Tikko no Lietuvas puses Jelgavā iebraucam redzēju sudrabotu Teslu ar Vācijas numuriem. Ekstrēmists.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 37
Tikko no Lietuvas puses Jelgavā iebraucam redzēju sudrabotu Teslu ar Vācijas numuriem. Ekstrēmists.
@prusux Igaunijā es saprotu, bet kur lādēt mobīli Lietuvijā vai Latvijā?
@prusux Piemēram, tu nevari īsti nobraukt vairāk par 300km ar vienu uzlādi. So, ilgs ceļojums sanāk, braucot starp valstīm.
@prusux Uzlādēt vari galapunktos, jo pilna 300km uzl. nav sekunžu jaut. Man patīk elektromobiļu ideja, bet daily commute, nevis roadtripiem.
@prusux Tāpēc arī "ekstrēmists". BTW, īsti nesaprotu, kur Jelgavā ir tas punkts. Esmu tur krustu šķērsu izvazājies un neatminu tādu.
@prusux Kāpēc sēžamceļojums? Jelgava -> Tartu jau vien ir ~300km, kas ir uz robežas pat ideālos apstākļos.
@laacz @prusux Rīga - tikai daudzstāvu stāvvietās. Jelgava - Čaktes 5, LLU stāvvietā. Jūrmalā - vienīgais publiskais punkts.
@KirilsSolovjovs Kurā vietā? Tikko izbraucu visas stāvvietas. Ņera.
@laacz 56.65108 23.73025
@prusux Es zinu. Tas nekādi nrkonfliktē ar manis sacīto.
@KirilsSolovjovs Nope. Neatradu veidu kā tur nokļūt.
@laacz Caur pagalma vārtiem. Mēģini darba dienā? :)
@KirilsSolovjovs WTF? Publiskais punkts tikai darba dienā un darba laikā?
@laacz @KirilsSolovjovs adrese ir mehu faķis. Varbūt iekšpagalma stāvvietā?
@KirilsSolovjovs @cyxob Tipa, neviena navigācija mani tur nespēja aizvest (gmaps, tomtoms, Waze, navigons).
@laacz kāpēc tāda pēkšņa interese par elektroauto? Un kas Tev teica, ka Jelgavā ir publisks uzlādes punkts?
@KirilsSolovjovs Internets, neskaitāmi PDF un ppt, @prusux arī.
@prusux 45, ja ne mazāk. Jelgavā nav. Just checked and tried to find it.
@KirilsSolovjovs Gribēju būt informēts.
@laacz @prusux Tesla Model S 85 kWh ir 500 km range, ja grib patiešam apskatīt nevis maukt, var atrast 500 kmos pilsētu kur palikt pa nakti
@aigarius @prusux Braucot ar konstantiem 55mph, bez hītera pie +20.
@prusux Ir cilvēki, kas brauc ar ka 1.6tdi un 3l/100km jauktajā ciklā. Viss ir iespējams, bet reālā dzīve ir cita, ne?
@laacz @prusux kā pārliecinājās daudzi testētāji, 500km range ir konservatīvais estimate. Parasti sanākot vairāk. Arī Norvēģijā, ziemā.
@prusux Like hell I will.
@aigarius @prusux OK, tātad, ja man būtu testa, es brīvi aizbrauktu no rīta uz darbu un atpakaļ visu nedēļu bez uzlādes?
@prusux Nu, paga. Tad ir 500 vai tagad mēģini atrunāties?
@prusux Nav jau arī pamata ticēt, ka būtu, ne? IMHO viedokļi dalās 50/50.
@laacz @prusux iesprausta Tesla var arī, piemēram sasildīties no rīta vai darbam beidzoties, lai nav aukstā auto jāsēžas
@prusux @laacz Bet vispār labs video. Brauc un visu laiku skaties vai aizbrauksi līdz galam :D
@krizdabz @prusux Vajag darīt kā šitais džeks. http://www.ritholtz.com/blog/2013/06/tesla-model-s-cold-weather-range-test-norway/
@aigarius @prusux Tik tad vajag arī privātmāju vai stāvvietu ar lādungu. Pie mājas un arī darbā.
@prusux Man nevajag ekoralliju. Reālo dzīvi studijā, nevis galējības (pats jau arī aizgāju bik galējībās).
@prusux Vēl jau tāds nieks, ka vajag arī pašu teslu...
@laacz @prusux bet pavisam godīgi.. es arī gribētu teslu, ja man kāds to uzdāvinātu.
@KirilsSolovjovs @prusux Es varētu arī nopirkt pie saprātīgas cenas un saprātīgas infrastruktūras.
@prusux @KirilsSolovjovs Tas gan ir overstating. Piekrītu, ka Tesla uzvedās lieliski, bet 'kas būtu, ja būtu' minējumi ir stulbi.