BTW, policija taktiku attīsta ar katru gadu. Tagad viņiem "astē" stāv busiņš, kurš čeko tos, kas dod atpakaļgaitā no gaisa donoru rindas :)
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 14
BTW, policija taktiku attīsta ar katru gadu. Tagad viņiem "astē" stāv busiņš, kurš čeko tos, kas dod atpakaļgaitā no gaisa donoru rindas :)
@laacz nesaprotu.. Tu pārmet Wazistiem, ka ziņo par pozīcijām, bet pats spoilo viņu taktiku? :D
@anetix Diez vai kāds no maniem sekotājiem ir šmigā braucējs. Es tā ceru.
@laacz imo naivi tā cerēt. Pats zinu daudzus... Ne hroniskos, bet "ietaupīju uz taksi" gan.
@anetix Hronisks vai nehronisks - labāk nebrauc, ja nedrīksti.
@laacz protams, par to neviens nestrīdās. Still - nemaina faktu, ka dara, darīs un vienlaicīgi tev sekos.
@anetix Liecies mierā. Taktika ir daudz sarežģītāka. Ceru, ka zinot par tās esamību, viņi VĒL vairāk padomās, pirms sēsties pie ruļļiem.
@laacz ok, tad varu padalīties ar savām zināšanām. Ja stādina selektīvi, tad parasti divus - arī auto kas tuvu astē.
@anetix Jep, zinu. Savulaik, gaidot ne savu protokolu, ilgi parunājos policistu. Daudz interesanta uzzināju.
@anetix Piemēram, to, ka, ja tu brauc plūsmā pat pārsniedzot, tevi neturēs. Jamos interesē izlecēji - plūsmas čakarētāji.
@anetix Un par tuvu astē braucējiem - abus stopē, jo pirmais ir sponsors, otrais ir sponsorētais :)
@anetix Tāpēc prātīgi ir ieturēt lielāku distanci līdz sponsoram un nebraukt stipri ātrāk par citiem.
@laacz vai arī - nesēsties sponsoriem astēs, bet ieturēt normālu ātrumu? :D Stipri ātrāka braukšana gandrīz tas pats kas šmigā.
@anetix Nu, nu.