
Var rasties iespaids, ka P80 ir kaut kāds nāvīgi viltīgs ceļš, bet, patiesībā, viens no kvalitatīvākajiem Latvijā. Problēma ir smadzenēs...
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 57
Var rasties iespaids, ka P80 ir kaut kāds nāvīgi viltīgs ceļš, bet, patiesībā, viens no kvalitatīvākajiem Latvijā. Problēma ir smadzenēs...
@laacz problēma, ka nebūvē 4 joslu ceļus, kā to dara civilizētajā pasaulē, piemēram, LT, kur top jauni bāņi!
@thearmi Arī tad sitīsies nost. Problēma ir cilvēkos, kas sava idiotisma dēļ nogalina sevi un līdzcilvēkus.
@thearmi Un mums noteikti nevajag bāni, ja mēs pat pa šādiem ceļiem nejēdzam braukt.
@laacz tad frontālo neuztaisīsi. Domāju, ka uz Jelgavas un Siguldas šosejas frontālo nav īpaši daudz.
@laacz bļin, pa šādiem ceļiem daudz grūtāk braukt. Paskaties PL - kā iet pa mazajiem un kā pa bāņiem.
@thearmi Cilvēks ar galvu frontālo neuztaisīs tāpat.
@thearmi Tici man, mūsu autobraucēji atrastu veidus, kā nomirt arī uz bāņa. Nemācēšana braukt ir visa saknē. Tas jāmaina. Un tad bāņi.
@laacz Polijā visādi sanāk, kad dienas laikā jāizvelk caur pusei Eiropas. Uz bāņa risku daudz mazāk.
@thearmi Noteikti, bet bānis maksā piecreiz vairāk.
@laacz ledus, miegs, dzīvnieks, ... Nevajag obligāti agresīvu apdzīšanu.
@laacz bet kāpēc Lietuvā tos būvē? Šodien pats izbaudīju jauno Paņavēžas - Šauļu... Izcili! Top arī tālāk uz Palangas pusi.
@thearmi Tādu gadījumu ir ļoti maz, salīdzinot ar idiotisku nespēju pieņemt adekvātus lēmumus, veicot apdzīšanu.
@thearmi @laacz Šo problēmu "risina" vainojot ātruma pārsniegšanu?
@thearmi Vēsturiski ceļi daudz labāki (uzturēšana lētāka), ir izteikta decentralizācija, esošā infrastruktūra, ieņēmumi lielāki (tranzīts).
@krizdabz @laacz aa un vēl viens variants frontālajam - pretī braucošais velk ar 130+... Vai pat 180+.
@thearmi @krizdabz Tad arī pakaļā iestumjot sekas būs smagas.
@thearmi @laacz Nu, jau, nu, jau. 180+ (pieņemu) ir ļoti reti.
@GaumigsJoks @thearmi What?
@krizdabz @laacz te atkal Polijas pieredze runā. LV, protams, šādi ātrumi gadās reti. Bet Polijā notiek viss, ko vien var iedomāties.
@thearmi @krizdabz Polijā arī satiksmes intensitāte ir par kārtu lielāka, nekā LV.
@laacz @thearmi @krizdabz tāpēc daži tādi īpaši gudri 130+ bliezēji iet uz apdzīšanu, lai arī pretī nāk smagais. Piebremzēt ta negribās
@aigarius @laacz @krizdabz nu es te vairāk runāju par to, ka izej uz apdzīšanu ar 100 un pretī velk ar 180. PL esmu bijis tas ar 180 ;)
@thearmi @aigarius @krizdabz Un tā nav problēma smadzenēs, teiksi?
@laacz @aigarius @krizdabz kā jau teicu, kad miegs nāk, ceļš naktī tukšs un jābrauc vēl vairāki simti kilometru, notiek visādas lietas.
@thearmi @aigarius @krizdabz Atbildības novelšana uz nakti, plānoto nobraukumu un tukšu ceļu? Akdies...
@laacz @aigarius @krizdabz es nenoveļu atbildību, es runāju par apstākļiem. Es runāju par to, ka ne vienmēr apdzinējs būs vainīgs.
@thearmi @laacz @aigarius Apdzinējs vienmēr būs vainīgs. CSN palasi pirms sēdies pie stūres.
@krizdabz @laacz @aigarius abi būs vainīgi csng. Bet pie tādiem ātrumiem tas vairs nebūs būtiski!
@thearmi @laacz @aigarius Man ir sajūta, ka kāds te neapzinās savu atbildību uz ceļa.
@krizdabz @thearmi @aigarius Jāņem vērā, ka mums ir CSN 6. pants. http://likumi.lv/ta/id/90585-celu-satiksmes-noteikumi#p-48136
@laacz @krizdabz @aigarius o, paldies par precīzu punktu :) Diemžēl CSN ļoti daudz konfliktē. Tāpēc bieži vainīgi ir abi.
@thearmi @laacz @aigarius Pēc tām es pie stūres sēžos ar lielāku atbildības sajūtu un ļoti, ļoti reti pārsniedzu ātrumu +20.
@krizdabz @laacz @aigarius es ikdienā braucu kruīzā +0,+10 ietvaros. Tiesa, ļoti neciešu un cenšos ātri apskriet tos, kas brauc zem atļautā.
. @laacz katru reizi atgriežoties no braukšanas ar auto pa Eiropām, jāsamierinās, ka Latvijā vispār nav labu ceļu. Ir slikti un sliktāki
@thearmi @laacz @aigarius Nevajag neciest. Vajag saprast, pieņemt un droši apdzīt. Liekas dusmas rada bīstamas situācijas.
@girtsgg Katru reizi, atgriežoties no Eiropas, es samierinos ar to, ka Latvijā nav braukšanas kultūras.
@krizdabz @laacz @aigarius ar to es domāju - man nepatīk aiztikt kruīzu. Ja braucu ar 90 kruīzā, vajadzētu vnk iet plūsmā.
@thearmi @krizdabz @aigarius 90 kruīzs atšķiras no auto uz auto (ražotāja regulējums, riepas, diski, utt).
@laacz Es, protams, runāju par GPS ātrumu, nevis auto rādīto. Waze nemelo :)
@thearmi Es braucu uz 100 kruīzā pēc spidometra, kas ir 93-94 pēc GPS. Nav vienas vērtības, ar kuru visi brauks. Ja nu vien autonomie...
@laacz Nu man standarts ir 95 kruīzā, kas ir 90 pēc Waze. Ar ziemas riepām. Ar vasaras vairs neatceros, laikam 97 bija.
@thearmi @laacz +klāt skaudra foto radaru izmantošana. Visur, visās malās, lai šiem 180 km/h pat prātā nenāk skriet. Lai atmirst tā vēlme
@thearmi Anyway - nejau tie, kas brauc plūsmā izraisa avāriju. Uz P100 es iesēžos 85-90 astē visiem un čunčinu.
@GirtsS @thearmi Pietiek ar diviem - posma sākumā un beigās. Un rēķināt vidējo ātrumu
@laacz @thearmi var nogriezties :-) jābūt visur un visādi. Jāmaina pieradums gāzēt a to tikai ar sodiem vai šķēršļiem var izdarīt.
@GirtsS @thearmi Vienmēr var nogriezties, tāpēc vajag svarīgajos posmos, kur parasti nenogriežas.
@thearmi @laacz Nu tieši tā, ka nevajag obligāti agresīvu apdzīšanu. Svarīgas tās minūtes, ko zaudēsi, neapdzenot fūri, lai brauktu uz 90?
@tvirter @thearmi Ir kaut kur papildus info par šo? Vai arī "viena tante teica"?
@briedisunrepshe @thearmi @laacz bieži vien 'skrējējs' daudz vairāk koncentrējas uz braukšanu kā lēnais 'autopilots', kurš arī savāra sūdus.
@androns @thearmi @laacz Taisnība pilnīga, bet agresīva braukšana tomēr nav priekšnoteikums drošībai uz ceļiem.
@briedisunrepshe @thearmi @laacz agresīva un ātrums nav panaceja. Piemēram, paskaties ko ikdienā savāra šoferi - mobilo telefonu bakstītāji.
@androns @thearmi @laacz Tie tālruņi gan tiešām ir drausmīgi, bet nezinu, kā apkarot. Tas ir līdzīgi kā ar drošības joslām. Nav kā ātrums
@androns @briedisunrepshe @thearmi Kāpēc "bet"? "Un", Andri, "un".
@briedisunrepshe @androns @laacz man reiz ar taures palīdzību izdevās panākt, ka telefona bakstītajs sabīstas un uzrauj pa apmali :)
@thearmi @briedisunrepshe @androns Un, ja būtu nosities?