
Jelgavas domes Volvo, triju gadu nomas periodā izmaksā tieši divas reizes dārgāk (37000€) nekā Air Baltic E-trons.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 68
Jelgavas domes Volvo, triju gadu nomas periodā izmaksā tieši divas reizes dārgāk (37000€) nekā Air Baltic E-trons.
@gatis_auzins @energodata Kāpēc vispār vajadzīgas šādas automašīnas vadībai? Nepietiek ar sabiedrisko transportu? Kāds var paskaidrot?
@AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Ja nebūs bonusiņu, tad neaizstājamie speciālisti tiks pārpirkti, gluži kā citskovskisa argumentēja ar algas līmeni Igaunijā :) kaut tu dzīvotu tikai no algas!🤪
@AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Zaglīgi smerdeļi, tiekot pie rīcības pār sev nepiederošu naudu, cenšas īstrnot savu nožēlojamo sapni- būt izcilībai, svarīgai personai. Cilvēka alkatība un kompleksi dara savu. Šādus lēmumu pieņēmējus jātur pa gabalu no visa kas saistīts ar finansēm, budžetu.
@AnsisEgle @energodata Lai var braukt no mājas uz domi un tad no domes uz māju. Vēsturiski, jdomē ir vēl tāda paraža, ka pēc nomas beigām tie paši stūrētāji vēl izpērk tos auto savām vajadzībām un paralēli dome iepērk atkal jaunus. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/jelgavas-mers-leti-noperk-quotvolvoquot.a29342/
@gatis_auzins Latvija ir viena no korumpetakajam valstim pasaule.
@gatismu @AnsisEgle @gatis_auzins @energodata citskovskis varētu parādīt piemēru un aiztīt uz ikauniju strādāt :D
@hellikopters @AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Mc Drive, vienīgais kur viņu paņemtu😅
@gatismu @AnsisEgle @gatis_auzins @energodata nu es nez vai viš varētu privātajā sektorā strādāt, ierēdnis tas tomer ir kas lāstam līdzīgs :D
@hellikopters @AnsisEgle @gatis_auzins @energodata 20+ gadus ārpus realitātes, tas kā tikko piedzimis, neko nemāki, bet tādi paši neaiziet, viņus iznes
@gatis_auzins Tas tāpēc, ka šis Jelgavas "mēris" valda 20 + gadus...nu nevar viens cilvēks vadīt ilgāk kā divus termiņus... RU ir spilgts piemērs
@madarchixx Piekrītu, jo ilglaicīgà valdīšana izveido varas vertikāli. Dainis Īvāns par to runāja pagājušajā gadā, viņam bija saruna kremlī ar Lukjanovu 1988. gadā, Lukjanovs tad esot izmetis frāzi: “Neatkarību gribat? Tad mēs jums taisīsim “anklāvus”.” https://fb.watch/jE1NJflMdZ/
@gatis_auzins Vai Jelgavā ir “pliks” līzings kā Airbalticam bez riepām, apdroš., apkopēm utt? Kas ar pirmo iemaksu, kāds drīkst būt nobraukums u.c var mainīt ciparu 2-3 reizes, to tak zināt? Un vai vispār vajag Airbaltic auto un ja jā, tad varbūt 2x lētākus un 3xmazāk?
@Heinrih5 Kāda starpība? Riepas un apkopes trijos gados netrīskāršo nomas maksājumu un nedubulto kopējo auto summu nomas līguma summu.
@Heinrih5 @uldisdumins vai varam ieviest skaidrību lietas detaļās?
@gatis_auzins Liela starpība, jo ir vismaz 10 faktori nevis tikai riepas un tie var viegli dubultot. Turklāt Airbaltic lielai daļai nevajag tādus auto vispār. Noteikti arī Jelgavā var paskatīties lietderību.
@gatis_auzins Tu attaisno airBaltic?
@Heinrih5 Kādi 10 faktori? Par ko Jūs runājat? Instā, ir čalis kurš arī ir nopircis e-tron jo viņš nebija dārgs. Viņa līzings ir nedaudz dārgāks nekā AB, jo pirka tikai vienu auto. Tur ir blogs par šo AM kā tādu. Varbūt varat ielikt Air Baltic līguma noteikumus?
@gatis_auzins @Heinrih5 Redzams, ka nekad nav bijusi saskare ar luksus auto tirdzniecības praktisko pusi :)
@agrisvolkovs Provokatīvs jautājums. Man ar AB nav nekāda sakara.
@gatis_auzins Man arī nē. Un abi gadījumi ir debili.
@fjodoorz @Heinrih5 Precīza definīcija, kādēļ pašvaldībā ir jāiegādājas luksus auto?
@gatis_auzins @Heinrih5 Tāpēc, ka vietējiem ķeizariņiem neder kaut kādas vidējās klases pleba braucamais
@gatis_auzins @Heinrih5 Īre ar visu iekļautu (http://t.sk. remonti)
@uldisdumins @Heinrih5 @HENRIH5 kādas ir AB līguma detaļas, plus jāņem vērā, ka ir arī garantija. Ok ne uz riepām, bet ir.
@uldisdumins @Heinrih5 Riepas, taču nē?
@gatis_auzins Pilna servisa noma un vienkārši līzings ar 67% atlikušo vērtību (nedrīkst daudz braukt) ir divi dažādi pakalpojumi ar pilnīgi citu cenu. Beigās jau AirBaltic tāpat samaksās papildus par visiem pakalpojumiem, ko daļa žurnālistu nesaprot. A čalis instā ir laba lieta:)
@Heinrih5 @gatis_auzins Kādi faktori? Man 5 gados jaunam auto apkopes, servisi, mazgāšanas, riepas, apdrošināšanas uz tādu summu nekādi nesavācās visu darot pie dīlera, kur nu vēl 3 gados. Tur ļoti nekaunīga izsaimniekošana notiek.
@agrisvolkovs @gatis_auzins Nu pag, pag. Ja tev būtu izvēle braukt ar kaškaju par 400 mēnesī vai etron par 400, tu ņemtu kaškaju? - Protams, ka nē. Tas darījums konkrētajam auto ir pat ļoti ok. Vai auto izvēle ir ok? - Protams, ka nē. Bet Jelgavas keiss ir brutāla izsaimniekošana un iedzīvotāju apzagšana.
@gatis_auzins @AnsisEgle @energodata šinī gadijumā būs tas pats stāsts. Un cena liecina par apzinātu pieslīpēšanu, un juridiskā nodaļa arī savu darbu dara labi.
@Heinrih5 @gatis_auzins Jelgavas gadījumā tas nav nekāds līzings. Mašīnas tiek nomātas. Tā nauda tiek maksāta lai 3 gadus varētu lietot šīs mašīnas. 3 gadi paies, nauda būs samaksāta, bet mašīnas joprojām piederēs tai vienīgajai firmai kas varēja pieteikties, jo bija auto ar ventilējamiem beņķiem.
@gatis_auzins @Heinrih5 Tik smalki nezinu, bet joprojām uzskatu šo par nepietiekami caurspīdīgu darījumu…
@viensIRcinitajs @Heinrih5 Jelgavnieki zina to scēnu ar “ventilējamo sēdeklīti” 🙃
@uldisdumins @Heinrih5 Kāda bija tieši Rāviņa Volvo cena?
@uldisdumins @Heinrih5 @LZI_VERTS Jūs pirkuma brīdī bijāt JD deputāts, vai atbalstijāt pirkumu? Cik adekvāts Jums likās šis darijums?
@AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Jelgavā sabiedriskais transports ir “afterthought”
@gatis_auzins un vienīgā opcija ir iet balsot lai izbalso Rāviņu
@Roberts_B @agrisvolkovs Kaškajam ir jālej vēl iekšā dīzelis vai benzīns. Jeb kurā gadījumā Jelgavas dome nopirka dārgu luksus auto.
@Roberts_B @agrisvolkovs Vai pašvaldībai jāpērk dārgs luksus auto? Absolūti nē! It sevišķi, ja uzņēmējiem vēl ir uzlikts tāds sods kā, ja iegādājas auto virs 62k € tad ir jàmasā papildus nodoklis 25% no auto kopējās vērtības. Jo nav ko te braukāt ar dārgiem auto, bet domniekam vienalga, viņš nemaksā.
@Roberts_B @gatis_auzins Tici,vai nē. Bet es piktu Nissan.
@Roberts_B @agrisvolkovs @gatis_auzins Ja galdā būtu jāliek airbaltic auto līgumi, nezin kas atklātos, piemeram, obligāti ziemas riepas jāmaina pie Audi dīlera, teiksim par 1k eur tikai par darbu. Nav grūti īstās izmaksas paslēpt zem citām pozīcijām.
@5diena13 @Roberts_B @agrisvolkovs Publiski ir izskanējis, ka kontraktētās, kopejās viena auto izmaksas ir 19 901,70€ ar 414 € mēneša līzinga maksājumu, tādēļ tam diezin vai varētu būt plašas manevra iespējas izmaksu kāpināšanai. Bet, ja summā ir jaunas riepas, katru gadu, tad izklausās “like”.
@AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Es varu iedomāties iemeslus, kāpēc pašvaldībai/valstij/valsts kapitālsabiedrībai vajag pirkt/nomāt automašīnas, bet kāpēc tām jābūt dārgā gala luksus automašīnam - tas gan nav skaidrs.
@gatis_auzins ZZS - saimnieki Tavā makā
@gatis_auzins @madarchixx Kur kaķis reiz iemīzis,tur smaka turas ilgi,ne ar ko nav izmazgàjama.Jelgava bija sovjetu kaķu kolonija.
@gatis_auzins Lai Rāviņš var braukāt uz savu faziendu...tikai lux. Korupcija, viss iet roku rokā ar ruskuļiem, liels draugs Maskavai!
@muunijs @AnsisEgle @gatis_auzins @energodata Jā, gribēju tieši rakstīt- Jelgavā var pieņem, ka sabiedriskais transpsorts vispār neeksistē. Būtībā ir, bet nav izmantojams.
@gatis_auzins Cik ir atļautais nomas nobraukums?
@o_hello_friend @AnsisEgle @energodata Noteikti. Tikai tagad jau advancētāki ir palikuši. Izmanto starpniekfirmas, lai neko nevar piešūt.
@gatis_auzins Par šito man vienkārši gribas raudāt. Kāpēc mēs esam tādi? Paskat, a šitā nejēdzība nav nejēdzība, jo re kur ir vēl lielāka. Re kur līzinga periodā taču nav tik traki, vai ne? Nu kāpēc, kāpēc Jūs to darāt?😭😭😭
@sunflow11438922 Labs jautājums, kapēc esam tādi, ka jau dekādēm pieļaujam visādiem cariņiem šeptēt un šeptēt, un nedaram absolūti neko, lai nejēdzības izbeigtu. Ja jau ar tādām lietām netiekam galā, tad kā mēs ar citiem nākotnes izaicinājumiem spēsim savākties un nomenedžēties?
@sunflow11438922 Īstenībā, nekas jau baigi traks ar AB Audi nav. Man personīgi liekas, ka kādam grupējumam vienkārši ir vēlme kompāniju pārņemt, tad pārdot pa lēto. Šobrīd tur ir ieguldīti ļoti daudz mio, lai tos dabūtu atpakaļ, AB ir jāsāk stradāt ar peļņu, tam vajag laiku. Bet Rāviņvolvo ir 😡
@gatis_auzins Abiem ir. Pārņemt nedrīkst ļaut, bet luksusauto pirkt arī nedrīkst ļaut. Un, protams, par Rāviņu arī piekrītu.
@uldisdumins @gatis_auzins @Heinrih5 Cik Jelgavā komisijas, kāpēc vienmēr volvo, kāpēc izpilddirektores vietnieci pieņēmāt bez augstākās izglītības?
@gatis_auzins Pareizais jautājums tomēr būtu - kāpēc uzņēmuma vadībai, kurai ir kosmiskas algas un uzņēmums tiek ar miljoniem stutēts no nodokļu maksātāju nadas vispār nepieciešami dienesta auto.
@WoozyNumbat @gatis_auzins @Heinrih5 Komitejas 4, komisijas vairāk, bet tās darbojas pēc vajadzības. Par vietnieci - tur gan man šķiet svarīga ir kompetence vairāk kā izglītība. Vietniece ir patiešām ieguvums Jelgavai, daudzi procesi tiek efektivizēti, digitalizēti. Ir kāda kritika? Neesmu manījis, bet droši sakiet
@WoozyNumbat Man drīzāk ir jautājums, kam un kapēc valsts bija jāievelk AB, kam bija plāns palielināt floti un iepirkt lielu skaitu ar lidmašīnām, pie tam gandrīz tika nopirkti Sukhoj- superjet???!!!!
@WoozyNumbat Saprotu, ka c19 biznesu iedzina ar kāju zemē. Bet dinamika gada laikā pēc c nav slikta, apgrozijums liels un zaudējumi ir samazināti krietni tādeļ, šādā ritmā var drīz iziet plusos. Līdz ar to nevar arī teikt, ka menedžments strādā sūdīgi. https://m.db.lv/zinas/papildinata-airbaltic-koncerns-pagajuso-gadu-nosledzis-ar-54219-miljonu-eiro-zaudejumiem-510911
@gatis_auzins @fruldis Paskaidrosi kā sanāks tas cipars un kas ir iekļauts?
@uldisdumins @gatis_auzins @Heinrih5 Vietniece - kur var redzēt Doems sēdi ar "darba interviju"? Zemākos amatos prasa izglītību. Kur jaunā mājaslapa? Domes vadība ar viņas atnākšanu sāka mazāk lietot papīrus un iemācījās izmantot eparakstu? :) Kādus procesus un ko viņa pēkšņi ir digitalizējusi?
@gatis_auzins O! Vismaz vēl viens, kurš par SSJ-100 nenotikušo mahināciju burkšķ. Doičemārtiņš vēl laikam stāstīja, ka tas Sukhoi līzinga vācietis ir viņa čoms un ssj būšot AB labākais ieguvums. Nu jā - audi jautājums sanāk pakārtots AB vilkšanas jautājumam
@13VIEDOKLIS @fruldis Remontus var neņemt vērā, jo mašīnas ir jaunas un viņàm ir rūpnīcas garatija. https://twitter.com/uldisdumins/status/1642211328495419393
@gatis_auzins @Heinrih5 Īre ar visu iekļautu (http://t.sk. remonti)
@13VIEDOKLIS @fruldis https://twitter.com/gatis_auzins/status/1642114942248558595
@agris_krusts @tikums Jelgavas mēra Rāviņa Volvo, ar visu nomu mēnesī izmaksā 1500€. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/zinu-analize/ventilejami-sedekli-un-gaisas-adas-salons-pilsetu-un-novadu-vaditaji-pielago-iepirkumus-ieprieks-noskatitiem-auto.a396956/?fbclid=IwAR0hyOtRXxuLItCGqj9XJuakAjePKLo5K1saMOrsVicAiVRxqbprlbEHjfY
@gatis_auzins @sunflow11438922 kas tas ir par grafiku?
@hellikopters @sunflow11438922 Air baltic audi.
@gatis_auzins @sunflow11438922 cik tam audim ir atpirkums pēc 3 gadiem un kāds ir atļautiais nobraukums?
@hellikopters @sunflow11438922 Par atpirkumu ir minēts tajā grafikā. Par nobraukumu nezinu.
@gatis_auzins @sunflow11438922 nuuuuuuu, atpirkt pēc 3 gadiem par 70% no cenas..... izklausās pēc labdarības..... :D man jau liekas ka atlikuši vērtība un atpirkums ir divas dažādas lietas. nu ok, ja nu vienīgi pa tiem 3 gadiem nobrauc 20 k km ... incanti, cik iepriekšejiem pasātiem bija nobraukums?