Rīgas autovadītājiem derētu katru rītu sev spogulī atgādināt: "Sabiedriskajam transportam, izbraucot no pieturas apdzīvotā vietā, ir priekšroka."
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 22
Rīgas autovadītājiem derētu katru rītu sev spogulī atgādināt: "Sabiedriskajam transportam, izbraucot no pieturas apdzīvotā vietā, ir priekšroka."
@rzeilis Tikko braucu pie stūres un nodomāju, ka autovadītājiem vajadzētu katru dienu atgādināt par tādu lietu, kā spoguļi.
@rzeilis man likās ka priekšroka ir bmw
@rzeilis Vajag sab.transportiem fotokameru un pogu "Nosūtīt uz Ceļu policiju"
@rzeilis Un pagrieziena rādītāji nav dekorācija auto.
@rzeilis Un sab.transporta vadītājiem pie spoguļa jāsaka :krustojumā braukt nevajag, ja tur ir pilns, jo tu nobloķē kustību ABOS virzienos.
@rzeilis Viņiem arī reizi x gados par ļaunu nenāktu teorijas eksāmenu atkārtot un izbraukt kādu goda apli ar instruktoru.
@rzeilis Un tas ka Tev ir priekšroka nenozīmē ka vari ieslēgt pagriezienu un uzreiz neskatoties braukt ārā no pieturas man sānos...
@rzeilis Mūsu ģimenē priecājas par lielo autobusa "paldies" ar avārijas gaismàm 💥💥 Tas ir līdzvērtīgs vairākiem vieglo automašīnu "paldies"
@rzeilis @IvarsNeiders Tas attiecas ne tikai uz Rīgu. Noskatoties, kā priekšā braucošais braši šķērso krustojumu pie sarkanā, nodomāju, ka vismaz teoriju vajadzētu atkārtoti kārtot ik pa 10 gadiem..ja ne 5. Un, iespējams, obligātas h ar instruktoru! Pagriezieni, krustojumi, stāvlaukumi 🤦
@smaidagrieta @rzeilis Oj.. Atvainojos, ierakstīju tieši šo pašu🙈..
@ingedenize @rzeilis Un signāllampiņas
@rudaislaacis @rzeilis Nē - bet - paraugies, cik ilgi autobuss gaida, lai kāds beidzot piebremzētu un to palaistu. Visi rīta miegamices - gribējāt skriet uz darbu - vajadzēja agrāk izbraukt, nevis "ietaupīt" ar autobusa nelaišanu. Es uz staciju arī braucu ar autobusu.
@kulervo @rzeilis Es pat savos pāķos stājos un te šoferi apjūk ka tā arī var bet Rīgā bieži sanāk ka šamējie ieslēdz pagriezienu kad esmu blakus un uzreiz rauj ārā. Man vienkārši nav kur palikt. Formāli laikam es būtu vainīgs bet reāli tā ir cūcība.
@rudaislaacis @rzeilis Es gan Jelgavā uz tilta bieži redzu manis aprkstīto ainu (ka nelaiž nabaga autobusu). Un - pie tam, tāpat kā pirms gājēju pārejām - nav teikts, ka jāpiespiež gāze, bet - drīzāk jāsamazinā ātrums DROŠIBAS LABAD. Mans tēvs bija autobusa šoferis. Lēnāk brauksi - tālāk tiksi!
@rudaislaacis @kulervo @rzeilis Manuprāt, viss atkarīgs no novērotāja. Mīcos pa Rīgu gandrīz katru dienu, varbūt reizi gadā ir kaut kāds asāks ceturtdaļmoments ar sabtransu (un arī tad vēl jautājums, kurš vainīgs). Cūcības neredzu.
@rzeilis Un to, ka nepārtrauktās līnijas uz asfalta nav uzkrāsotas "tāpat vien".
@rzeilis Vairums no šiem cilvēkiem nav no Rīgas, un ārpus apdzīvotām vietām sabtransam priekšrokas nav.
@rzeilis Tas skaidrs, BET viņiem ir priekšroka izbraukt no savas "kabatiņas" pirmaja joslā, bet ne reti ir tā ka viņi domā, ka ir priekšroka iekļauties uzreiz arī otrajā joslā, ja, piemeram, pirmajā ir auto novietoti.
@rzeilis Arī nogriežoties - par to ka gājējiem ir priekšroka ejot pāri. Es šo priekšroku izmantoju, vadītāji bieži čot ne virsu brauc
@psych_n_sport @rzeilis Tiešām tikai pirmajā joslā? Manuprāt nē, viņi drīkst raut pāri visām joslām, tev jādod ceļš trolejbusiem un autobusiem, kuri sāk braukt no apzīmētas pieturas, turklāt tas var būt arī privāts ballīšu autobuss :)