@Nauris_L @marisjonovs Un, kur tad to sniegu likt? Izvest visu uzreizi nevar.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 55
@Nauris_L @marisjonovs Un, kur tad to sniegu likt? Izvest visu uzreizi nevar.
@Nauris_L @marisjonovs Runa ir par "bargu ziemu", kas nozīmē "daudz sniega".
@laacz @Nauris_L Ar ierasto metodi «sasālīt un gaidīt, kad varbūt pats nokusīs» bargā ziemā noteikti netiks cauri.
@Nauris_L @marisjonovs Protams, protams. Man jau šķiet, ka velojoslas arī ir laba vieta, kur nolikt. Trotuārs jau paliek, pa ko braukt.
@Nauris_L @marisjonovs Nevari cerēt, ka sniegotā ziemā visu ātri savāks. Nav to resursu.
@marisjonovs @Nauris_L Neliec man vārdus mutē. Es to neesmu teicis.
@laacz @Nauris_L Vēl nav nekādas «bargās ziemas», bet velojoslas jau grūti izbraucamas un bīstamas.
@marisjonovs @Nauris_L Brauc pa trotuāru. Doh.
@laacz Tu arī to neesi teicis, tas ir tas, ko @RigasDome gadiem piekopj. @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L Un turpinās piekopt, jo bargi sniegotas dienas ir dažas, kamēr līdzekļi ir ierobežoti. Jo velojoslas jātaisa. :D
@laacz Doh, tu esi braucis? Ar kājām iet bīstami, kur nu vēl braukt. Cita alternatīva ir braukt starp mašīnām, ar nav diez ko. @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L Ziemā braukt ar velo vispār ir bīstami.
@Nauris_L @marisjonovs To tu pastāsti tiem, kas tur dzīvo un liek mašīnas.
@laacz Nezkāpē māc aizdomas, ka šis tavs apgalvojums ir balstīts aizspriedumos, ne pieredzē. @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L P.S. Jā, es esmu nobraucis divus apaļus gadus (dikti sniegotas ziemas bija), kad velojoslu vispār nebija kā sugas.
@marisjonovs @Nauris_L Skat. manu iepriekšējo atbildi Tev.
@laacz Ja pa ietvēm brauci, tad piekritīšu par bīstamību. Ar velo tur jebkurā gadalaikā bīstami, ziemā ļoti. @Nauris_L
@Nauris_L @marisjonovs Tērbatas ielā neesmu redzējis velojoslu, kur kāds krautu sniegu.
@marisjonovs @Nauris_L Gan trotuāriem, gan pagalmiem, gan brauktuvēm - kur ērtāk. Elijas iela - Šampēteris un nākamgad Elijas - Purvciems.
@Nauris_L @marisjonovs Kā tu iedomājies to efektīvi un lēti izdarīt?
@Nauris_L @marisjonovs Diez vai. Plus stāvvietu likvidēšana bez alternatīvu piedāvāšanas neies krastā.
@laacz Park&Ride neesamība ir ne tikai ziemas problēma, ziemā, asāk jūtama, bet Domei par laimi ziemas ir tikai ~4x sasaukumā @Nauris_L
@laacz Toties ziemā it īpaši būtu svarīgāk rūpēties par to, lai ielas ir izbraucamas, nevis to, ka nav kur glabāt (!) auto. @Nauris_L
@Nauris_L @marisjonovs Paldies, es negribu centru, kur es, dzīvojot, nevaru auto nolikt. Pat par maksu.
@marisjonovs @Nauris_L Ielas or izbraucamas. sabiedriskajam, auto. Ar velo ziemā brauc minoritāte.
@marisjonovs @Nauris_L Tāpēc, lūdzu, beidziet velojoslas taisīt, bet pievērsieties p&r un sabiedriskajam transportam.
@Nauris_L @marisjonovs Kad varēs, tad arī kraujiet sniegu. Nevis tagad, kad nevar.
@Nauris_L @marisjonovs Arī tas. Bet ne jau velojoslas, kas ir otršķirīgi.
@Nauris_L @marisjonovs Tas iet secīgi. No sākuma sabiedriskais, tad p&r, tad stāvvietas un tad velo.
@Nauris_L @marisjonovs Ar stāvvietām es biju domājis to likvidēšanu, jo maksa ir jāievieš jebkurā gadījumā. Tāpēc arī tāds saraksts.
@Nauris_L @marisjonovs Tu esi jocīgs? Kamēr visa dzīve koncentrējas Rīgas centrā tu nevari likvidēt stāvvietas.
@Nauris_L @marisjonovs Pardon, es biju domājis, ka esi racionāls, bet izrādās, ka ne :)
@laacz Dzīve? No rīta atbraucu, vakarā prom? Ja stāvvietas tiktu īstermiņā izmantotas, tad jā, bet auto noliktava nav «dzīve». @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L Valsts, pašvaldības iestādes, veikali, izglītības iestādes, uzņēmumi - tas viss ir centrā. Tas viss ir jāapmeklē.
@laacz Un tie, kam atļauts bez maksas pie «savas mājas» auto turēt ar nekādu dzīvīgumu centrā neienes. @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L Nevienam centrā nav atļauts bez maksas turēt auto citur kā tikai bezmaksas stāvvietās.
@laacz Ir, ir jāapmeklē, bet nekur nav noteikts, ka tikai un vienīgi ar personīgo auto pie durvjupriekšas tās iestādes jāapmeklē. @Nauris_L
@Nauris_L @marisjonovs Kāpēc gan ne? Tas ir ātri un efektīvi.
@Nauris_L @marisjonovs Un, nenoliedzami, ērti.
@marisjonovs @Nauris_L Es nerunāju par novietošanu durvjupriekšā. Lūdzu, nepārspīlē. Bet ar auto ir efektīvi un, kas svarīgi, ērti.
@marisjonovs @Nauris_L Es piedāvāju diskusiju beigt, jo pie kopsaucēja tāpat nenonāksim: )
@laacz Un šeit kā reizi vari vārdu «minoritāte» lietot. Jo vairums auto rīta un vakara sastrēgumos nav pa iestādēm skraidītāji. @Nauris_L
@Nauris_L @marisjonovs Spekulatīvi cipari. Lūdzu ,nevajag.
@marisjonovs @Nauris_L Un? Velojoslas to atrisinās? Sūdīgs sabiedriskais? P&R neesamība? Stāvvietām ir jābūt. Maksas, bet ir.
@Nauris_L @marisjonovs Protams. Jo šāds cipars nav viennozīmīgi aprēķināms un attiecināms uz visiem.
@Nauris_L @marisjonovs Nē, šādi "pētījumi" nekad nav 100% precīzi. Jo metodoloģija neiekļauj visas izmaksas (arī labumus).
@Nauris_L @marisjonovs Esmu lasījis kopsavilkumu. Tur nav ņemti vērā ieguvumi. Un tas tiek attiecināts uz daudz plašāku jomu, nekā pilsēta.
@Nauris_L @marisjonovs Pie kam, autoceļu lietošanas struktūra atšķirās apskatītajās valstīs (tranzīts vs lokālais trafiks).
@Nauris_L @marisjonovs P.S. Tanī pētījumā uzrādīts, ka Dānijā viena auto ārējās izmaksas (arī uz galviņu) ir divtik cik Latvijā.
@Nauris_L @marisjonovs Kopējai bildei tomēr peļņa ir svarīga.
@Nauris_L @marisjonovs Atkal velo. Face it - visi nekad ar velo nebrauks. Mums ir izteikta centralizācija, kas pasaulē ir reta.
@laacz Arī ar auto nebrauks visi. Sevišķi tie, kas pilsētā dzīvo. @Nauris_L
@laacz Turklāt, jo tuvāk tam centralizētajam centram, jo mazāka jēga no privātā auto. @Nauris_L
@marisjonovs @Nauris_L Protams. Ar sabiedrisko brauks gan :)
@marisjonovs @Nauris_L Es to nemaz neapstrīdu.