Un vajadzētu velosipēdistiem izdomāt kaut kādu ceļu nodevu. Lai ir par ko infrastruktūru raut augšā.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 32
Un vajadzētu velosipēdistiem izdomāt kaut kādu ceļu nodevu. Lai ir par ko infrastruktūru raut augšā.
@laacz es balsotu par obligātu velovadītāju apliecību, ko iegūt var tikai pēc satnoteikumu pārbaudes. Un kādu pārdesmit Ls nolikšanu :)
@baltaisruncis @laacz no kāda vecuma? Vai arī bērniem vairs neļausim braukāt? :)
@laacz jo tas, ka dēļ velobraucējiem ir mazāk auto, mazāk sastrēgumu, mazāk kaitīgo izmešu tak nav nekāds ieguvums!?
@laacz velo nodoklis ir absolūti garām. Labāk lai sākumā tiek galā ar auto "ceļa nodokli".
@MarisSkele Jā. Un par infrastruktūru maksās kas? Visi? Jo sastrēgumi nekur nepazudīs.
@Endijs @baltaisruncis Kādreiz bez velotiesībām un numuriem ar velo nedrīkstēja braukt pa brauktuvi.
@TomsAtte Autoceļu nodeva iet valstij, kamēr velo nodoklis varētu iet pašvaldībai, kas tieši ir atbildīga par vietējo infrastruktūru.
@snupko Vai Tu nejauc apkopi ar apskati? Velosipēdam jābūt aprīkotam ar bremzēm un atstarojošām figņām. Viss. To var novērtēt "uz aci".
@laacz Gājējiem arī! Nav ko vazāties par brīvu pa trotuāriem!
@laacz iešķiebjam arī gājējiem nodokli! Un liekam nolikt "iešanas eksāmenu".
@an2daj Bet viņi jau maksā. Kā Tev šķiet, par kādu naudu pašvaldība tos būvē un uztur? :D
@laacz Un velobraucēji šobrīd neko nemaksā?
@TomsAtte Ceļus un ietves būvē pašvaldība par savu naudu. Un naudu iegūst no kurienes? Gājējiem :)
@an2daj Bet prasa daudz vairāk :)
@snupko Tad arī pārvietojies pa ietvi un nečīksti :)
@laacz Un katrā ziņā veloceliņš nav vairāk par trotuāru - katram savs. Es esmu par, ja vieniem par otru liegts kursēt. Tad būtu miers.
@snupko Gājēji un velosipēdisti jau maksā, kā teicu. Par ietvi un ielu. Kad velosipēdisti sāk prasīt ko vairāk, tam vajag finansiālu pamatu.
@laacz un 100mio par trolejbusiem maksās tikai tie rīdzinieki, kuri izmanto trolejbusus?+no ceļu nodokļa nav nekādu ceļu infrastr.uzlabojumu
@an2daj Patiesībā tie visi ir sīkumi. Problēma jau nav tikai trotuārveloceliņos vai velo joslās. Un pat ne CSN nezināšanā.
@laacz Lielā mērā ir. Man gadās būt visās 3 pusēs, tādēļ spriežu tā - vienkārši.Protams, ir arī citas problēmas, kuras risināmas sarežģītāk.
@MarisSkele Es neapgalvoju, ka RS iepirkums ir loģisks un finansējums ir pareizs. Un par ceļu nodokli zinu. Kāpēc lai to nemainītu?
@an2daj Velosipēdistam draudzīga pilsēta ir ĻOTI komplicēts ilgtermiņa projekts. Un no īdētājiem plāna piedāvājumu neesmu redzējis.
@laacz No īdētājiem arī nedzirdēsi. Tas ir ilgtermiņa projekts, taču ir daudz piemēru un iespēju konsultēties - mums būtu ērtāk un ātrāk.
@an2daj Protams, bet es gribētu dzirdēt arī no velosipēdistiem kaut kādu konstruktīvu vīziju, nevis tikai "akvaiciksliktiviss!".
@laacz Visi šobrīd runā, ka viss slikti - gan auto, gan velo, gan kājotāji. Jāsāk ar savstarpēju sapratni un tad ar konstruktīvu vīziju.
@an2daj Es neredzu kā sapratnes trūkums neļautu satiksmes ekspertiem sanākt kopā un uzzīmēt skaisto nākotni.
@laacz Eksperti un satiksmes dalībnieki nav pilnīgi viens un tas pats. Skaisto nākotni tāpat jāveido visiem kopā - jāsāk ar sapratni.
@an2daj Ja nu vienīgi, ja uzskata, ka dažādo grupu eksperti būs tieši tādi paši brēcēji ar klapēm uz acīm kā skaļie "diskutētāji".
@an2daj Protams, sabiedrības viedoklis ir jāņem vērā, bet ne 100%.
@laacz Nē, vajag veselīgus viedokļus. Tie brēcēji nekad nedomās par visiem - tikai par sevi. Jādomā par visiem. Un jādomā visiem.
@an2daj Utopists :)