Apskatījos specus. Manam 2.0 TDI līdz 100 km/h ofic skaitās 8.6s, līdz 50km/h - 3.4s. Gaidāmajam 1.5 TSI šie skaitļi ir 8.2s un 3.2s. Jocīgi. Kad braucu testa braucienu, nemaz tā nešķita.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 20
Apskatījos specus. Manam 2.0 TDI līdz 100 km/h ofic skaitās 8.6s, līdz 50km/h - 3.4s. Gaidāmajam 1.5 TSI šie skaitļi ir 8.2s un 3.2s. Jocīgi. Kad braucu testa braucienu, nemaz tā nešķita.
@laacz Manā izprtnē tas ir tādēļ, ka benzīnam ta paātrinājums ir daudz lineārāks, bet "turbobedres", bet ar turbobedrīti.
@laacz Nav zemo apgriezienu grūdiena, bet ir jauda kas nebeidzas pie 4k un ir līdz 6.5k, līdz ar to ilgāk var griezt zemākos apgriezienos, jeb vajag zāģēt. Izbrauc ar benzīnu kuram turbīna kuram vidum un augstiem apgriezieniem- jau vairāk apgriezieni jo ātrāks. Super sajūta pēc dīzeļiem
@mite_spinning Nu, es vnk morāli gatavojos kkad nākamgad pārsēsties no 2.0 TDI uz 1.5 TSI un nedaudz stresoju par "iespied-pedāli-un-fīu" pazušanu. Bet laikam nav vērts.
@laacz Labojums-ilgāk var griezt zemākos ĀTRUMOS. Apgriezienu trūkums ir dīzeļa problēma ja grib skrejamo dzinēju. Viens no iemesliem kāpēc normāli sporta auto nav ar dīzeļiem.
@laacz 1.5 tsi būs tāds kas pa robiem jāmētā. 2L+ neprasās. Domāju VAG 190zs beņa ar to mazītiņo turbīti ātri cels līdzīgi kā dīzels, bet izbeigsies ar diezgan ātri pūtiens.
@mite_spinning Es iepriekšējo paņēmu ar DSG un uz manuālo atpakaļ vairs netaisos iet. Lai pats mētā.
@laacz @mite_spinning Nesatraucies, iet ļoti pieklājīgi tas 1.5 +DSG, iespied un iet. Sencim darba auto ir 2.0TDI, tas šķiet bik ņiprāks, bet baigi neiepaliek.
@laacz Ar visām musdienu emisiju sistēmām dīzelis galīgi nemīl pilsētu. Atceros ka ziemā 1.6tdi sila 20 min. Parsēdos uz beņu un hop, divi līkumi un silts, nav nekādu reģenerāciju vai adblū. Hidrotransformātoru kārbas iesaku pamēģināt-slēdz gludi un nav bremze no starta, robustas.
@laacz 1.5tsi dsg7 vismaz Karoq ir ļoti dīvaina parādība: https://www.trocforums.co.uk/threads/1-5-tsi-engine-kangaroo.2709/ Uz priekšu iet tas 1.5, bet pret 2.0tdi nav tad grunt. Cerams jaunajā paaudzē kā tev octavia ir labāk 🙈
@MKtviters Tehniski esmu pasūtījis šo paaudzi. Jāskatās būs motora versija.
@laacz Tagad ir divi A4, viens ir ar 2.0tdi otrs 1.8tfsi, ir jāpierod, ka benzīnam ir jūtami mazāks griezes moments līdz ar to liekās, ka līdz 4k rpm viņš tāds manāmi švaks, ar 2.0tdi ikdienā braukt ir patīkamāk un patēriņš ir mazāks.
@RoljaPrima Apkopes dārgākas, auto sākumcena lielāka.
@laacz Griezes zemajos nav, tapēc sajūta vairs nav, lai gan pēc papīra pa kapeiku ātrāks. Bet nu tie mazie benzīni man liekas nav tā vērti. Pēc sajūtām neiet un strebj, īpaši pa pilsētu. Pieliec tos 2k un brauc uz gaisa. pēc 5g būs tas dīzelis sevi atmaksājis.
@sudinsh Nebūs. Lai visu to atmaksātu, jānobrauc 30+k gadā. Kopš covid man tad vairs ne tuvu nesanāk. Un otra lieta - braucot uz Vāciju nezinot var atraut sodu, iebraucot kaut kur, kur ar dīzeli vairs nedrīkst.
@laacz Bet nu tā ir dīzeļa/benzīna sensācijas atšķirība - ir čipots 2.0tdi (190) ar 220hp un arī pieeja pie 2.0tsi 220hp rūpnīcas, dīzelim grūdiens lielāks, bet realitātē benzīns ir jaudīgāks un žiglāks.
@laacz Dìzelis ar DSG, man liekas tāds apdomīgs - nu, nospiedi, tiešām, ja, brauksim. Un uz apdzīšanu ilgi slēdz uz augšu. Ja ir shifter pie stūres, var piepalīdzēt. Tiesa, patēriņš- es nesaprotu ar ko viņš iet uz priekšu.
@Fiikjerists Mans dsg nepavisam nešķiet apdomīgs.
@laacz @Fiikjerists DSG apdomīgs... Hmm, tam nu nekādi tā nevajadzētu būt.
@laacz Atrodam dokumentāciju par griezes momenta/RPM līknēm, kad katram no dzinējiem ir max grieze un kad ir max jauda. No tā vajadzētu būt skaidrs, ar ko dīzelis atšķirsies no benzīna.