) īsti nesanāk pēc papīriem.
@laacz to arī gribēju zināt. :) Citādi uzraksta ka 3 litrus ēd un šoferis domā, ka braukt nemāk... jo sanāk 5 :)
@vigants 4l ēd kruīzā uz 90 (pēc spidometra), ar izslēgtu apsildi/kondicionieri un bez pasažieriem.
@laacz njā. Lai gan 5.7 arī nav kosmoss...
@vigants @laacz reālos apstākļos, ar nokrautu mašīnu, vidējais uz tādu gabalu- ir labi. Pat gandrīz ļoti labi.
@jjerums @vigants Pa datumiem. Pa vidam bāņi, kalni, utt. Pēdējās divas rāda, cik dikti mājās gribējās :)
@laacz @vigants 90 vai 120 labam auto patēriņš kruīzā īpaši nemainās. Man pat bija mazāks uz 140 nekā uz 100.
@aigarius @vigants Nestāsti pekstiņus. Identiskos apstākļos mainās. Šajos gadījumos visu nosaka vējš, ceļa slīpums, apdzīšanas manevri, utt.
@vigants @jjerums Nope. Kopš 2013.10.01. Bez divarpus mēnešiem divi gadi.
@laacz @vigants vienmērīgi braucot pa bāni vienā joslā bez mašīnām priekšā vairākus km bez vēja izmaiņām.
@aigarius @vigants Bānim būtiski mainās slīpums. Padomā loģiski - kā pie 140km/h var ēst mazāk kā pie 100km/h, ja nav blakus apstākļu? :)
@laacz @vigants ātrāk braucot patēriņš sekundē aug, bet uz km .. viss var būt auto dizaina optimālā ātruma robežās
@aigarius @laacz Nez. Man liekas, ka visi ir dizainēti būt efektīvi 90...100 kmh ātrumam.
@aigarius @vigants Fiziku nepiemānīsi. Auto tērē degvielu, lai tevi pārvietotu. Ātrāk pārvieto = vairāk ēd degvielu. Punkts.
@laacz @vigants vai tiešām aerodinamiskā slodze uz labu auto pieaug par vairāk nekā 40%. Merši ir dizainēti bāņa ātrumiem ;)
@vigants @aigarius Mīts. Efektīvākais patēriņš ir pie mazākiem apgriezieniem, lielākā robā, konstantā ātrumā.
@aigarius @vigants Bet tas nenozīmē, ka patēriņš samazinās. Tas nozīmē, ka saķere uzlabojas - auto pieplok pie ceļa :)
@laacz @aigarius Jā, Man pašam bija jauna Octavia ar 1.6 dīzeli pirms pāris gadiem un patēriņš bija zem 4 litri, ja sestajā saprātīgi brauca
@laacz @vigants vairāk uz laika vienību. *BET*, ja patēriņa pieaugums ir lēnāks nekā ātruma pieaugums, tad uz distances vienību - mazāk.
@aigarius @vigants Izlasi pats. Patēriņš aug. Patēriņu rēķina litros uz km. Kā tas var būt mazāk?:)
@laacz @vigants vai patēriņš aug ir atkarīgs no gaisa pretestības izmaiņas starp ātrumiem. https://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient#/media/File:Drag_sphere_nasa.svg - simtskārtīgi pat.
@laacz a tu pa kādu no tiem bāņiem maksāt dabūji?
@vigants @laacz tas arī - man pie 100 septītais ātrums vēl nemaz neslēdzas iekšā :D
@drinkits SK, A, CZ - vignette, PL nelieli maksas posmi (atpakaļceļā netrāpījās).
@aigarius @vigants Man arī pie 210 neslēdzas iekšā. Jo vienkārši tāda nav :)
@aigarius @laacz @vigants gaisa pretestība pieaug eksponenciāli un attiecīgi arī darbs. 140km/h patēriņš būs stipri lielāks kā pie 100.
@gkirstei @aigarius @vigants Tieši tā. Pretestības koeficientu nevar izmainīt, nemainot auto ģeometriju. Spēks ir eksponenciāls pret ātrumu.
@laacz pēc spritmonitor izskatās, ka arī tev kompis melo (neesmu rēķinājis ar kalkulatoru, tik uz aci piemēru). Mans BMW +0.3-0.5 L/100km
@Bender_LV kompis visiem melo.
@laacz @gkirstei @aigarius @vigants aizmirsāt motora griezes momentu pie noteiktiem rpm, ar 1200rpm l/km var būt lielāks kā pie 1500rpm.. ;)
@kloons @laacz @aigarius @vigants no griezes momenta padarītais darbs nemainās. 😂
@gkirstei @laacz @aigarius @vigants argh - izlasi: https://www.physicsforums.com/threads/a-question-about-the-relationship-between-mpg-and-engine-torque.455787/
@kloons @gkirstei @laacz @vigants https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_automobiles#/media/File:Fuel_economy_vs_speed_1997.png šķidrumu fiziku vienkāršojot dabū muļķības.
@kloons @gkirstei @laacz @vigants https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_automobiles#Speed_and_fuel_economy_studies - teksts
@aigarius @gkirstei @laacz @vigants neatrodu tekstu par ecu mappingiem un torq līknēm.
@kloons @aigarius @gkirstei @vigants Vikipēdijas fizikas kursi :)