Lieliski! Rīgā ir jauns veloceliņš! Visi velosipēdisti, turp!
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 57
Lieliski! Rīgā ir jauns veloceliņš! Visi velosipēdisti, turp!
@laacz Tā ir velojosla. Un brauks tie, kam ir pa ceļam.
@MartinsLapsa Man tā īsti nav skaidrs, kurp tur braukt tādām velosipēdistu masām, ka uz trotuāra vai parkā nesatilpst...
@MartinsLapsa Nepārproti, es atbalstu velosipēdu infrastruktūras izveidi, bet ar prātu.
@laacz Man arī īsti nav skaidrs, jo lielākā plūsma ir ⊥ virzienā (Brīvības visvairāk). Velo nav jābūt uz ietves, jo ar to brauc.
@MartinsLapsa Ja ietve atļauj, tad kāpēc ne? Nodalām un aidā. Tur tas mazāk traucē.
@laacz Maz esi braucis ar velo pa pilsētu. Apmales, bērni, līkumošana utt utjp.
@MartinsLapsa @fassko Esmu gan kājāmgājējs, gan arī vairākus gadus nobraukāju pa Rīgu ar velo. Problēmas ir izdomātas. Vajag braukt ar galvu
@laacz @MartinsLapsa varbūt vajag tad atvērt satiksmi atkal gar Brīvības pieminekli? Tur taču gājēji mierīgi var iet pa ietvi?
@fassko @MartinsLapsa Kāpēc?
@laacz @MartinsLapsa tāpēc ka tur taču mierīgi var braukt automašīnas, pēc Tavas loģikas. :)
@fassko @MartinsLapsa Nē, pēc tavas loģikas. Neuzspied man savu loģiku :)
@laacz var jau būt. Katrā ziņā es uzskatu, ka velo joslām ir jābūt. Centrs ir cilvēkiem. Gudrākie padomās un negribēs sēdēt korķos.
@laacz @fassko Drīzāk izdomātas ir autobraucēju problēmas. Pārsēdies uz velo, nezini sastrēgumu problēmu :)
@fassko Tu tiešām domā, ka auto vienmēr ir iracionāla izvēle?
@laacz nē, manu uzstkatu pauž šis attēls: https://farm8.staticflickr.com/7434/13965355102_f42bd00d48_c.jpg
@MartinsLapsa @fassko Zini lietu, zini ziemas salu, zini, kā savu bērnu uz bērnudārzu aizvest, pilno vilcienu no X, utt.
@fassko Tas ir ideālas infrastruktūras gadījumā. Bet sākt ar velo, kamēr pārējais viss ir pakaļā, ir stulbi.
@laacz @MartinsLapsa mani veda mazu ar divriteni, vilcienā bez auto. Nenomiru.
@fassko @MartinsLapsa Protams. Arī bez veloceliņa nenomiri :)
@laacz @fassko @MartinsLapsa toreiz mašīnu bija mazāk. kad es biju sīks, pie daudzdz. mājas zoļikā bija 2-3 auto.
@laacz @MartinsLapsa nedzīvoju Rīgā. Man gan velo ceļš (nav tāda termina šosejiņa) nav vajadzīgs. Braucu pa ielu. Daudziem gan ir bail.
@fassko @MartinsLapsa Es dzīvoju Jelgavā. Zinu, kas darās vilcienos no rītiem tagad. It sevišķi, ja vēlies ar velo tur atrasties.
@laacz @fassko @MartinsLapsa Kaspar, tu runā kā vecs īgs pūpēdis :D Velo un vilciens FTW!
@normis @fassko @MartinsLapsa Protams, bet pašlaik konkrēti ir runa par Elizabetes ielu, kur veloceliņu varēja ierīkot ne uz brauktuves.
@krizdabz @fassko @MartinsLapsa I rest my case then :)
@laacz @krizdabz @fassko @MartinsLapsa visi tādi velo-eko palikuši, ka vemt gribas.
@MartinsLapsa @normis @fassko Uz Ausekļa ielas ir gana plats trotuārs.
@mrserge @laacz @krizdabz @fassko @MartinsLapsa cilvēks beidzot domā, kā nedirst kur dzīvo, a tu saskati kaut ko sliktu
@normis @laacz @krizdabz @fassko @MartinsLapsa Elizabetes ielas 2 km sastrēgums piedirš gaisu tikpat, cik strādājošs Latvijas Metalurgs.
@Rudziits @MartinsLapsa @fassko Es Amsterdamas centram varu apbraukt apkārt, piebildīšu. Netraucējot ne sev, ne velosipēdistiem.
@mrserge @normis @krizdabz @fassko @MartinsLapsa Izrāvi man vārdus no mutes :)
@laacz @normis @fassko http://goo.gl/Q7Omt6 Un katrā krustojumā dot ceļu auto?!? Tā vietā, lai vienkārši brauktu taisni?
@MartinsLapsa @normis @fassko Protams. Tāpat kā citi auto dod ceļu citiem auto krustojumos. Gājēji dod ceļu.
@laacz @normis @fassko Auto nav jādod ceļš, ja brauc pa galveno. Velo pa galvenā trotuāru ir jādod ceļš auto katrā krustojumā, kas nogriežas
@MartinsLapsa @normis @fassko Ja tur ir veloceliņš, nav jādod. CSN #138
@laacz @normis @fassko Veloceļš ir aiz noapaļojumiem -> krustošanās vieta ir ārpus krustojuma - > ir jādod.
@MartinsLapsa @normis @fassko Man šķiet, ka velosipēdistiem obligāti derētu likt vismaz teorētisko eksāmenu. CSN #1.22
@MartinsLapsa @normis @fassko T.i. - iezīmējot brauktuvē zebrai blakus joslu, man ir jālaiž velosipēdists, kas pa to brauc.
@laacz @MartinsLapsa @fassko eu džeki, auto, kas nogriežas, vienmēr dod ceļu tiem, kuru ceļu tas šķērso.
@MartinsLapsa @normis @fassko Protams, nogriežoties. Braucot taisni, savukārt, man nav jālaiž.
@normis @MartinsLapsa @fassko Tas pašsaprotami, bet, ja tur ir tikai zebra, ar velo pāri jāstumjas.
@normis @MartinsLapsa @fassko Anyway, mana doma ir - jautājums jārisina ar galvu, nevis šādi. Visi nebrauc ar velo.
@MartinsLapsa @normis @fassko Tas ir, ja celiņš ir uz brauktuves :)
@MartinsLapsa @normis @fassko Ā, pārpratu. Jā, tādos keisos ir jālaiž. BET. Manis piedāvātajā posmā satiksmes intensitāte nav TĀDA.
@laacz @normis @fassko Netaisos braukt pa ietvi, ja man katrā krustojumā jāzīlē, darbojas 226. vai 138. punkts.
@miculis @MartinsLapsa @fassko @TKokins Bet nav jau runa par ilgtermiņu. Izdariet, lai centru var apbraukt un tad arī taisiet savas joslas.
@laacz @miculis @fassko @TKokins paga, sastrēgumi Rīgā bija pirms velojoslām. Lai risina šoferi.
@MartinsLapsa @miculis @fassko @TKokins Tieši šādas attieksmes dēļ pret jums bieži vien ir stereotipiska attieksme.
@MartinsLapsa @miculis @fassko @TKokins Es ļoti ceru, ka ar laiku tu iemācīsies "mēs visi", nevis "mēs un viņi".
@laacz @miculis @fassko @TKokins Diezgan stulbi iebraukt centrā ar saviem 6kv.m un gaidīt brīnumus.
@MartinsLapsa @miculis @fassko @TKokins Atkal mēģini man ielikt vārdus mutē.
@miculis @normis @mrserge @krizdabz @fassko @MartinsLapsa Noteiktā laika posmā t ceļu veic X auto. X auto šo ceļu veic laikā x t.
@sarmands @MartinsLapsa @normis @fassko Tas pats attiecas uz auto. Tas ir vāks, cik daudzi pi sarkanā sākuši braukt...