Tie, kas zina, kas ir CGA un 8088, sapratīs, ka šis izskatās daudz neticamāk par Interstellar vai Ex_Machina: http://trixter.oldskool.org/2015/04/07/8088-mph-we-break-all-your-emulators/.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 11
Tie, kas zina, kas ir CGA un 8088, sapratīs, ka šis izskatās daudz neticamāk par Interstellar vai Ex_Machina: http://trixter.oldskool.org/2015/04/07/8088-mph-we-break-all-your-emulators/.
@laacz Man tomēr tas šķiet neticami. Pat taisot krāsas ar subsampling metodi es neticu, ka procesors to reāli spētu pavilkt.
@mrserge Palasi sīkāk, tur viss ir izskaidrots.
@laacz Piemēram šajā bildē esot optimizēts, zīmējot tikai katru otro līniju. Bet zīmējums nesastāv no 40 līnijām. https://trixter.files.wordpress.com/2015/04/mph_screenhots-avi-still005.png
@mrserge Tu nesaproti. 40×25 ir čarakteri (katrs 8x8 pikseļi), grafiskajā režīmā tas ir 320x200 pikseļu.
@laacz Sorry, kļūdījos ar ciparu. 200 / 2 / 2 = 50. Bisamplings visur + optimizācija ar līniju skaita bisamplingu šai simulācijai. Bet ir 80
@mrserge Kāpēc tu dali ar 4?
@laacz Interpolācijas algoritms no 4 pikseļiem taisa vienu + viņi papildus noņēma katru otro līniju.
@mrserge Iedosi linku, kur tas rakstīts?
@laacz Tevis paša dotajā linkā. Man nekādā matemātikā nesanāk 80 līnijas.
@mrserge Es Tue redzu /2, nevis /4.