Un, vispār, izstāstiet man ziemeļu šķērsojuma pamatojumu. Kas un kurp tur brauks?
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 12
Un, vispār, izstāstiet man ziemeļu šķērsojuma pamatojumu. Kas un kurp tur brauks?
@krahabors Ūja, ūja. Spriežot pēc šīs bildes, jamais Rīgas iedzīvotājiem nebūs sevišķi aktuāls: http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/sogad-neizstradas-ziemelu-transporta-koridora-3.-un-4.-posma-tehnisko-projektu.a123879/
@krahabors Plus, D tilta pabeigšana atslogotu milzumu ielu Rīgas dienvidaustrumos.
@krahabors Bet visi Ziepniekkalni, Mārupes, Olaines/Jelgavas, pašlaik mīcās pa trīs ielām un desmitiem dzīvojamo zonu.
@krahabors Man šķiet, ka abi ir vajadzīgi. Tik D pabeigšana būtu ātra un relatīvi lēta, salīdzinot ar Z, kas būs dārgi un ilgi.
@krahabors Nebrīnīšos, ja ar laiku Z tiks pamests pusratā tāpat kā D :)
@laacz es. Pirmo kārtu, kas savienos Berģus ar Zemgala, gar jauno VID reāli vajag.
@janisz Bet vajag arī pabeigt D tiltu (būs relatīvi lēti un ātri), savādāk tāds pusrata sūds vien sanāk. Un iespējams, ka ar Z būs tāpat.
@laacz piekrītu, savienojumu tiešām vajag pabeigt līdz Jelgavas iebraukšanai, + nākotnē uz lidostu.
@janisz BTW, Rīgas un pierīgas trafiks no rītiem pamatā ir uz centra skolām. Tiem visi tie šķērsojumi neder :)
@laacz Ziemeļu šķersojums ticis pamatots ar aprēķiniem jau 1970-tajos. Tā vietā celtais Vanšu tilts Gorkija ielas galā bijis Vosa lēmums.
@kristapsk Jo tagad viss ir kā septiņdesmitajos. Ieskaitot satiksmes apjomu, plūsmas un tā tālāk :)