Octavia jāgaida 18m. Noliktava neesot (lapā esošie auto visi rezervēti). Drošības nauda 500€. Mēnesi pirms piegādes var sākt staigāt pa bankām. Piedāvāja Superb. Tas jāgaidot 11m :D
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 129
Octavia jāgaida 18m. Noliktava neesot (lapā esošie auto visi rezervēti). Drošības nauda 500€. Mēnesi pirms piegādes var sākt staigāt pa bankām. Piedāvāja Superb. Tas jāgaidot 11m :D
@laacz Seat leon? Tas pats bet spāņu?
@laacz Tas fofāgens (ar vienalga kuru nosaukumu) tiešām ir tā vērts? 🙄
@laacz Kapitālisms ir galīgi sabojājies
@Reinis_Me Price, performance, quality ziņā - jā.
@armis22 Stipri mazāks.
@laacz Pag, ar degvielas motoru un tāda rinda?
@laacz @Reinis_Me This. Man mans VW ir jau 3,5 gadus. Pa visu šo laiku ir bijusi tikai viena problēma - neuzmanīgs īpašnieks (parkojoties apskrāpēts sāns). Citādi auto ripo labi.
@Dace_Shh Elektro aizvien daudziem ir par dārgu.
@laacz Kodiaq ir 3m
@laacz Es vienkārši kaut kā biju izfantazējusi, ka rindas ir pēc elektro, nevis degvielas mašīnām. Jā, elektro ir dārgs prieks. Un ir ļoti jārēķina, vai tas tiešām atmaksājas.
@laacz Mazāks ir, bet ne stipri. Ja ņem ar garo pakaļu. Bāze tāpati. Ja ātrāk piegādā.. kāpēc ne.. man gan nepatīk ka jaunaus seat pēc mazdas izskatās
@lordramex @laacz 🥹😅😂🤣
@armis22 @laacz man sanaca kaut ka šādi tie parametri:
@laacz Kāda būtu motivācija krietni piemaksāt par pilnīgi jaunu auto, ne mazlietotu, ja neskaita ‘new car smell’?
@lordramex @laacz Sportsback ts.. ar garo pakaļu, vai golf leons?
@lordramex @armis22 Octavia ir 4.5m
@Kozlo_ Prognozējamība.
@laacz Cik tā oktavia maksā? Audi A4 tagat uz akciju nav diži dārgāks
@armis22 @laacz paskatot sports tourer izstas ka tie parametri ir mazajam
@laacz Tad jau es ar saviem 10 mēnešiem esmu baigi ātri ticis pie auto 🙉
@laacz @lordramex Tad seats ir lielāks, bagāžas nodalījuma tilpums 620l
@armandsbv A4 is tipri mazāks izmēros un stipri dārgāks apkopēs.
@armis22 @lordramex Ja salīdzina universāļus, tad nav, šķiet. Bet es negribu universāli.
@laacz @lordramex Tad jāgaida!
@laacz Visas pēdējās reizes mainot auto, pērku ar minimālu nobraukumu 5000 km - 20 000 km. Protams, arī no uzticama pārdevēja. Tad prognozējamība par auto uzturēšanas izmaksām nesamazinās, bet piemaksa par "izbraukšanu no salona" gan. Tuvāk pie 5000km vēk nāk arī "new car smell". 🙂
@laacz @armis22 @lordramex No ietilpīgajām mašīnām nav nekā labāka par universāli! Nesaprotu, kāpēc sedani vispār ir lieta. Ne tur skats, ne tur praktiskums, ne tur vispār kāds ieguvums.
@AgnisRoz @laacz @lordramex Katram savs. Man, personīgi, bagažnieks ir mazākais kas svarīgs. Ja noloka sēdekļus un var kko aizvest, ir labi. Man ir svarīgi lai auto labi kalpo un ir taupîgs.
@armis22 @laacz @lordramex Protams, vienkārši arī universālis labi kalpos un būs taupīgs. Viņam nav trūkumu pret sedanu. Sedanam gan ir vesela kaudze. Šajā gadījumā vienkārši brīnos par principu "nē universālim"
@laacz Nu ok. Vnk bija palicis prātā šis raksts, tur čalim laikam līdzīga škoda kā tev... 😅 https://laacz.lv/2015/12/08/jaunais-vecais-auto-ikdiena
@laacz Šādu laiko var gaidīt tikai uzņēmumu autoparki
@laacz Cik tad oktaviai apkope maksā? Man ir A6 un tikko uztaisiju pirmo apkopi 350eur uz 27000
@laacz Ne tikai elektro auto šāda situācija izrādās. Varēsi sākt krāt naudu un varbūt banku nevajadzēs :)
@AgnisRoz @laacz @armis22 @lordramex universālim skats ir vienīgi, ja domā lietot kā bēru izvadīšanas mašīnu ;)
@AgnisRoz @armis22 @laacz @lordramex Universālis ir sagādnieka mašīna... Gribētos svētdienās uz baznīcu aizbraukt ar baltrocīšu motoru.
@laacz ņem manu škoda passat. pieejams uzreiz :) https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b8/Un8NHEhhQ1o=.html?1676985528
@laacz Tad jāpasūta un līdz tam vēl jābrauc ar esošo. Gan jau vēl normāli ripo? Piezīme sev - laikus jāpasūta auto. Pēc gada beidzas otrajam RAV4 līzings...
@AgnisRoz @armis22 @lordramex Liftback. Octavia ir liftback - ietilpība tuva universālim, aizmugurējais stikls allaž tīrs.
@Reinis_Me Bet sausais atlikums jau ir tas, ka braucu 10. gadu un esmu gandarīts.
@armandsbv Pirmā apkope man bija kaut kas ap simtiņu.
@HelvijsE Diez, kurš ir uzticams pārdevējs?
@armandsbv @laacz Cik ir "diži dārgāks" ? Lētākais A4 būs 38k un droši vien būs jāpiemaksā pat par atpakaļskata spoguļiem.
@_Tilcen_s BTW, es sākumā gribēju ar matrix led'iem, bet tad atcerējos, ka parastais bixenon+led diensgaitas bloks škodiljakam vien maksā ap 500€ :)
@agris_krusts Banku vajadzēs, bet varbūt oplīzi/nomu nevajadzēs :D
@laacz matrix led-i ir ģēla, reāli izmaina braukšanas pieredzi naktī, bet jā, sassodīti dārgs pasākums. man gan paveicās, nāca "dāvanā" :)
Piemirsu otru daļu. Nākamgad vasarā plānojas Octavia facelift + pilnīgas līmeņu un papildaprīkojuma cenojuma modeļa izmaiņas (precīzi gan nepastāstīja). Tas nozīmē, ka, pasūtot tagad, tu pēc pusotra gada saņemsi iepriekšējās puspaaudzes auto.
@laacz @Reinis_Me Laiku pa laikam sanāk pabraukt ar dažādiem Boltiņiem/CarGuru un diezgan strauji sliecos uz to, ka Huynday/Kia un pat Toyota kabina iekšā VW daudzās lietās. Nedomāju, ka savu 7 gadu veco VW mainīšu pret jaunu ...
@sandijslv @Reinis_Me Problēma ir tāda, ka pēc 10 gadiem, pārdodot savu škodiljaku, es iegūstu atpakaļ ~25-30% sākotnējās cenas. Ar Kia un Hyundai situācija ir daudz sliktāka. Un arī no uzticamības viedokļa korejieši ir so so.
@laacz Lūdzu tikai nepērc jebkuras modeļa Škodas auto ar automātu un to nožēlojamo 1.5 benzīna motoru. Tikai 2.0 jebkura veida degvielas.
@pitonsLXX TDI es vairs negribu. Apnicis tas traktors. Un jaunais 1.5 TSI ir pavisam normāls. Vecais 2.0 TFSI ir pieejams tikai Superb, bet tas arī ēd vairāk nekā gribu.
@laacz varbūt Octavia vai Superb tas 1.5 vēl der. Kodiaq nebija braucams, likās kur tik sūdīga gaita var būt auto. Ar 2.0 tā lieta aizgāja.
@pitonsLXX Kodiaq ir par kādiem 20% lielāka pašmasa. Moš tas nospēlē.
@armandsbv BTW, es gribu precizēt. Pirmā apkope tikai uz 27k? Kāds ir intervāls?
@laacz Tā ir tāda pamatīga bēdu ieleja, ka octavia's un golfi nav pieejami uz hop, tapēc mēģina visiem pircējiem "iebarot" iepriekšējās paaudzes tehnoloģiju pilnu auto, kas pieejams uzreiz un "vilinošā" krosoverā pietam.
@armandsbv @laacz Pie dīlera? Man VW pirmā lielā apkope (visi šķidrumi, http://t.sk. bremžu, plus sveču maiņa) bija uz 600 :D Pirms tam iepriekšējās "apkopes" bija praktiski eļļas maiņa.
@sandijslv @laacz apkopes laikā iedzilinajos akcijas a4 par 36 un tur tiešām ir viss ko vajag. tikko apskatijos - lidziga oktavia ap 32. Esmu braucis ar abiem un oktavija toch ir jūtami mazāka, vismaz šaurāka. aizmugurē nebiju.
@armandsbv @sandijslv Par A4? Noteikti ne. Es kā reizi nesen A4 pastūrēju.
@laacz @pitonsLXX Tur, kur plāno ņemt, pajautā par kaitēm. Kolēģim ir 2 mēnešu jauns Octavia 1.5, auksts motors reizēm izdveš skaņas, kurām nav jābūt. Zvanīja pārstāvim - jā esot VAG grupām problēma ar siknas kādu tur elementu. nu tas tā - no malas :)
@CptAlpha1 @pitonsLXX Tam ir garantija, atsaukumi and shit. Tiesa, ne visu viņi spēj atrisināt.
@laacz Pag- neviens nav ierakstījis neko par to, ka tikai usa un tikai v8?!
@laacz @pitonsLXX Protams. Ā, un vasarā arī škodai oktāvijai (manuprāt arī esošais modelis), kad bija 30C+, spaidāmekrāns pateica, lai dodas kuģa virzienā. Arī esot norma. Veikla pirkstu kustība un dzīve rit tālāk.
@Reinis_Me @laacz Cik superbs stāv plauktā?
@laacz skaitas līdz mašīna pasaka vai 30k. Man pateica pie 27k. Servisā teica, ka 27k ir ļoti daudz un tas saistīts ar to, ka man 80+% nobraukums ir pa bāņiem nevis pilsētu
@eerms @laacz Hvz, man iepriekš bij pastals, daaanunaaaah to meslu. Tagad obk. Iesaku.
@CptAlpha1 @pitonsLXX Man spaidekrāns šito joku reti, bet izspēlē drēgnos laikapstākļos. Mani arī pasūtīja 5 mājas tālāk. Jau pirms 10 gadiem :)
@laacz @Reinis_Me Nu cik viniem tagad i plaukta cena? Bez lūgsanas un samanisma
@armandsbv Tad tas ir mainīgais intervāls. Pie mana pilsēta/nepilsēta tie ir kaut kādi 15-20k.
@hellikopters @Reinis_Me Oktāvijai starts pie 28k, superbam pie 34k.
@laacz Es savu gaidu jau 18 mēnešus arī, baigā loterija. Benzīna universālis. Varētu jau atcelt, bet viņi man garantēja 0% kredītu. Nezinu nevienu ietilpīgāku jaunu par tādu cenu, tā ka nav daudz variantu, ja vien vecā nenobruks.
@shift8nix KAS TEV APSOLĪJA 0% LĪZI???!!
@armandsbv @laacz Nezinu kā, bet vienmēr, kad izdomāju skatīties Audi virzienā, man sanāk vismz 30% pie sākuma cenas, lai būtu viss ...
@laacz @pitonsLXX 1,5 kodiaq 3 gadu bez problēmām👍
@laacz VW finance, bet ne Latvijā un pirms čipšu krīze pa nopietnam sākās
@laacz @Reinis_Me Viņiem ir jāapmaksā visas dīzeļgeitas sekas, kā var iedomāties, ka tu kā pircējs netiec pamatīgi apdalīts price, performance, quality ziņā 🤭😂
@shift8nix Nu jā, tas nav relevanti patreizējai situācijai.
@laacz @HelvijsE Tie, kas gadiņu uz SIA nobraukā un beigās vēl nopelna.
@laacz Ā, sapratu, kādēļ bmw uz vietas tikai kkādi bezkrāsaini dīzeļi
@laacz @sandijslv @Reinis_Me Hyundai Tucson ar dīzeļdzinēju - jauna cena ir ap 35k-40k euro labā komplektācijā. Un tas ir šobrīd, es nerunāju par cenu pirms 10 gadiem. 2012.-2013. gada ix35 (Tucson priekštecis) maksā 9000-11000 (http://ss.lv dati). Tie paši 25-30% vien ir. Kas te "daudz sliktāks"?
@laacz @sandijslv @Reinis_Me Un jā - būtu interesanti par to "korejiešu uzticamības so so viedokli" arī sīkāk uzzināt...
@laacz Atkarīgs no markas. Mazlietotu VW nesen no Moller pirkām. BMW, piemēram, EZ Auto/Inchape utt. Tie nav “vienas dienas” SIA un parasti nodrošina auto garantiju, ja ne par pilnu periodu, tad vismaz +1 gadu. Ieekonomēsi tieši to vērtību, kuru auto zaudē uzreiz izbraucot no salona.
@GatisBrediks @sandijslv @Reinis_Me 2013. pieraksti, tolaik auto meklējot. i30 - 25k, tagad gan ss tik vecus i30 neviens netirgo, jo diez vai ir braucamā stāvoklī. Avensis tolaik arī 25k, tagad 7k (ask price - reālā ir mazāka).
@HelvijsE Un nedabūšu to ko gribu. Par tādu bargu naudu es tā kā tomēr tā kā nedaudz gribu to, ko gribu, nevis to, kas ir.
@laacz Tā var sanākt, jā. Mana pieredze gan tāda, ka nopērc tieši mazliet labāku (pilnāku) par to ko biji plānojis jaunu. BMW gadījumā tas bija pat jaudīgāks dzinējs..
@CptAlpha1 @laacz @pitonsLXX Nez, varbūt nav tas pats motors, bet man ir 2016.g. Seat Ateca ar 1.5 150zs TSI, un tas līdz šim bez problēmām bijis (tiesa, nobraukums diezgan mazs, kkur zem 50k). Iet arī visai labi. Ātrumkārba gan nobruka pēc kāda pusgada :D
@laacz @sandijslv @Reinis_Me Tu kaut ko nejauc? i30 25k maksā šobrīd (vienkāršākās komplektācijās pat 19500), nevis pirms 10 gadiem. Un http://ss.lv ir 4 gab 2013. gada i30... Bet "diez vai" gan ir spēcīgs arguments :). BTW, i30 un Avensis nav konkurenti, i30 konkurents ir Corolla.
@HelvijsE Nu, mani interesē arī TCO - apkopes (premium brendi toč neder - BMW, Audi), tās pašas riepas (R18 ripuļi nav par velti), utt.
@Dace_Shh @laacz Problēma ar elektro (vismaz pēdējo reizi, kad es skatījos, pirms kāda gada) ir, ka ar visu valsts atbalstu sanāk vai nu sūdīgi aprīkots auto par dārgu naudu, vai labi aprīkots auto par ļoti dārgu naudu, un ar visu atbalstu ne tuvu nevar atpelnīt, ja nebrauc ļoti daudz.
@GatisBrediks @sandijslv @Reinis_Me Es nejaucu. 1,6 CRDi Comfort 6AT ar pāris ekstrām 2013. gadā maksāja 23390 bāze + 1210 papildaprīkojumā.
@Dace_Shh @laacz Kaut cik normāli aprīkoti elektroauto sanāk kaut kur no 40 000, bet ekvivalents (vai labāks) benzīnauto vismaz kādus 10 000 mazāk. To starpību grūti atpelnīt.
@armandsbv @laacz Ne tikai apkope, bet arī apdrošināšana u.tml. izmaksas. Man ir auto pilna servisa līzingā, izvēlējos starp Seat Ateca un Volvo XC40. Lai arī cenas starpība bija kādi 10-12 tūkstoši, kopējais mēneša maksājums bija +80-90% Volvo.
@armandsbv @laacz T.i. pie auto vērtības starpības ap 30% apmērā, izmaksas +80-90%.
@laacz @pitonsLXX Superb ir labs. TDI - traktors.
@nahimovs @pitonsLXX Man TDI pietika. Skaļš, sākotnējā cena augstāka, apkopēs dārgāks. Pie liela nobraukuma (kāds bija pirms kovida) atmaksājās, bet tagad vairs ne.
@laacz @pitonsLXX Nu man sanāca par ilgu braukt - 20 gadus. Tā otrā puse tomēr baigais čakaris. Par cik nav ik dienas jānobrauc 100 km, tad tikai benzīnnieks.
@laacz Es tieši par TCO 😉
@laacz @armandsbv Nū tagad samainīt pirmo eļļinu 180€ 💁♂️
@laacz TCO svarīga sastāvdaļa ir tā delta, kas veidojas starp auto iegādes un realizācijas ciparu.
@pitonsLXX @laacz Par Kodiaq piekritīšu, bet Karoq gan 1.5 nav ne vainas.
@laacz @CptAlpha1 @pitonsLXX 1.5 tfsi tomāts reāli tupij. Izbraucu ar t-roc un biju vīlies. Paliku pie 2.0 ar 300 kumeļiem, bet gaidīšanas laiks līdzīgs ja grib labu komplektāciju.
@armandsbv @laacz Un pie 150t km mainisi sadaleni. Labāk piemaksāt un apkopties ik pa 15k.
@laacz Darīt nav ko :/
@sandijslv @laacz @Reinis_Me Toyota un Hyundai ir labas nomas mašīnas, bet personīgai lietošanai par savu naudu pirkt, nu nē paldies.
@pitonsLXX @laacz 1.5 iet ļoti labi un ekonomisks. Saku no personīgās pieredzes.
@laacz Sagruzīji, jo arī esmu jauna auto meklējumos...
@laacz Vai drīkst uzzināt kas ir Tava pašreizējā mašīna, un kura gada?
@krists_u 2013. gada Škoda Octavia liftbeks, 2.0 TDI, Elegance komplektācija. Pirkta jauna.
@Reinis_Me @laacz Tas ir viens no pēdējiem "tautas auto"
@dzeina @andriskangeris @laacz Nedēļu braucu ar elektroauto. Līzinga līgums nemaz nebija galdā, līdz mašīnas atbraukšanai uz salonu. Valsts atbalstu pazemīgi pieņēmām.
@laacz 2022.g. marta pasūtiju un jūnija sākuma dabūju. Tas par škodu kodiaq. Izbrīnījos, ka tik ātri.
@Mabrrrrrrrrrrrr @laacz Kodiaq vienu brīdi varēja dabūt salīdzinoši ātri, bet tagad arī tiem 6 mēneši ir minimālais gaidīšanas laiks.
@laacz @sandijslv @Reinis_Me Varbūt vari iemest cenu lapu? Jo šeit redzams, ka par tādu cenu varēja dabūt jau jauno modeli 2017. gadā ar divsajūgu kārbu... https://www.skandimotors.lv/jauns-auto/hyundai-i30/cenas/ Te gan jāsaka, ka kā piemēru likt dārgākās un nepopulārākās komplektācijas arī nav diez ko korekti, bet tas nu tā.
@GatisBrediks @sandijslv @Reinis_Me Cenu lapa man nav pa rokai, bet ir excelis ar opcijām, kad meklēju pirmo jauno auto.
@GatisBrediks @sandijslv @Reinis_Me Un atbilde uz otru daļu - mani interesē konkrēti nepopulārākas komplektācijas tagadējā cena un cena pēc 10 gadiem. Tur kritums korejiešu galā ir stipri lielāks, nekā eiropiešu.
@GatisBrediks @laacz @sandijslv @Reinis_Me Bija Chevrolet Aveo no salona, izturēja akurāt 5 gadus, tad sākās problēmas. Auto bija ražots Iņčhonā D-Korejā.
@Panzerkampfiets @GatisBrediks @sandijslv @Reinis_Me Uff. Aveo. Tas bija baiss auto.
@Dace_Shh @laacz Elektro ir fufelis, mārketings. Te priekš elektro vispār nav infrastruktūras. Nosauciet man uz sitienu 5 kārtīgas uzlādes stacijas Rīgā ( tikai ne tās ar divām uzpildes vietām)!
@agrisvolkovs @laacz V12?
@laacz Jaunā Octavia nav tā vērta. Pagaidi faceliftu. Jau 2,5 gadus braucu un pilna ar “bērnu slimībām” ir.
@laacz @sandijslv @Reinis_Me Arī nebūs taisnība. Piemērs - VW Passat Highline 2013. gadā maksāja ap 37-40 tūkstoši. Šobrīd 7-8 tk... Tas ir 20% no sākotnējā un zemāk. Ja turpinām par eiropiešiem, vari pats intereses pēc papētīt, kā cenas krītas Fordiem un Opeļiem, par Renault nerunāsim.
@laacz @pitonsLXX Tieši tagad kā maiņas auto iedeva 1,5 TSI Superb - neteikšu ka nepietiktu. Un super kluss, pēc 2.0 TDI, liekas ka vispār neesi iedarbinājis.
@Fiikjerists @pitonsLXX Vot tieši tā man arī šķiet, ka 1.5 TFSI ir tīri OK dzinējs, plus nereāli kluss (kad braucu, šķita neticami).
@VecaisVecis @laacz protams, kamēr garantija braukšanas vaina. Man 1.5 bija par maz, paliku pie 2.0TDI ar lielāku griezes momentu. Nejūtu ne traktoru, ne baigo papildus troksni.
@laacz @pitonsLXX Lielākam auto gan varētu būt tā švakāk, teiksim Combi izpildījumam. Un patēriņš viņam ir lielāks kā 2 l TDI Combi virsbūvei.
@Fiikjerists @pitonsLXX Jaunajam 1.5 patēriņš nav butiski lielaks. Vismaz ne liftbekam. Un otra lieta, ka 2.0 TDI maksā dārgāk, kā arī apkopes izmaksā vairāk. Rezultātā pie nobraukuma zem 30k gadā dīzelis neatmaksājas.