Kāds ir manāmi izdalījis ar nulli, vērtējot velo joslu nozīmi Rīgas kontekstā, atvēlot tai 20% maģistrālās ielas...
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 11
Kāds ir manāmi izdalījis ar nulli, vērtējot velo joslu nozīmi Rīgas kontekstā, atvēlot tai 20% maģistrālās ielas...
@laacz kura tad ir tā "maģistrālā"? Maģistrālās ielas ir ar trim joslām + vēl veloceliņu.
@aigarius Rīgas kontekstā Lāčplēša iela ir maģistrālā. Tā sanāk, kad domā ar definīcijām, nevis pēc reālas dzīves.
@laacz paskaties plānu - http://www.rdpad.lv/uploads/news/220714/Skanste_LPL_Transporta_sadala.pdf maģistrāle ir uz Dienvidu tilta. Šitais ir tāds sīkceliņs.
@aigarius Paskaties plānu, palasi definīcijas. Paskaties reālo situāciju pēc 1. septembra. Uz papīra domāt mēs visi gudri.
.@laacz ...un atļauja šķērsot tiltus tikai tām automašīnām, kuras ir vismaz trīs pasažieri. Pilsēta ir cilvēkiem, nevis automašīnām.
@ojars Tad varbūt jāsāk ar to, nevis jādara viss, lai co2 kāptu, cilvēki būtu neapmierināti, utt?
@VKMKD @aigarius Tā ir teorija. Prakse rāda, ka ir gan.
@VKMKD @aigarius Sāc ar alternatīvām.
@VKMKD @aigarius I mean, tā ir satiksmes būtībā. Velosipēdisti arī maina virzienu un atrašanās vietu atkarībā no izdevīguma.
@VKMKD @aigarius Visdrošāk ir nebraukt. Kur ir tā robeža, kad ir gana droši?