Liels paldies @Talis_L par to, ka šobrīd varam lepoties ar Latvijas ceļiem. Pirms 10 gadiem te situācija bija apgriezta.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 45
Liels paldies @Talis_L par to, ka šobrīd varam lepoties ar Latvijas ceļiem. Pirms 10 gadiem te situācija bija apgriezta.
Ņemot vērā mana profila specifiku, jāpiebilst: #bezironijas. Valsts autoceļi tiešām ir izcilā stāvoklī, kādi tie nekad nav bijuši.
@thearmi Jā, lielāko tiesu tas tā ir.
@thearmi Kopumā var piekrist, ka nav slikti. Valsts ceļi gan ir arī vesela kaudze grants ceļu. Taču tie grants ceļi faktiski pamatā ir viensētu pievedceļi. Ideja, ka līdz katrai viensētai būs asfalta pievedceļš par miljonu kilometrā, ir vienkārši utopiska.
@JnisBrz76081090 Tie sūdi ir jānodod privātajiem īpašniekiem. Ja ceļš apgādā mazāk nekā 10 deklarētas personas, adios.
@JnisBrz76081090 Man Skultes pagastā, starp citu, visas būtiskās grantenes ir saņēmušas divkārtu apstrādi.
@thearmi Pareizi - būtiskākās. Turklāt salīdzinoši apdzīvotā vietā tuvu Rīgai.
@thearmi Varbūt ceļš apkalpo arī 15 mājsaimniecības, bet vidēji pa vienai uz kilometru...
@JnisBrz76081090 Nu Zemgalē visi A/P ceļi tagad ir konfekte. Gan Grenctāle, gan Šauļi, gan Žagare.
@JnisBrz76081090 Lūk, precīzāk - blīvums. Jābūt kritērijiem, pie kuriem valsts pārtrauc ceļu uzturēt, šķūrēt, utt.
@thearmi Bauskas novadā, kas ir tīra Zemgale, virkne P ceļu ir grantenes, turklāt daļā gadījumu priekš grantenes diezgan noslogoti. Pieņemu gan, ka tur valstij ir plāni kaut ko darīt.
@thearmi @JnisBrz76081090 Jā, bet tad būtu jālikvidē auto/ceļu nodokli - valsts princips visiem vai nevienam, nedrīkst šķirot! Es gan par ceļu nodokli = akcīze degvielai/elektrībai, bet tās izlietojumam TIKAI valsts ceļiem! Par ne-valsts ceļiem lai rūpējas pašvaldības vai "kaimiņu apvienības"! Vēl vairāk>
@thearmi @JnisBrz76081090 pašvaldību līmenī jānosaka, ka cilvēki paši lemj (referendumā) par naudas izlietošanu vienam vai otram mērķim, uz vēlēšanu cikla laiku nosaka jaunus mērķ-nodokļus, kā bāzi izmantojot ienākumu (IIN veids) vai īpašumu (NĪN ēkām) vai pārdošanas nodokli!
@thearmi Žagarē ceļi nav nemaz tik slikti, bet visumā Lietuva kaut kā ceļu remontos ir palaidusies, grūti saprast kāpēc pie viņiem 130 drīkst un pie mums ne.
@RoljaPrima Žagarē vispār neveic bedru lāpīšanu, šodien tur bija trubā.
@thearmi Var tikai piekrist. Pēdējos 10+ gadus bieži sanāk gan uz LT, gan EE braukt... Nu var teikt, ka mums galvenie ceļi ir vislabākie. Kā tas ir pilsētās, tas jau ir cits stāsts.
@thearmi @Talis_L Lietuvas P tipa ceļi ir paslikti. Ātri viņi apguva ES naudu, bet par ko tos ceļus uzturēt, līdzekļu laikam nav. Pabraukājot pa LV, var just tos uzlabojums. Nu tie grants ceļi kā kurā vietā, bet tur arī akmens ceļubūves/uzturēšanas ziņā. Pārāk plati tie ir.
@thearmi @Talis_L Ja jau pat uz manu miestu ir sākuši rullēt jaunu kārtu tad nāksies piekrist. Paliek tik bēdu lejas Talsi un Stende un ceļš uz Roju.
@rudaislaacis @thearmi @Talis_L Uz Stendi tak salīdzinoši normāls ceļš. Dundagas štrāse bija briesmīga, neesmu gan dažus gadus tur braucis. Un vēl bēdu ieleja ir vecais Jūrmalas ceļš, tieši Talsu rajona daļā
@rudaislaacis @thearmi @Talis_L Nu Valdgale - Roja šobrīd projektē, tur ar tuvāko četru gadu laikā būs sakārtots. Un pilsētās jau ar paliek labāk, bet nu jā pie pilsētām un grants ceļiem darba salīdzinoši vairāk vēl.
@skatiens @rudaislaacis @thearmi @Talis_L P125 Talsi - Dundaga - Mazirbe no Talsiem līdz Dundagai viss ir atjaunots, P127 Talsi - Upesgrīva šovasar pabeigs un būs visā garumā atjaunots, P128 Sloka - Talsi no Talsu novada robežas līdz Talsiem šovasar pabeigs, no Ķesterciema līdz Talsu nov. 2024./2025 gadā paredzēti darbi.
@skatiens @rudaislaacis @thearmi @Talis_L P126 Valdgale - Roja, kā jau rakstīju 2024./2025. gadā paredzēti darbi lielākajā daļā un 2026. vēl nedaudz. Līdz Stendei jau viss ir labi, problēma ir pati Brīvības iela Stendē, bet nu tur ar it kā esot plāni sakārtot.
@thearmi Iesaku iebraukt Latvijā no Skodas puses virzienā uz Priekuli 😂😂 ideālais stāvoklis 🙈
@thearmi @Talis_L O, Žagare, ja? Bet nu tas ceļš uz Tērveti ir patiešām kā “konfekte”.
@TInzenieris @rudaislaacis @thearmi @Talis_L Talsos Fabrikas iela (gar ezeru) ir traģiska un pašvaldībai nav un nekad nebūšot nauda to labot, pat esot apsvērta doma to slēgt satiksmei.
@mxdeblack @thearmi Tas nav valsts ceļš, tur atbildību nes pašvaldība
@thearmi Vienīgais paldies covid laika finansējumam “ārpus fiskālās telpas”… resp., uz valsts parāda rēķina; nav teikts, ka nepareizi, jo naudas cena ir stipri subjektīvs lielums, sevišķi ilgākā laika nogrieznī. Summāri tomēr labāki rezultāti ir kaimiņvalstīm bez Parex pieredzes…
@mxdeblack @thearmi Šis ir briesmīgs. Vajag braukt no LV puses… tad vismaz ir patīkams atvieglojums iebraucot LT. 🙃
@skatiens @thearmi @Talis_L Uz Stendi jā bet pilsētā gan var nolauzt liekās detaļas no auto. Tāpat kā Talsos lietojama ir pusotra iela.
@TInzenieris @thearmi @Talis_L Par savām ikdienas grantenēm nesūdzos. Šobrīd ir čābīgas bet tam ir objektīvs pamats. Nožūs,nogreiderēs un būs Ok.
@thearmi @Talis_L Ko tu Tāli vaino? Tik īsā laikā nevar tā sabojāt lietas. Sāli paldies visiem priekšgājējiem, piemēram, Saskaņas zagļiem
@thearmi @Talis_L Kāds sakars tur Tālim? Viņš ir bija pirmais satiksmes ministrs, kurš ir sava jomā atbilstošs speciālists, nevis kā visi pārējie (iedalītie ministru krēsli). Bet nav arī slikti, ka cilvēks parāda, ka ir..
@RudolfsGo @Talis_L Tāpat kā ceļš uz Šauļiem, kur arī LT pusē ir šausmas un LV galvenais uzdevums ieslēgt kruīzu, lai nepārsniegtu ātrumu, un neaizmigt.
@Shvampeee @TInzenieris @rudaislaacis @Talis_L Pašvaldību ceļi ir cits stāsts, tieši tas parāda, cik labi Tālis spēja izcīnīt autoceļu prioritātes valsts budžeta līmenī. Plus vilcieni. Plus pagarinātie dīzeļu maršruti max sastāva robežās.
@pineconehiller Daudz pareizāk šādi gāzt infrastruktūrā, no kā pēc tam iegūst visi, nevis subsidēt neefektīvu mājokļu apkuri ar gāzi.
@thearmi Abi slikti, jo kurina inflāciju… tikai apkurē lielākā daļa naudas aiziet gāzes pārdevējiem, taču mājokļa īpašnieku par to nevajag šaustīt, tāda mēroga izvēles maiņa nenotiek acumirklī; ja neatbalstītu - liela daļa apgāztu soc.dienestus. Ieguldīt ceļos, protams, ir pareizāk.
@thearmi Un tas viss pateicoties velosipēdistu samaksātajiem nodokļiem.
@ADHD_un_30 @thearmi @Talis_L Bildē laikam ir Lietuvas puse, un dziļajā plānā LV. Padzēs tvītu vai precizē joku
@pineconehiller Un apkure apkārtējiem rada plaušu bojājumus, kamēr ceļš ļauj samazināt degvielas patēriņu, liekus remontus, nodrošina iespēju pārvietoties.
@thearmi Apkure palīdz nenosalt (saglabā veselību), bet labi ceļi izraisa vēlmi pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu, kā rezultātā autoavārijās tiek zaudēta veselība vai dzīvība… rodas materiālie zaudējumi 🙃
@thearmi @Talis_L Braucot uz Talsiem tāpati sajūta. Pirms 10 gadiem bija labs grabinatājs, tagad briesmas ir tikai Rīgā. Tas gan nav mainījies. Stabila vērtība.
@tvirter @thearmi @Talis_L Tev taisnība, es vakar pārlasījos, sorry 🙏 Prieks redzēt labas lietas slavinām. 👍😎
@thearmi @Shvampeee @TInzenieris @Talis_L Kur tad ir ir vilcieni? Lētāk būtu bijis vienkārši vagonu parkā uzmūrēt jaunu sienu kur jauniešiem zīmēt.