Bet tad tu saproti, ka Octavia RS ar TDI nav aršana, bet TSI ir gana ēdelīgs, lai nebūtu ceļams :>
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 69
Bet tad tu saproti, ka Octavia RS ar TDI nav aršana, bet TSI ir gana ēdelīgs, lai nebūtu ceļams :>
@laacz Neskaties tikai uz patēriņu, bet arī uz patērējamās pārtikas cenu. Tas ko ēd 1.6 dīzelis maksā tik pat cik 2.5 Benzīnnieks ar gāzi.
@vigants Man laikam tvitera ebautā jāieraksta "gāzi lieciet paši sev paši ziniet kur".
@laacz Tev ir kaut kādi nepamatoti aizspriedumi. :) Tikko ieliku Sebringam 70l balonu un varu braukt >600km ar vienu uzpildi.
@DzintarsDzenis @vigants Nēt, to saka cilvēks, kuru nepiedur 2x nedēļā papildus braukt tankā.
@vigants Jaunam auto ne kuram katram var ielikt gāzi ar garantiju, plus - ne visiem ir vieta lielam balonam, nepasējot kaut ko, utt.
@laacz Skaties tādu, kuram dzinējs ir atbilstošs. Jauniem Ford Focus liek iekšā ar visu garantiju.
@laacz TAS IR MĪTS! Ieliec lielāku balonu un brauc kaut vai 1000 km.
@vigants Nope, es gribu auto, kurš man patīk un kuram vērtība pēc līzinga vēl būs vērā ņemama.
@laacz Varbūt. Man ir bijis jauns auto (privāti) un paldies - nē. Labāk mazlietots, bet dari ko gribi un maksā arī tikai pusi no jauna cen.
@vigants Bļjaķ, KUR es ielikšu lielāku balonu? Bagāžnieku upurēšu? Oktāvija ir auto, kurš man patīk un kuru varu atļauties.
@krizdabz @vigants @DzintarsDzenis Ticu uz vārda, bet mani papildus tas čakars (jums neliels, man liels) kaitina.
@laacz Man ar bija Jauna oktāviju pagājšgad. Labs auto. Tas 1.6 dīzelis ir vairāk vai mazāk ekonomisks... bet auto maksā 22KEUR.
@laacz @vigants @DzintarsDzenis tak nav nekāda čakara? Samaksā miljonu un pēc tam brauc tā ka smird :)
@vigants Man ir svarīga drošība, prognozējami izdevumi, fīčas, garantija, pārdošanas vērtība pēc tam.
@krizdabz @vigants @DzintarsDzenis Čakars = dārgākas oficiālās apkopes, biežāka tankošanās (lielo balonu neielikšu, bet riteni neupurēšu).
@laacz @vigants Doh! Pārdošanas vērtība! Kam vajadzīga nojāta Škoda?
@laacz Labāk skaties TCO - mazlietotam auto (ar mazu noskrējienu) tev ekspluatācija būs lētāka, finsnsējums lētāks un cena samazināsies maz
@vigants 1.6 manam pieradumam ir par vārgu. 2.0 tdi it is.
@DzintarsDzenis @vigants Ej, lūdzu, dirst.
@DzintarsDzenis @laacz ... te nu man jāpiekrīt. :(
@vigants Esmu sasniedzis to vietu dzīvē, kad esmu gatavs piemaksāt arī par komfortu, nevis tupa blenzt uz TCO.
@laacz @vigants Nu tad pērc vienreiz nost nevis kā jauna meita klīrējies. Lai labi ripo!
@laacz Tad nopērc Audi nevis Škoda. Tas pats auto tikai kvalitatīvāka apdare, vairāk fīču un augstāka atlikusī vērtība.
@DzintarsDzenis @vigants Es vēl neesmu notirgojis savu, lai varētu ņemt nākamo.
@vigants Tu man piemetīsi tos 10k EUR?
@laacz @vigants Nevienam Kivičs ar nav vajadzīgs vai par augstu cena?
@DzintarsDzenis @vigants Cena anv par augstu. Piedāvājums liels un vasara.
@vigants @DzintarsDzenis Let's see. 2008. gada Oktāvijas TDI DSG tiek tirgotas par ~5+k LVL. Tik pat var dabūt par tā paša gada Mondeo.
@laacz @vigants @DzintarsDzenis respektīvi pēc 5 gadiem visi auto maksā sūdu :D
@krizdabz @vigants @DzintarsDzenis Pēc pieciem gadiem visi normāli auto maksā tieši tik, cik ģeldīga pirmā iemaksa jaunam auto :>
@krizdabz @laacz @vigants Nē, Kristap! Škoda pēc 5 gadiem paliek vērtīgāka :)
@laacz Pats tikko teici, ka esi gatavs piemaksāt... saprotu, ka Tev nauda nav problēma.
@laacz @vigants @DzintarsDzenis jāstrādā tā, lai pēc pieciem gadiem var uzreiz nopirkt visu auto :D
@vigants Jā, bet ne jau, lai brauktu ar oooo!
@DzintarsDzenis @krizdabz @vigants Dzintar, Tev ir kaut kādi iesprūduši aizspriedumi pret Škodu.
@laacz @krizdabz @vigants Tur tev taisnība. Dzirdot šo vārdu uzreiz nāk prātā trolejbusi. Piedod!
@DzintarsDzenis @krizdabz @vigants Es, piemēram, meklējot auto devu iespēju Hyundai. Dzinēju nav. Citādi ok. Kia, savukārt, vēl nav līmenī.
@krizdabz @laacz @vigants @DzintarsDzenis Kāpēc iespringt un krāt? Maksā ik mēnesi operatīvo līzingu, nomaini auto un maksā to pašu summu.
@MarisLaudams @krizdabz @vigants @DzintarsDzenis Tu, laikam, nezini to čakaru, kurš iestājas privātpersonai tad, kad beidzas operatīvais :)
@laacz @vigants @DzintarsDzenis Derētu padomāt, kas labāks - lēts jauns autiņš, vai pavecāks labs autiņš. Mēs visi zinām, kādi ir Getz..
@artispupins @vigants O, jā. Ir dzirdēts par normāliem cilvēkiem, kuri katru gadu nopērk auto ar tehapskati. Uz gadu.
@mezhavecis @vigants @DzintarsDzenis Esmu jau to izdomājis. Tāpēc arī šāda izvēle.
@laacz @vigants @DzintarsDzenis Kā reiz pirms dažiem mēnešiem pa 5k EUR iegādājos 2001.g. Mercedes C240. Dārgi, bet komforts nesalīdzināms.
@mezhavecis @laacz @vigants Ko ar rūsu dari? Piekrāso? Nezinu kā 2001' , bet jaunāki rūsē trakāk kā opeļi :)
@mezhavecis @vigants @DzintarsDzenis Man tā īsti kupeja neder:)
@DzintarsDzenis @laacz @vigants Atliek vien piekrāsot. Sievas VW 2003.g. Polo arī pirmā rūsa lien ārā, tā kā tas nav nekas ārkārtējs.
@DzintarsDzenis @mezhavecis @vigants Un, jā, var braukt ar 10 gadus vecu premium vai jaunu un modernu economy.
@laacz @mezhavecis @vigants Nu tu jau galējībās aizej. Ir arī vidusceļš.
@DzintarsDzenis @mezhavecis @vigants Esmu lohs auto lietās. Ar mazlietotu es droši ieberzīšos. Ar jaunu būšu drošs visus 5 garantijas gadus.
@mezhavecis Un, vēlmēm atbilstošs mazlietots maksā savus 70%+ no jaunas kādu-gribu oktāvijas cenas. Un arī nebūs 100% pēc gribēšanas.
@laacz @mezhavecis @vigants Ja maza pieredze, tad varbūt tā tiešām labāk. Ir ar kādas ekstras vai pliks bāzes modelis?
@DzintarsDzenis @mezhavecis @vigants Protams, ka ir ekstras. Tādas, lai būtu prieks, nevis tikai jauns auto.
@laacz Laime būs šos 5 garantijas gadus un pēc tam jebkura kustība maksās kosmosu, atlikušā vērtība n reizes mazāka. Jaunie 5+ autiņi plīst.
@laacz Iemet linku, lai var objektīvi ievērtēt nevis tikai ierēkt par trolejbusiem. Skatījos skoda.lv Tur oktāvijas nav no lētajām.
@mezhavecis Vispārinājums, bet daļēji patiess. Atkarīgs no tā, kā uzturi. Un pēc 5 es tirgošu nost lai ņemtu jaunu (ja nekas nemainīsies).
@DzintarsDzenis 2.0 TDI DSG Elegance tieši tur. Ar visām racionālajām ekstrām (+ksenoni, kas ir strīdīgi, bet gribās).
@laacz Un par to esi gatavs maksāt €26K? Ok, bagāts dara kā grib!
@laacz @MarisLaudams @krizdabz @vigants @DzintarsDzenis kāds tieši čakars?
@DzintarsDzenis +pārkings pakaļā, apsildāms vējstikls, bluetooth, 230v rozete (uz kopējo $ sīkums), biksenons. Pārējie ir sīkumiņi.
@marissmagis @MarisLaudams Pēc līzinga auto tiek pārvērtēts. Par katru sīkumu nāk $ klāt. Un tad izpērc vai piemaksā un paliec bez auto.
@DzintarsDzenis Neuzskatu, ka esmu bagāts. Kopumā izmaksu pieaugums ir jēdzīgs.
@DzintarsDzenis Un visi cipari ir verificēti (atlaide, komisijas, servisi, patēriņi, līzinga GPL, utt).
@laacz Tu, skatos, tai lietai pieej ļoti analītiski un nopietni. Es parasti pērku to kas patīk dotajā brīdī. Protams, par saprātīgiem €.
@DzintarsDzenis Tur jau tā lieta, ka man šis nebūtu mazs pirkums. Bet, domāju, esmu pelnījis.
@DzintarsDzenis Un pirmās divas kolonnas saucas "2.0 TDI DSG vēlamais", "2.0 TDI DSG pieļaujamais", tālāk ir vēl citi auto.
@DzintarsDzenis Un vēl - man dotajā brīdī tiešām patīk jaunā oktāvija. Tā kā nesauc manu pirkumu par nepārdomātu vai izlaidīgu :)