Un atceries, ja tev ir priekšpiedziņa, un tevi sāk nest vai vilkt špūrē - NEBREMZĒ, turpini braukt, kur tev vajag.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 11
Un atceries, ja tev ir priekšpiedziņa, un tevi sāk nest vai vilkt špūrē - NEBREMZĒ, turpini braukt, kur tev vajag.
@laacz ir (ļoti) daudz cilvēku, kas nemaz nezin kāda viņa(s) mašīnai ir piedziņa ;)
@cipanss Pakaļpiedziņai teorētiski arī mazliet jānomet gāzīte, bet arī bremzēt nedrīkst nekādā gadījumā.
@EddsLV @laacz Tieši tā. Zemāks robs, augstāki apgriezieni, aizmirsti ekonomiju un gāz. Kontrolē auto, nevis ļauj tam kontrolēt tevi.
@Edijs @EddsLV Parastam cilvēkam pietiek iziet šitādā laikā ziemas braukšanas kursus. Kāda sānslīde? Vajag braukt. Pēc tam priecāties ;)
@EddsLV @Edijs Arī ar priekspiedziņu un roceni mazliet var. Bet vislabāk ir ar kvatru.
@laacz @EddsLV Reāli jau to roceni vajag tikai tiešām kritiskos momentos. Es arī savulaik raustīju nonstopā. Tagad neskaros klāt bremzēm.
@Edijs @EddsLV Man ir priekša. Tur roceni dažreiz platā vietā var pavilkt :)
@MarisAlksnis @laacz @cipanss turpināt labi iesākto un lēzeni koriģēt, var mazliet uzgāzēt lai jaudas pietiek izcelt ratu ārā.
@irokejs @MarisAlksnis @cipanss Man arī tā šķiet, ka vienkārši jāturpina braukt. :)