Starp citu, Igaunijā sācis darboties valsts uzturētais 165 elektromobiļu uzlādes vietu tīkls. Skauž. http://estonianworld.com/technology/estonia-becomes-the-first-in-the-world-to-open-a-nationwide-electric-vehicle-fast-charging-network/
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 8
Starp citu, Igaunijā sācis darboties valsts uzturētais 165 elektromobiļu uzlādes vietu tīkls. Skauž. http://estonianworld.com/technology/estonia-becomes-the-first-in-the-world-to-open-a-nationwide-electric-vehicle-fast-charging-network/
@janitors Kā otru auto, ja ir infrastruktūra - jā.
@janitors Mazs, ņirprs, ekonomisks.
@janitors Es runāju tieši par mazajiem. Skandināvijā ir populāri pārtaisīt arī iekšdedzes par elektro. Infrastruktūra ir svarīgākais solis.
@janitors Pie kam, jēdzīga cena ir pieprasīuma jautājums.
@janitors Protams, akumulatoru izmaksas un ietilpība ir nākamais lielais mīnuss.
@janitors Jāpaseko Igaunijai. Pieprasījumu var stimulēt arī valsts ar saviem autoparkiem un atvieglojumiem (skat. Norvēģiju)