Octavia hatchback gaidīšanas laiks 13m, ja suta šodien. Vienīgais lielais mīnuss pēc stundas testa brauciena - ir butiski sliktāka skaņas izolācija. Un 1.5TFSI nav i ne tuvu 2.0TDI. Bet nav arī tik slikti.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 154
Octavia hatchback gaidīšanas laiks 13m, ja suta šodien. Vienīgais lielais mīnuss pēc stundas testa brauciena - ir butiski sliktāka skaņas izolācija. Un 1.5TFSI nav i ne tuvu 2.0TDI. Bet nav arī tik slikti.
@laacz Sliktāka salīdzinot ar ko?
@laacz Cupru neapsver? tur var dabūt uzreiz un man šķita ļoti simpātiski auto. pamazi gan, bet ja bērni paaugušies...
@KaarlisKK Ar to pašu manējo 2.0TDI
@GirtsS Bagāžnieks.
@laacz Jopcik, tās nav pat 15 minūtes. Kur tā jāsteidzas?
@laacz nu jā, tiesa. bet octavia hatch ir īpaši lielāks?
@GirtsS Tieši tā.
@laacz Man nepatika touch screen vadība.
@Gena_mc Man arī, bet no otras puses - viss, kas ikdienā jālieto, ir uz pogām. Pārējais - ieslēdz un viss. Pie kam, vadība uz stūres ir ciešama.
@laacz I told you..... Manuprāt benzīnam būtu ideāls gan jaudas gan patēriņa ziņā kaut kāds 1.8 motoriņš. 2.0 arī neslikti, bet sākumcena un patēriņš ir paliels.
@laacz Vienmēr ir subaru :) bet nu jā, tiem tagad nav tik labs tas piedāvājums kā pirms dažiem gadiem. jaunajiem motori ēdelīgi. nav vairs taupīgo un jestro bokserdīzeļu.
@GirtsS @laacz Čomam Formentors 1. gadā 5 garantijas remonti. Atdeva atpakaļ 😅 bet kad viss strādā (reti), ietilpīgs, smuks auto par labu cenu. Ā, Cuprā arī nebija logu šķidruma izbeigšanās warning 🤦🏻♂️
@laacz @KaarlisKK Ņūtonmetri. 💪🏻
@KBlumentals @laacz Cupra tehniski ir faktiski tas pats, kas pārējie grupā. Arī arī ar škodām mēdz neveikties.
@KBlumentals @GirtsS @laacz Viņš ir komplektā ar lukturu mazgāšanas opciju
@pitonsLXX TDI cena ir vēl nopietns džungurs klāt, kā arī papildus izmaksas apkopēs.
@GirtsS @laacz Es gaidu savu Cupru. Man gaidīšanas laiks ir/būs 10m
@laacz es tad ieteiktu ņemt 2.0 benzīnu un piemest klāt vēl 4x4 lai maz neliekas :)
@GirtsS @laacz Es tikai personīgā burbuļa statistiku. Jauna škoda 3 gadijumi, 2 nekas, 1 motora remonts neliels pirmajā gadā, 1 cupra un uzreiz katastrofa. Gan jau ka loterija. Man Cupra patika viss izņemot kvalitāti, to ka krēsli bija izsēdēti pie 30tkm un ka nav logu šķ warning.
@dzeltenaskurpes @laacz Kaut ko īpašu pasutiji? Decembrī bija fwd uzreiz un arī awd310zs uzreiz pieejami. 190zs awd solīja 6 mēnešos. Bet nu jā, man arī tas bagāžnieks vēl ču pa īsu.
@GirtsS @laacz Nu, nē, nu jā. Nosacīti. Man tas bagāžnirks liekās kosmoss, jo tagad ir mazauto, ar nosacītu kravas nodalījumu. Kad gāju auto medībās bija tikai sarkans un auduma salonu.
@laacz @KaarlisKK Nuuuuu…. Godīgi? Latvijā nevajag neko jaudîgāku par 1.6 tsi, vmax mums ir 110kmh (nuu varbūt būs 130), degvielas patēriņš mazāks. Man ir 1.2tsi.. un viss bumbās.
@armis22 @KaarlisKK Nav runa par maksimālo ātrumu :)
@laacz @KaarlisKK Par ko tad? Uzrāvienu? Cmon.. dragreisu.. cmon.. pat degvielu pataupīt nesanāk!
@armis22 @KaarlisKK Nav nekāda sakara ar dragreisu. Ar patīkamu dinamiku gan.
@laacz Apskatos saka, ka vajagot likt opciju - akustiskā plēve priekšējiem sānu logiem. Esot būtiska atšķirība... :) Vispār gribēju painteresēties, vai plēvju kantori tādu piedāvā. TSI vajadzētu būt klusākam. Bet cels, protams, 2 litru TDI labāk. Tikai cena liek asarām sariesties acīs..
@laacz @armis22 @KaarlisKK Saka, ka visas nelaimes ceļoties no salīdzināšanas. :) Jaunam dīzelim vēl arī, visdrīzāk, būs karbamīda šķīdums jāpieskata.
@uldisz @laacz Jopcik. Reti kurš no tiem, kas skrien un lido, to dara, lai aizbrauktu ātrāk :)
@laacz @KaarlisKK Nu tā ir vairāk saistāma ar vadītāja prasmi auto pārvaldīt.
@pitonsLXX @laacz ... un patērēt 8+ litrus uz simtu. Pēc dīzeļa tas ir diezgan skarbi :)
@EdgKu Es pieliku pie papildaprīkojuma - Oktāvijai var tādu no rūpnīcas iegūt.
@laacz Kurš te man paziņa lamāja jauno škodu, ka vienmēr ar roku jāslēdz nost stop-and-go sistēma un vājprātā stubli stūri rausta joslu turētājs, ko arī nevar atslēgt...
@armis22 @laacz @KaarlisKK VAG 2.0d bus ekonomiskaks un jutami dinamiskaks par 1.2/1.5 TSI. Parbaudits prakse.
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Dinamiku nosaka arī vadītāja māka strādāt ar ātrumkārbu, faktiski tā ir nepieciešama tikai avāriju gadījumā. Ikdienā.. nope. Avarīju prevencijai pietiek ar 1.2 un dsg
@hokamons Joslu turētāju var atslēgt. Start stop - katru reizi pie aizdedzes.
@MrAaaVee @armis22 @KaarlisKK Un butiski dārgāks.
@armis22 @laacz @KaarlisKK Mūsdienās ikdienas automasina ir janem ar automatu, tur par nav par ko dikskutet (gan del ekonomijas, gan del talakas pardodasanas/vertibas saglabasanas).
@MrAaaVee @armis22 @KaarlisKK Šis.
@hokamons @laacz A kāpēc stop-go jāslēdz ārā? Kaut viens loģisks pamatojums. Sevišķi, mild hybrid dzinējiem, kuriem nav klasiskā startera.
@ajurjans @hokamons Dīzelim tas ir lēns. Ja jāuzsāk, lai pagūtu iekļauties satiksmē, tad tā pussekunde-sekunde var nospēlēt nelāgu joku.
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Nez, ekonomiskumu nosaka masas/jaudas attiecība, ts, skaitlim nav nozīmes, svarīgi lai motors bûtu atbilstoš auto masai. 1.2-1.6 biturbo ir pietiekoši liels motors meb platformai. 2.0… tu pērc un faktiski tev ir jaudas pārpalikums meb platformai. Tu vel pārmaksā nodokļos
@laacz @hokamons Da nu nevajag, ja. Ne reizi nav dīzelis kavējis no krusta aizbraukt tā, kā gribas. Kamēr pārliec kāju no bremzes, viss jau gatavs. Ok, 2.2 dīzelis ar 200 zs. Mild hybridam to nejūt vispār.
@armis22 @laacz @KaarlisKK Runa ir par to, ka mazo turbo benzina dzineju solitais paterins butiski atskiras no realiates. Dizelim taa delta ir butiski mazaka.
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Dīzelis atmaksājas tikai ja ikdienā daudz pārvietojoes ārpus pilsētas. Turklāt.. ir daudz knifu..
@laacz Sievai ir jaunais Octavia hatchbacks. Kopumā ļoti ok. Kaitina software gļuki multimediju sistēmā. Arī skaņas kvalitāte defaultā ir diezgan švaka. Sievas mašīnai gan nav lielā multimediju sistēma. Varbūt tai viss ir kārtībā, bet defaultā diezgan bieži gļuko.
@ajurjans @hokamons @laacz Baigi atkarīgs no auto. Uz bembja man start-stop darbojas OK, bet tāpat besī un slēdzu ārā, savukārt Insignia viņš ir pārāk ātrs (?). Rāpojot ļoti mazā ātrumā, pa bedrainām vietām, viņš mēdz noslāpēt dzinēju kad tas reāli nav vajadzīgs un auto nav pilnībā apstājies.
@armis22 @laacz @KaarlisKK Jā, ir dargaka iegades cena, bet ari augstaka atlikusi vertiba, attiecigi vertibas kritums sadalits uz lietosanas menesiem bus lidzigs.
@Kristaps_Basovs @hokamons @laacz Man arī sākumā besīja, bet patiesībā - vnk nebija pierasts.
@laacz Par to skaņu īpaši savdabīgas nianse ir, ka skaņa kļūst krietni "plikāka", ja start/stop izslēdz motoru. Tā, it kā taupītu elektrību. 1.5 TSI motors ir ļoti kluss, bet pie lielāka svara jūt, ka diezgan samazinās uzrāviens. Domāju, ka dīzelim to justu mazāk.
@laacz Kopumā gan noteikti ļoti labs price/performance.
@laacz Es arī testā izbraucu ar 1.5, bet beigās tomēr paņēmu 2.0tdi 110kW 😁 Neesmu rallists, bet es teiktu ka ar tiem 110kW dinamikai pat mazliet pietrūkst! Informācijai 2.0tdi 85kW ir softā ierobežots, pat ar dīlera atļauju daudzi sačipo uz 110kW, tur gan jāzaudē garantija dzinējam.
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Nuuu.. dîzeļiem kā reiz atlikusī vērtība nav diezko. Jo ekoloģija klibo… nodokļi augstāki.
@MartinsLusis @laacz Nav baigā taburete uz mūsu ceļiem? Testēju superbu, lai nomainītu 10 gadus vecu Volvo likās nereāli cieti, var just katru šuvi
@MartinsLusis @laacz Izklausās, ka software gļuki ir visiem jaunajiem VAG auto. Radiem Cupra un Škoda, abiem jautra pieredze.
@laacz Labi, tad tu visu esi izložņājis ☺️
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Lietoto auto tirgū ir megadaudz dīzeļi, jo vācijā strauji pieauga nodokļi. Turklāt, agri vai vēlu būs jàievēro eko normas.. nevarēs griest àrā un neliet.. faktiski, dîzelis ir beidzis privāto karjeru… un bendzīns kaut bik ilgāk.. ar dzīvo pēdējo desmitgadi
@armis22 @laacz @KaarlisKK Tā nav taisniba - welcome apskatit ss cenas vienada noskrejiena/vecuma automasinam. Par dizelis vs benzins saku bez ipasa ‘bias’, jo man sobrid personiga lietosana ir gan VAG 2.0d, gan 1.5TSi.
@MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Mēs bik atpaliekam no trendiem. Bet nekas csdd pacentîsies!
@drinkits @MartinsLusis @laacz Tikpat daudz tie gļuki cik citiem jauniem auto. Nav manīts nekas "nozīmīgs", ko nevar novērst pec parastas "aizslēdz, atslēdz".
@drinkits @MartinsLusis @laacz Ja runa par sensoriem, jā, to mūsdienās ļoti daudz, priekšā, pakaļā, uz jumta un vēl nez kur :) protams gļukos pa laikam.
@MarisRelins @MartinsLusis @laacz Nu Škoda izsauca SOS. Atbrauc ugundzēsēji uz izsaukuma vietu, bet saimnieks jau aizbraucis. Touchscreen vnk reizēm nereaģē lielākos aukstums. Cuprai braukšanas laikā pilnībā izslēdzas multimediju sistēma, pogas nereaģē. Tad labāk sēžu vecā Volvo.
@drinkits @MartinsLusis @laacz Nav nekā no tava nosauktā. Līdz šim - 2x ieslēdzot auto nestrādāja loga tīrīšanas slotiņas un 2x kkāds error 12V baterijai parādija, 1x nez kāpēc nestrādāja temperatūras toch pogas. Visu "salabo" "ieslēgt/izslēgt". Tādi sīkumi, kas ir visām jaunajām mašīnām.
@MarisRelins @MartinsLusis @laacz Es nesaku, ka visām, bet manā burbulī aizdomīgi augsts gļuku procents tieši ar VAG auto.
@hokamons @laacz Pašam šis auto kopš novembra ar 1.5TSI dzinēju, start stop vispār nejūt nekādu aizturi vai bremzi uz startēšanos. Līniju asistents gan bij kaitina, it sevišķi kad pašaurs ceļš vai arī ceļa malas piesnigušas, bet jā var atslēgt :)
@ajurjans @laacz @hokamons Man arī dīzelim šo nedaudz jūt - ir neliela aizture sākot, kamēr benzīnam vispār nejūti/nedzirdi, kad izslēdzas, kad ieslēdzas
@drinkits @MartinsLusis @laacz tavā burbulī nav pēkšni aizdomīgi daudz jaunu mašīnu? :))
@GirtsS @laacz Subaru izbrauc visur un bagāžnieks tāds, ka kazu var iestūķēt👍
@EdgKu @pitonsLXX @laacz 8 litri uz 100 skaitās daudz?
@MarisRelins @drinkits @laacz Tai Škodai multimediju sistēma reizēm apstājas vispār uz Škodas logo. Slēdz iekšā un ārā kaut 10x, nekas nenotiek. Un tā līdz kādām 5 minūtēm var paiet, līdz sāk beidzot strādāt. Reizēm Bluetooth negrib skanēt arī. Man 2017. gada Tiguanam tas notiek vismaz 10x retāk.
@MarisRelins @MartinsLusis @laacz Nu Opelim gļuku nav. :D
@mxdeblack @pitonsLXX @laacz Ja parasti tērē ap/zem 5, tad jā. Nu rēķini, uz katriem 100 km papildus 5+ eur.
@shulcsm @laacz Kopumā noteikti nav tik traki. Bet, ja ar Tiguan es par bedrēm baigi neuztraucos, tad Octavia nedaudz scary ir tomēr tas bedres un nelīdzenumi. Tiguan gan piekare atkal pārāk ļogana šķiet. Brīžiem normāli šūpojas pa nelīdzenu pagalmu. Tam pašam Passat tomēr ir labāka piekare.
@laacz Fordu negribēji? Viņi te tikko superjauki aprīkotu Kuga tirgoja par Octavia cenu... Vienīgi ar 1.5 dīzeli, kas tam auto ir tikai "pietiekams". Toties ekonomisks.
@armis22 @laacz @KaarlisKK Cilvēki ir dažādi
@armis22 @laacz Uzrāviens 0-50 Rīgā ļauj ne vienu vien luksoforu ietaupīt. Laiku ceļā samazinot pusotru reizi (30min->20min). Uzrāviens 80-120 tomēr būtiski atvieglo apdzīšanas pat tiem, kuri māk tās plānot.
@KaarlisKK @laacz Piekrītu. Pilsètā gan pamatā nosaka kopīgā plūsma, ārpus pilsētas, paātrinājumam jāizmanto droši apsteigšanas principi. Bet kopèjais degvielas patēriņš un nodokļi nemainās.
@KaarlisKK @laacz Daudzi ārpus pilsētas, it sevišķo lielmotornieki, pielīp apdzemajam un tad dzen, izlecot ārā, tas nav ne droši ne effektīvi.
@laacz Škodām vispār ir skaņas izolācija? Iekāpu pēc sava Golf iekš Scala un pie 70 pa Ulmaņa gatvi likās, ka izjuks.
@laacz Lai nebūtu pārpratumu - man personīgi Octavia būtu viena no primārajām izvēlēm, ja šobrīd pirktu jaunu auto. Protams, ir problēmas, bet ir arī daudz kā laba un cena ir ļoti nice kopumā. Hatchback bagāžnieks vien ir ko vērts... Un es esmu braucis 100+ jauniem auto pēdējo 5 gados
@EdgKu @pitonsLXX @laacz Nu, vispār arī 1.5 TSI nav daudz zemāks tas patēriņš. Kaut kur ap 7 laikam turās.
@hokamons @laacz Start stop galīgi nav nekas slikts. Bet, ja tik ļoti kaitina, to attiecīgos servisos var atslēgt arī pavisam.
@MartinsLusis @hokamons @laacz Un pēc tam saņemt draudzīgu sveicienu, ka garantijas remonts dzinējam nespīd, jo ir redzama iejaukšanās programmatūrā 😄
@KaarlisKK @armis22 @laacz Piekrītu. Īpaši par apdzīšanām. Esmu braucis ar ļoti jaudīgiem auto un tur apdzīt nav par jāmāk. Es gan labi savulaik uztrennējos ar auto, kuram uzrāviena tajā diapazonā vairs nebija vispār. 😂 Bet ir krietni patīkamāk, ja to var izdarīt ļoti ātri.
@armis22 @KaarlisKK @laacz Jā. Tā ir tipiskākā kļūda. Pareizi ir nedaudz ieturēt distanci, ieskrieties vēl savā joslā un tikai tad uzsākt apdzīšanu. Tad pretējā joslā ir jāpavada īsāku laiku.
@GirtsS @laacz Ir pat ļoti liels un praktisks, jā. Gandrīz kā universālim. Bet vēl jau ir Cupra Leon universāļa versija. Protams, skaistākie gan ir Cupras unikālie modeļi. Vēl normāls bagāžnieks būs arī Cupra Ateca.
@MartinsLusis @armis22 @laacz Nemaz nerunājot par to, ka ieturot lielāku distanci, lielā daļā situāciju ir labāka redzamība.
@Vj_Dzonny @laacz Jā, man arī ir tas pats dzinējs Tiguanam. Fiziski viss laikam ir tas pats, kas 110 kW versijai. Sākumā domāju, ka čipošu. Beigās tā arī neizdarīju to. Tāpat gana solīds paātrinājums.
@KaarlisKK @MartinsLusis @laacz Tieši tā! Un vairāk laika atcelt manevru ieskriešanās fāzē
@MartinsLusis @KaarlisKK @laacz Àtri ir relatvs jèdziens. Tur var ar ātrumkārbu strādāt, optimāli pazeminot pārnesumu un tad veicot manevru. Tipiski braucot ar bemdzīndzinèju motora apgriezieni nepārsniedz 2k robežu, nemaz nerunājot ka ne tuvu neruvojas motora apgriezienu sarkanajai robežai.
@Giiirtz @hokamons @laacz Viens no iemesliem, kādēļ izlēmu to nedarīt. Vēl arī varētu ietekmēt tālākpārdošanas vērtību, jo domās, ka baigi nodzīts. 😂 Nesaistīti - ja kāds grib Tiguan ar īstu 74k km nobraukumu... 😂
@KaarlisKK @armis22 @laacz Jā, redz arī labāk. Īpaši, ja priekšā ir fūre.
@MartinsLusis @Giiirtz @hokamons Mainu pret Oktāviju ar 300k :)
@armis22 @KaarlisKK @laacz Jā, es ar dīzeli arī baigi nezāģēju. Benzīnam arī virs 3k baigi nelaižu. Un pārsvarā arī ap 2k turu vai pat nedaudz zemāk. Mums abām mašīnām manuālās kārbas.
@MartinsLusis @KaarlisKK @laacz Nu redz. Maziem notoriem, īsā posmā pazemināts pārnesums un 3k, nodrošina diezgan labu uzrāvienu. Es gan turpināšu apgalvot ka jābūt optimālam motoram pret masu. 2l motors.. jau vel 2ooo kg un smagàk
@EdgKu @pitonsLXX @laacz Interesanti. Uz šosejas jā, pilsētā man ne tuvu tam nav bijis.
@MartinsLusis @EdgKu @pitonsLXX Uz šosejas, kruīzā uz 100 km/h ar ziemenēm ir pavisam knipucīti zem 5l. Vismaz šodien tā bija :)
@laacz @EdgKu @pitonsLXX Jā, aptuveni tā ir. Bet pilsētā vai kombinēti gan nekādi netiktu tuvu 5,5 litriem uz 100 km.
@MartinsLusis @EdgKu @pitonsLXX 2.0 TDI rakstīts, ka kombinētajā WLTP ir 4.2-4.6 l/100km. Jāpieliek litrs un tad arī būs patiesais patēriņš. Tāpēc lēšu, ka kombinētajā 1.5 TSI būs 6 kā minimums.
@laacz @MartinsLusis @pitonsLXX Nu http://spritmonitor.de vidējo rāda 6.45. Bet tur parasti ir vairāk, jo viņiem uz ātrgaitas ceļiem vairāk ēd. Vnk zinu pāris 1.5 TSI, pats arī esmu braucis, kombinēti 5.5 ir ļoti reāli. Ja nemīcās sastrēgumos, tiesa.
@MrAaaVee @armis22 @laacz @KaarlisKK There’s no replacement for displacement. Jo mazāks dzinējs, jo tuvāk galējām robežām tas jāgriež. Īpaši ārpus pilsētas. Patēriņš arī proporcionāls. Zināmā mērā glābj modernās 76-pakāpju kārbas, bet tik un tā analoģiskam dīzelim būs lielāks tilpums un vairāk Nm.
@Amtmanis @MrAaaVee @laacz @KaarlisKK Dzinēja jauda ir saistīta ar transportlīdzekļa masu. Liels dzinējs, mazai mašīnai, brauks uz mazākiem apgriezieniem, bet tam ir ierobežojumi. Moderns turbodzinējs bûs tik pat jaudīgs kā vecāks atmosfērnieks ar krietni mazāku tilpumu. Dīzelis tikai ja ir liels ikdienas nobraukums
@laacz @MartinsLusis @EdgKu 2.0TDI un patēriņš zem 5. Hahaha. Es tādu varu dabūt braucot uz Tallinu aizvējā fūrēm. Reālais patēriņš vasarā 6-7 (jo jālieto AC), ziemā 7-8 (jo jāsildās)
@pitonsLXX @MartinsLusis @EdgKu
@laacz @MartinsLusis @EdgKu Es par savu 2021 gada Škodu komentēju ne tavu patēriņu
@pitonsLXX @MartinsLusis @EdgKu Es par to, ka tas tehniski nav nekas sarežģīts (man ir ļoti smaga kāja). Bet jauktajā ciklā (lai arī rīta/vakara sastrēgumi Rīgā).
@LeldeT @GirtsS @laacz Tikai visi pieejamie jaunie subaru ir lēni
@thearmi @laacz Scala ir zemāka līmeņa modelis, ne golfa/octavia klasē
@MKtviters @laacz Nu vēl ir Fabia. Attiecīgi nav pats zemākais...
@MartinsLusis @laacz Lielā multimediju sistēma gļuko tieši tāpat, īpaši pēc apdeitiem. Vēl hatchbackam nepatīk, ka nav fixpoint sistēma un jumta bagāžnieks jāliek durvju ailēs. Līdz ar to tā jau švakā skaņas izolācija kļūst vēl sliktāka līdz ar durvju gumiju pielāgošanos stiprinājumiem.
@thearmi @laacz Platforma fabia/scala/t-cross utt. ir viena, tik cik pastiepta, saīsināta, ja gribas vēl sliktāku škodas pieredzi tad ir vēl rapid’i. Pats personīgi teiktu ka 16/17.gada octavia/golfs ir līdzīgi klusumā, komfortā.
@MKtviters @thearmi Rapids sen jau vairs neeksistē.
@laacz @pitonsLXX @MartinsLusis Traki jums :)
@laacz @thearmi Rapid’u pa lielam nomainīja Scala, zinu zinu, ka nav, bet par skaņas izolāciju utt runāju, jo Rapid bija galīgs ekonomiskais variants.
@MKtviters @thearmi Par ekonomiskajiem variantiem runājot, es vienmēr atceros tādu auto kā Chevrolet Aveo :) Bet, jā, Scala ir Rapid aizvietotājmodelis, kas ir smuks, bet attiecīgi arī lētināts.
@laacz @pitonsLXX @MartinsLusis Ko īsti nozīmē "smaga kāja"? Strauji paātrināties jau vēl nav tik slikti, neekonomiski ir strauji bremzēt :)
@laacz @MKtviters @thearmi Man liekas, ka Scala nav tik žēlīga kā Rapid. Scala ir arī glītāka. Pirms pāris gadiem izbraucu, bija baigi ok (1.6 TDI automāts), vienīgi mulsināja skaņas no aizmugurējās piekares uz lielākām grambām. Saprātīgs auto ar plašām iespējām, var pat dabūt siltos krēslus aizmugurē :)
@EdgKu @MKtviters @thearmi Var dabūt siltos krēslus pakaļā, bet ne komplektā ar apsildāmu priekšējo stiklu :)
@EdgKu @laacz @thearmi Lielākā atšķirība starp priekšpiedziņas octavia/karoq/scala un vw līdziniekiem ir tas, ka, lai škodas būtu lētākas tām aizmugurē ir twist-beam(sija) un vw ir neatkarīgā. Škodai tāpēc ir vairāk skaņas no aizmugures un tā sija liek par sevi manīt, bet ja nezin tad ir ok. :)
@EdgKu @laacz @thearmi Scala ar stikla vāku, ir riktīgi kičīga un stilīga ,manuprāt. Ar 1.5TSI, jauks pilsētas sportiskais auto
@MKtviters @EdgKu @thearmi Ļoti smuka, ir nedaudz Rapid lētums paslēpts.
@laacz @MKtviters @EdgKu Man gribas kaut kad ar to Kamiq vai kā sauc izbraukt, varbūt tur var redzēt drusku labāku Škodas implementāciju? Jo tas, ko piedāvā carshare, ir bijis tikai liela vilšanās, un Superbu neviens nedod...
@thearmi @laacz @EdgKu Nu es personīgi uzskatu, ka ir vērts iečekot, jaunos polo/fabia’s, kas ir pa īstam jauna mašīna, nevis tcross/kamiq, kas ir transformēta 14-21 polo/fabia. Kā arī 1.5tsi ir gana žiperīgs šajos mazauto, taču ar šo dzinēju auto cena jau lec nākamās klases auto virsū.
@MKtviters @thearmi @EdgKu Ja man vajadzētu mazauto, tad tur ir lieliska izvēle visiem ražotajiem.
@meInsuzbaIta Miljoni. Miljoni. #loģiskādomāšana
@meInsuzbaIta Es saīsinu kā vēlos un ko vēlos.
@MartinsLusis @armis22 @KaarlisKK @laacz Ieturi distanci, brauc ar 80, savā joslā jau uzrauj līdz 130, pretējā joslā esi 0.5 sekundes, atgriezies joslā, atmeties. Tāpat vajag max uzrāvienu. Galvenais apdzīšanas manevra drošuma rādītājs = minimāls sekunžu skaits pretējā joslā. Tāpēc ir forši apdzīt ar moci.
@thearmi @MartinsLusis @KaarlisKK @laacz Jap, jo mazjaudīgāks aparāts jo labāk ieturèt lielāku dustanci pirms apdzīšanas. Es neesmu sajûsmā par močiem… ir paziņu lokā smagi gadîjumi
@laacz Bez šaubām, cz.
@MKtviters @laacz @thearmi VW neatkarīgā, kā tad :) Golfam neatkarīgā ir tikai no 150 zs uz augšu.
@EdgKu @MKtviters @thearmi Tas pats oktāvijai. No 151 uz augšu. Ar 150 vēl nav. Kas effectively nozīmē tikai RS'am.
@laacz @MKtviters @thearmi Ja nezina un pierod, var braukt itin labi. Bet, ja iekāpj no auto ar neatkarīgo piekari tādā, kuram aizmugurē ir sija, uzreiz jūt. Sākumā. Pēc tam pāriet :D
@EdgKu @MKtviters @thearmi Un ati pie remontiem to jūt :)
@laacz @MKtviters @thearmi Nu tu jau gribi jaunu auto, ar ko piecus gadus braukt bez bēdām un ar garantiju :)
@EdgKu @MKtviters @thearmi Un pēc tam vēl piecus, jo jaunie auto ir atkal par 20% dārgāki :P
@EdgKu @MKtviters @thearmi Bet patiesībā, 10 gadi sanāca, jo Vija jāceļ maja un jāsarod dzīvot ar hipo maksājumu. Krītus paņemt jau mav grūti. Tos maksāt, ja neplāno, ir.
@EdgKu @MKtviters @laacz Pilnpiedziņa var būt ar stieni? Kā tas strādā?
@thearmi @MKtviters @laacz Par ko ir runa?
@laacz @MKtviters @thearmi Nevaru noticēt, ka nebiji saplānojis :) Bet šobrīd arī lietotajiem ir cena augšā. Es te lēsu, ka lietotā auto cenas kāpums lielā mērā kompensē jauno auto cenas kāpumu. Cita lieta, ka grūti saprātīgi ātri dabūt to, ko gribas.
@EdgKu @MKtviters @laacz Nu Golfa pilnpiedziņai ir 105 zs. Tiešām sviras piekare pakaļā? Es neesmu īsti skatījies, bet likās, ka neatkarīgā.
@thearmi @MKtviters @laacz Šeit runa ir par jauniem auto. No jauniem Golfiem pilnpiedziņa ir tikai R.
@thearmi @MKtviters @laacz Bet, ja nu kas, sija un pilnpiedziņa viena otru neizslēdz. Ir arī tādi auto.
@laacz @hokamons Teorētiski, VAG ļāva mainīt spriegumu, pie kura start-stop neslēdzas iekšā, vismaz senākiem modeļiem. Cits jautājums, vai dīleris ko tādu būtu gatavs veikt, ja palūgtu. Bet pierod, ka jāslēdz nost, tik retu reizi aizmirstas.
@karliks @hokamons Nope, dīleris to nedara un nedarīs. Principā, ja garantija ir beigusies, var caur OBD nomainīt defaulto steitu.
@EdgKu @laacz @armis22 @KaarlisKK AdBlue jau nu gan ir salīdzinoši maza bēda. Ir auto ar tādu lietošanā (2012. gads, nav nemaz svaigs), nav baigi bieži jāpapildina.