Labi. Kur ir apsvērumi, kāpēc tieši uz Lāčplēša ielas velojoslu? Mērījumi, prognozes, analīze? Takš ka ne no zila gaisa to tur uzzīmēja.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 8
Labi. Kur ir apsvērumi, kāpēc tieši uz Lāčplēša ielas velojoslu? Mērījumi, prognozes, analīze? Takš ka ne no zila gaisa to tur uzzīmēja.
@PetersZhaga @KarlisMalkavs @krizdabz Brīvības ielai 2 joslas? Good luck with that.
@laacz bija plāns http://divritenis.lv/box/files/rvc_plans_2014.pdf
@VVeips Būs kaut kas jāpapēta. Moš tur ir arī kāda racionāla domā apakšā.
@laacz Racionālā doma ir pamazām atbrīvot pilsētas centru no auto, atdodot to cilvēkiem. Starp citu, nekādu sastrēgumu uz Lāčplēša nav.
@marisjonovs Cilvēkiem arī jāpārvietojas. Un mazā daļa ir ar mieru mīties. Un sabtrans ar auto vienā joslā?
@laacz @marisjonovs par sabiedrisko es piekrītu, taču 90% auto ir ar vienu cilvēku, kas vēlas savu dibenu pievest pie paša sliekšņa.
@fassko @marisjonovs Tad sāciet ar to, kas efektīvāk novērsīs problēmu. Carpool pa sabtrans joslām, kreisā pagrieziena aizliegšana, utt.