Klau, velosipēdist. Beidz rīt speķi un, kasot riepu, pukstēt par velojoslu ienīdējiem. Ej un brauc pa tām pagaidām tukšajām velojoslām.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 57
Klau, velosipēdist. Beidz rīt speķi un, kasot riepu, pukstēt par velojoslu ienīdējiem. Ej un brauc pa tām pagaidām tukšajām velojoslām.
@laacz Nevajag pukstēt par velojoslām vienkārši :D Vajag izcelt savu resno dibuā no auto un aizpildīt velojoslu :)
@thearmi Es nepukstu. Un no Jelgavas baigi tālu.
@thearmi @laacz kautkā tevi neredz pēdējā mēneša laikā uz diviem riteņiem, kas tad nu?
@ernestsd @laacz Pārgāju uz trolejbusu. Katrā ziņā ielas ar "krāna palielinātāju" tāpat nepiesārņoju darbadienās.
@laacz es jau nesaku par Tevi. Ja nebūtu pukstētāju, nebūtu pukstētāju par pukstētājiem. Un Tu jau puksti par pukstētājiem par pukstētājiem!
@thearmi @ernestsd Jo velosipēdi aizņem vairāk vietas kā sabiedriskais ar analogu paŗvadājamo skaitu:)
@thearmi Nē, es vienkārši neredzu pārpildītās velojoslas, bet problēmu ar satiksmi būtu jāsāk risināt no sabtrans gala, nevis ar velojoslām.
@laacz @ernestsd Exactly! Kaut gan manā maršrutā velo vispār neaizņem vietu (platas 2-joslu ielas, velo vietas ļoti daudz malā).
@laacz Principā Elizabetes ielā ieblieza arī sabtr joslu pie reizes. Tā ka dara arī to!
@laacz @thearmi ar sab trans neko neizdarīsi, jo ušakam nav izdevīgi uzlabot to, ko cilvēki spiesti lietot 1/2
@laacz un klau automobīlist, beidz braukt kā veca pīle ceļam pa vidu, ja ir divas joslas!
@laacz @thearmi savukārt, velojoslas var stimulēt homo sapiens tās izmantot
@thearmi Jo būtu stulbi sabtrans laist pa citurieni :) Tur var, jo tur neparkojas.
@GirtsS Dīl!
@thearmi @laacz Nekas, būs ārā +15grādi un atkal no tevi varēs lasīt cik sab.tran. smird pēc bomžiem un kruta ir braukt ar divriteni.
@AleksejsIvanovs @thearmi Not. That's a cultural thing.
@ernestsd @thearmi Jo lētāk ir uzbliezt velojoslu, nekā sakārtot šo jautājumu sabtransā :)))
@ernestsd @laacz Ziemā ārā vēsāks, bomži mazāk svīst un mazāk smird, doh!
@thearmi @laacz drīzāk labi ir kur ir/lieto/dara armands, pārējais ir sū../mē../idi.. he-he
@laacz @thearmi es runāju gan par velokretīniem, gan par autokretīniem
@laacz Katru dienu vismaz 6 km, no tiem >5 km pa velojoslu/ceļu. Ik dienas uz velojoslas sastopu 4-5 stāvošus auto
@laacz mans tvīts bija vairāk par to, ka vieta ir, ka tā tāpat netiek izmantota. Uz Elizabetes agrāk bija tas pats (izņemot vienu posmu)
@ernestsd @laacz Es arī mēdzu ar auto uz darbu aizbraukt, kad ir vajadzība, bet tad jūtu diskomfortu (parkings 8 EUR). Un tas ir pozitīvi.
@varisvv Tos es neattaisnoju, tie ir lohi.
@GirtsS Piekrītu, ka ir vietas, kur var, bet tas pats Elizabetes posms tika sajāts.
@thearmi @ernestsd Starp citu, par pārkinga maksām šis ir lielisks stāsts (podkāsts): http://freakonomics.com/2013/03/13/parking-is-hell-a-new-freakonomics-radio-podcast/
@laacz Es tik gribēju teikt, ka tās velojoslas nav nemaz tik tukšas ;)
@AleksejsIvanovs @thearmi Tādi būs vienmēr un visur un visās pusēs :)
@thearmi @laacz rekur arī īstais iemesls sabtrans/ritenim :)
@varisvv Kādreiz vajadzētu saskaitīt.
@ernestsd @thearmi Es priecātos par apkārtceļu centram, kurš pašlaik neeksistē (eksistē, bet ir absurds). Tad varētu arī slēgt centru.
@laacz Vajag “velowaze” - daudz interesantas statistikas varētu savākt. Tik jāatrisina telefona lietošana braucot, sevisķi ziemā!
@laacz @ernestsd Nez, Salu tilta trase apiet apkārt centram lieliski.
@varisvv Nē, vajag velo skaitītājaparātus. Amsterdamā tādi ir.
@thearmi @ernestsd Muļķības. Dienvidu tilts iet vēl lieliskāk, bet gan Saliniekam gan Dienvidniekam gali ir pakaļā.
@ernestsd @thearmi Brīvībenei opā sākas nereti Teikā/stipri pirms VEF kultūras pils. Un nav, kur palikt. Tikai centrā iekšā.
@ernestsd @thearmi Bet runa ir par mazo apli ap Rīgu. To vajag attīstīt.
@laacz Starp citu, Matīsa ielas pārbrauktuvi agrāk mēdzu lietot, tur praktiski nebija korķu, lai tiktu klāt centram.
@thearmi Tagad ir no rītiem bieži vien. Pats braucu katru rītu/vakaru pa Piedrujas ielu (uz VEFu gan).
@laacz a kas vainas vilcienam? Tas neiet tikai tad, kad stacijā "bumba".
@thearmi Tas ir neērti.
@KarlisMalkavs Drīzāk carpool (3+ braucēji) + sabiedriskā transporta josla.
@laacz @thearmi 1.problēma ir pie alfas kur brīvības dublieris iznāk, luksof laika režīms galīgi tutā, 2. vefs ar korķi līdz Vidzem.direkcij
@ernestsd @thearmi Braucot centrā vienmēr būs korķi. Obidna, ka tiem, kas brauc apkārt tie arī ir.
@laacz @thearmi ko var gribet ja pat uz apvedceļa starp salaspili un baltezeru ir 3 luksofori :)
@laacz @ernestsd Nu teiksim tā - es korķos stāvu ļoti reti. Vienmēr ir dažādi mazie celiņi. Piem. Čakstes gatve līdz Jelgavas ielai (smilts)
@thearmi @ernestsd Jā, protams. Pasaki aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, ka tas ir ceļš. Doh.
@laacz Ķekavas štrāse ir čau.. uz dienvidnieku šūpājies caur Medemciemu/Baložiem? No Baložu krusta - Vef katru rītu ~35min. Naktī 13 :)
@kloons Nē, protams. Es caur Ziepīti uz Graudu +/-. Baložu pagrieziens manā laikā ir pārāk ilgs.
@laacz nu jā, es ielecu tieši pie luksafora, 3 sarkanos sasildu motoru un aidā. Loģiskais turpinājums dienvidniekam Tev būtu kā ēst.
@kloons Loģiskais turpinājums Dienvidniekam ir gar Ozolciema ielu Rīgā. Ar laiku tālāk uz Mārupi un co.
@laacz uzbrauktuve tak būs no Vienības. Daļēji atbrīvotos arī baloži/krogsils, jo ir daudzi, kas no Jelgavas & apvedceļa te cielē cauri.
@kloons Nu ja. Bet nebūs. Nav naude. Vise naude ir par štangobusiem Rīgā iztērēta :)