Ne tikai Rīga iegūtu, ja uz apvedceļa būtu 2 joslas katrā virzienā un A5 (E77) savienojums pa tiešo ar A4 (E67) (ne caur Doli un Salaspili).
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 11
Ne tikai Rīga iegūtu, ja uz apvedceļa būtu 2 joslas katrā virzienā un A5 (E77) savienojums pa tiešo ar A4 (E67) (ne caur Doli un Salaspili).
@laacz Agha, iegūtu arī megatilta būvētāji! :D
@MarisAlksnis Jā, protams, jo visiem valsts pasūtījumiem būtu jābūt no izpildītāja puses altruistiskiem un par pašizmaksu <g>
@laacz Uzsvars vispār bija domāts tieši uz MEGATILTU, nevis ieguvējiem ;)
@MarisAlksnis Pārvads būtu labs, jā.
@laacz Ir paredzēts tilts pār Daugavu pie Spolītēm (starp Salaspili un Saulkalni) — lūk arī savienojums.
@melnsuzbalta Kad? :)
@laacz Pēc 16.gada varētu kaut kas sākt notikt.Paredzēti arī vairāki tilti uz apvedceļa (piem, ar P4, P5),taču par 4 joslām gan nav dzirdēts
@melnsuzbalta Tad tas neko neatrisinās uz Rīgu braucošajiem. Jākuļas cauri anyway. Pat D tilts atduras Brīvības ielā... Tuvredzīgi.
@laacz @melnsuzbalta "atrisināt" masu iegāšanos mazā centriņā jau konceptuāli nevar. Jāsāk ar pilsētas decentralizēšanu, sabtransa populariz
@tvirter @melnsuzbalta Nevar, bet liela daļa ir caurbraucoši. Pie kam, milzīgu satiksmes daļu sastāda tieši uz skolu vedēji.