Labrīt. Mēģināju iestāties rindā 08:30, jo to var izdarīt tikai 30min pēc atvēršanas. Hehe.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 41
Labrīt. Mēģināju iestāties rindā 08:30, jo to var izdarīt tikai 30min pēc atvēršanas. Hehe.
Tagad ir sita.
@laacz Nav variants pierakstīties uz priekšu vai arī tas rindas jau ir tik lielas ka jāgaida pusgads un vairāk uz priekšu?
@krapans Nav tādas iespējas - brīvu iepriekšēja pieraksta laiku nevienā nodaļā nav.
@laacz Nav nekādu iespēju attālināti pieteikties. 😡@IeM_PMLP Es arī mēģinu jau visu janvāri. Nevar ne izņemt attālinātos numurus, ne pierakstīties nevienā no filiālēm. Pasei drīz beigsies termiņš, bet jāceļo.
@laacz Es nevarēju dabūt laiku, aizgāju uz turieni stundu pirms atvēršanas un gaidīju, pirms manis jau bija ap desmit cilvēkiem un pēc manis (pirms atvēršanas) bija savākušies ap 60
@laacz Fiziski iet uz vietas stāvēt vispār nav jēgas, ja?
@Sildenafils Rinda neizkustējās 20min. Nospļāvos un aizgāju.
@urdzza Jelgavā tā ir. Jāierodas 07:00, jāsagaida 08:00, kad iznāk darbinieks un izdala iepriekš izdrukātas biļetītes. Pārējos sūta mājās.
@laacz Sieva čekoja netā derīgās filiālēs pierakstus. Tika nākošajā dienā, kāds bija atteicies.
@AtisKlavis @laacz @IeM_PMLP Jāņem brīva diena un jābrauc uz Kuldīgu vai citur.. lai izdodas.. :(
@laacz Nevari kādu botu uzrakstīt, kas snaiperē tos numurus?
@annalapina_ Var gan jau:)
@laacz Šitam nevar kādu botu uzrakstīt, kas palīdz paspēt izņemt numuriņu?
@jurgenzz Gan jau var, bet tad ir jāveic izpēte - ko sūta, ko prasa, kādus datus atgriež ok/nok gadījumā, kā var provizorisko laiku dabūt, utt. Tad jāizņem kādi 5 numuriņi un jātirgo SSkā.
@laacz Man vakar Valdemāra ielā bija līdzīga situācija, bet tad ap 14:00 atkal bija iespējams paņemt numuriņu, un mani ap 16:00 pieņēma.
@laacz Varbūt pat nevajag tik sarežģītu domāt - man bija CSDD scriptiņš (https://gist.github.com/jurgenzz/1fdf0e5c3753b37020ddb9a1be11c4c0), kuru ieliec kādā chrome extensionā un atstāj vnk tabu vaļā, tas visu laiku veic vienu un to pašu darbību, līdz CSDD vairs neatgriež, ka nav vietu :)
@henrijsav Es šo mēģināju Jelgavas, Dobeles nodaļas. Nav variantu. Paproves viras Rīgas nodaļas vēlāk, bet šodien man reāli ir arī jāstrādā.
@laacz Es teiktu, tas jādara pirmās 5 minūtēs
@mamontovs qTicket pieteikšanās rindā tiek "atvērta" 30min pēc darbalaika sākuma.
@jnsorange @AtisKlavis @laacz @IeM_PMLP 2as brīvas dienas - pakaļ arī būs jābrauc...
@laacz Pavisam nesen ar to saskaramies, 1. nodaļā, rinda atveras precīzi laikā, pēc 10 minūtes jau kvotas bija izsmelta. Rezultātā, mēs izbraucam ar auto precīzi uz atvēršanu, un jau mašīna spiešanā pieprasījumu, rezultāts, 1.5 stunda gaidīšana uz vietas.
@mamontovs Šodien rindā daudzi saka spaidīt Qticket, kad tas atvērās. Man neizdevās izlauzties līdz numuriņam. Izskatījās, ka nevienam neizdevās.
@laacz Ugh.....
@laacz Man tagad ļauj iestaties rinda un orentējošo laiku laikam rāda, no rīta tā nebija
@Sildenafils Nope.
@jnsorange @laacz @IeM_PMLP Tā tam nevajadzētu darboties :( Kāds @IeM_PMLP ir savārījis pamatīgu putru. Iespējams lai izlabotu kaut kādu citu lažu ir sačakarējuši sistēmu vēl vairāk. Ļoti bēdīgi 😡
@laacz @urdzza par ko stress? nākamās velēšans ir kad? līdz tam planktons-pilsoņi nav vajadzīgi :D
@laacz Šo procesu taču varētu kaut kā automatizēt :P
@laacz @urdzza Es nesaprotu, @IeM_PMLP , viss šis jau bija pagājušajā gada vasarā. Es jau tad rakstīju, ka tas ir absurds, uz ko jūs atbildējāt, ka drīz būs iespēja pieteikties elektroniski. Nekas no tā nestrādā! Nekas nemainās. Nu, kas tas par sviestu?!
@_jagris_ @AtisKlavis @laacz @IeM_PMLP Pareizi.. aizmirsu..
@AtisKlavis @laacz @IeM_PMLP Vispār biju šokā, ka tik daudziem jāmaina.. neteikšu, ka lēni iet kad rindā stāv.. Protams arī atbildība darbiniekiem, valstisks dokuments, bet process kā tāds varētu būt ātrāks..
@JnisRijnieks @laacz @urdzza Labdien! Esam ieviesuši iespēju pieteikties rindā elektroniski, kā arī strādājām pie vairākiem jauniem risinājumiem, lai padarītu pakalpojuma saņemšanu klientiem ērtāku. Šobrīd vairākās nodaļās ir saslimuši darbnieki, kas ietekmē pakalpojuma sniegšanas kapacitāti.
@laacz @ugisu Dzīvā rinda, dzīvā rinda, dzīvā rinda. Jau pusgadu noteikti šis tiek klandzināts. Es tikai nespēju saņemties ņemt brīvu dienu un riskēt ilgi stāvēt rindā.
@laacz @jurgenzz uzraksti botu, kas čeko un redz, ka visi numuriņi ir izņemti, un lai tevi notifu, ja pēkšņi atbilde ir savādāka.
@IeM_PMLP @JnisRijnieks @laacz @urdzza Švaki... ļooooti švaki.. 😶
@laacz 21.gadsimtam nelietderīgi resursus tērējošs paraugs. Kā uzlabot - ļaut arī pašiem caur portālu ar e-parakstu iesniegt formu un foto pēc standarta, bet uz vietas tikai identitātes pārbaude un izsniegšana, aktivizējot sertifikātus utt.
@UldisPrieditis @MartinsGailitis @laacz Zvērinātu notāru padome kā reizi šogad ieguva Platīna Peli par tiešsaistes identitātes pārbaudes risinājumu. Varbūt tas der arī šeit. BET - it kā jau vajadzētu būt kaut vienai institūcijai, kas redz dzīvu personu izsniedzot personu apliecinošu dokumentu.
@UldisPrieditis @MartinsGailitis @laacz Tas gan neizslēdz minētās tehnoloģijas izmantošanu arī klātienē
@MartinsGatavins @MartinsGailitis @laacz Iespējams, pie vainas X paaudzes stereotipi, bet identitātes pārbaudi, izsniedzot personas apliecinošu dokumentu, atbalstu. Visur citur, ja ir spēkā esošs dokuments un drošs elektroniskais paraksts, klātieni uzskatu par vēsturi.
@laacz Vasarā Qticketā piedāvāja dienas īsāku laiku uz priekšu, nekā viņu mājaslapā. Pēc mēneša vaktēšanas Qticketā, caur website rindu dabūju ar otro vai trešo piegājienu.