Tas, kas pie mums, šķiet, kļūst beidzot par pašsaprotamu, ASV tiek tikai mācīts: http://arstechnica.com/cars/2014/07/the-beauty-of-zipper-merging-or-why-you-should-drive-ruder/
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 9
Tas, kas pie mums, šķiet, kļūst beidzot par pašsaprotamu, ASV tiek tikai mācīts: http://arstechnica.com/cars/2014/07/the-beauty-of-zipper-merging-or-why-you-should-drive-ruder/
@laacz nepiekrītu zipper merge viena iemesla pēc - vnm būs kāds kas aizbrauks līdz šķērslim un apstāsies.
@laacz rāvējslēdzējs strādā tikai tad kad abām joslām ir vienāds ātrums. lai tas nekristos jāpārkārtojas laicīgi.
@hronists Un? Kreisā josla tāpat apstājas dēļ klasiskā shockwave arī pie early merge.
@hronists Tas ir nenoliedzami.
@laacz nekas neapstājas. rāvējslēdzēju esi redzējis? tam abi zobi ir vienāda izmēra :)
@hronists Apstājas, apstājas. Runa te ir par vietām ar intensīvu satiksmi, kur ātrums nav liels.
@laacz pavēro valmieras/stabu ielas krustojumu. visātrākā braukšana tur ir tad kad visi laicīgi salien pirmajā joslā.
@hronists Tur pirms krustojuma ir nepārtrauktā līnija. Runa ir par remontvietām.