Ha! Izrādās, ka, ja es strauji bremzēju pat pie pilsētas ātrumiem, Škodai automātiski ieslēdzas avārijas uguņi.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 11
Ha! Izrādās, ka, ja es strauji bremzēju pat pie pilsētas ātrumiem, Škodai automātiski ieslēdzas avārijas uguņi.
@laacz Par šito jau sen cilvēki sapņoja. Labi, ka Škoda ir īstenojusi.
@peterispuritis Meršiem arī tā ir. Domāju, ka citiem arī.
@KarlisMalkavs @peterispuritis Citroën ir daudz kas. Un bieži vien tas daudz kas gļuko ka nāve.
@laacz Ziemā tā fīča ir baigi labā. No pieredzes varu teikt. Starp citu - kāds tev ir reālais patēriņš un pēc papīriem?
@vigants Jauktajā ciklā @SkodaLV sola 4,5, bet ir 6,4 (neesmu gan mierīgais braucējs). Solīto nesasniedz NEVIENS: http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2015&power_s=105&power_e=115&gearing=4
@KarlisMalkavs Nav tiesa. Tas ir pašu brauktais ar krāpšanos. 4l/100km var dabūt uz šosejas, braucot uz 90 kruīzā vasarā bez kondicioniera.
@armandsbrants @peterispuritis Ja ir attiecīgā fīča.
@KarlisMalkavs Es visu šito zinu. Tas ir mārketētais, tātad arī solītais. Punkts.
@KarlisMalkavs P.S. Ar čītošanu biju domājis šo: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/maps_and_graphs/2013/3/13/1363195686178/Car-emissions-large-001.png
@KarlisMalkavs Par auto šoreiz, lūdzu. Iespējams tas arī nav, ja sevišķi nečakarējas (see link).