Dievīgi. Esmu beidzot ticis pārējo Itella upuru pulciņā:) Itella/Posti atsūta īsziņu, ka šodien būs paka no 14:00 līdz 17:00. Pēc astoņiem vakarā kurjers ir atzīmējis kā ‘mēģināts piegādāt’, kas ir salti meli.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 93
Dievīgi. Esmu beidzot ticis pārējo Itella upuru pulciņā:) Itella/Posti atsūta īsziņu, ka šodien būs paka no 14:00 līdz 17:00. Pēc astoņiem vakarā kurjers ir atzīmējis kā ‘mēģināts piegādāt’, kas ir salti meli.
@laacz Neapvaino. Viņš mēģināja. Mēģināja gribēt piegādāt. Skatījās uz paciņu. Domāja par braukšanu pie Tevis. Mēģināja. Bet nepiegādāja.
@laacz Man pat nemēģināja. Trackingā parādījās ka uz abpusēju vienošanos ar klientu (mani) piegēde notiks nākamajā dienā. Man neviens neko neprasija
@laacz Regulārā problēma ar Itella. Man bija identiska sms šodien un, protams, identisks "mēģinājums piegādāt".
@laacz Viņu / Itella valodā tas dažreiz nozīmē, ka nosūtītājs nav norādījis kontakttelefonu. Piezvani pats, iedod savu telefonu un palūdz piegādāt uz tuvāko pakomātu. Cita lieta, ka Itella arī ar pakomāta piegādi dažreiz nofeilo.
@aspruds @laacz Un zvanīt vajag ātri. Citādi pāris dienu laikā paciņa jau var būt atpakaļceļā un tad "čau, Rasma"!
@laacz + par telefonu. Viņi nebrauc, ja nav telefona numura. Ja pirkums no ārvalstīm, tad ir eu normas, kas neļauj nodot tālruņa numuru (absurdi) Tāpēc es pati piezvanu un nočekoju vai ir mans numurs, ja paka tiešām steidzama. Ja neuzzvanīsi, pirmdien ar neatvedīs.
@aspruds @laacz Jā, tieši tā tiek paziņots, tāds statuss tiek piešķirts notikumam tad, ja kurjeram nav kontakttelefona vai nav tiesību to pielietot. Pēdējo viņi apraksta, ka interneta veikalā nav norādītas tiesības atļaut izmantot trešajām pusēm telefona numuru.
@Inese_Jolo @laacz A kāpēc dpd zvana, bet itella nē
@laacz Pēc trešās reizes neko citu vairs negaidi :). Sāk šķist, ka sūtītāja uzņēmumam ir jāmaksā extra par "neveiksmīgām" piegādēm.
@santa_be @laacz Par to jau stāsts, ka nav tel numura. Es biju Vācijā pērkot norādījusi, bet Vācieši nenododot klientu numurus kurjeram-itella kurjers nebrauc uz adresi, ja nav telefona numura.
@laacz Tik dažādas pieredzes. Man kurjers zvanija un teica, ka ir gatavs nodot paciņu mājās kā norādīts piegādē. Teicu, ka neviena nav mājās un palūdzu vai var atvest uz darba vietu. Piekrita. Atveda.
@aspruds Viņi man atsūtīja īsziņu uz telefonu :)
@Inese_Jolo Viņi atsūtīja īsziņu uz telefona numuru. Pati Itella :)
@EsmuKaulainais Man ir bijusi arī pozitīva pieredze ar viņiem. Šī ir pirmā vai otrā sliktā.
@laacz Savlaik itella atsūtīja ziņu, ka paka būs nākamajā dienā (prognozēts bij līdz iepriekšējai dienai), sazvanīju viņus un dabuju pašas noliktavas pakomātā Mārupē. (asap vajadzēja) priecīga, ka vismaz tā pielāgojās.
@laacz Nu, nez, nez, es atkal priecājos par to, cik manos laukos ātri visu piegādā. http://Amazon.de, no Holandes, Francijas vidēji 2-4 dd laikā un kurjeri kad saka, tad atved. Bet, jā, atceries to alkoutlet pasūtījumu - tas gan bija big fail 😂🤣
@laacz Hmm. Tad gan.
@laacz Apsveicu! Itella/Posti ir kantoris kura dēļ nu jau vairs negribas nemaz sūtīt kaut ko no @amazonDE jo iespēja, ka var gadīties šie piegādātāji uzreiz pamudina preci pameklēt arī vietējos e-veikalos.
@egilstr Šis nāk no Vācijas amazon. Last mile.
@laacz Mājas Pakomāts ir risinājums. http://majaspakomats.lv
@GGermanis Tam, ka viņi tupa neatbrauca? :)
@ajurjans @laacz Varbūt paciņai blakus stāvēja glāze ar labu single maltu. Smaga izvēle, dilemma.
@laacz Ā, šitāds man arī ir bijis. Baigi nesatrauca :)
@laacz Neatceros, kurš kurjers, bet sūtījumu no amazon piekrita atstāt pasta nodaļā. Situācija bija tāda, ka pāris dienas plānoju nebūt mājās, un galīgi nelaikā atnāca ziņa par plānoto piegādi, piezvanīju, un pasts sanāca ideāls kompromiss.
@laacz Tā viņiem normāla prakse. https://twitter.com/Larzsss/status/1258714095227940869
@Vinotava @spigana Viņi atzīmē pirmo piegādi kā neizdevušos, lai formāli izpildītu piegādes nosacījumus no pasūtītāja (piemēram, DHL), pēc tam lēnā garā to sūtījumu piegādā, kad pašiem sanāk vai izdevīgi.
@laacz Man ir bijis tā, ka mēģināja piegādāt un tad ievietojs tuvākajā pakomātā 2km attālumā. 2km pa taisno pāri Daugavai. Turp atpakaļ ar auto ap 40min. Un vēl iestādījums pēc 21 izrādījās slēgts.
@laacz Nu nezinu, man tikai laba pieredze, vienreiz piekrita atvest pasūtījumu uz citu pilsētu, nekā bija norādīts uz paciņas, jo nebiju kādu laiku uz vietas Rīgā.
@laacz Man savukārt ar itellu ļoti laba pieredze. Burtiski 4 dienu laikā no Vācijas pašā piegāžu karstumā 23.decembrī saņēmu. Bet eksprespasts man paku "veda" 4x. Pirmspēdējā bija 24.decembrī. Ar kurjeru kopā meklējām, bet mana paka iekš auto nebija. Pēc svētkiem beigās dabūju.
@laacz Laipni lūdzam holandiešu DHL
@laacz Ar omnivu arī bija joki. Ļoti čekoju telefonu, nepienāca īsziņas par 5 (!) paciņām. Par laimi nezin kā vienu ziņu saņēma nosūtītājs. Kastē bija 4 paciņas, nevienas ziņas. Tomēr viens sūtījums aizgāja atpakaļ.
@laacz Šitā viņi šmaucās ja nepaspēj vai slimnkums braukt. “Nebojā” statistiku. Bieži nav bet gadās
@laacz @egilstr Cik bijis- piegādā uz pusi ātrāk, kā plānots, bet viņi vispirms sūta sms, lai izvēlos piegādes veidu, ņemu pakomātu, ērtāk. Tad sms, kur varu saņemt ar pieejas kodu. Epastā ir šī dīvainā atzīme, ka "mēģināts piegādāt", kur norādīts tas pats laiks, kad paka atstāta kastītē
@laacz DHL Nīderlandē tā regulāri dara.
@laacz Man tā bija nesen ar Itellu - tas nozīmē, ka kurjers vienkārši…nepaspēja. Mana paka pēc tam vēl nogulēja noliktavā 5 dienas un beigās vajadzēja pašai braukt satikt kurjeru pie attāla lielveikala, kur viņš dalīja tās pakas. Pa to laiku jau sen būtu varējis izvadāt. Riebjas Itella
@laacz tas jau labi, ka atsūta īsziņu. Sarunā ar Itella operatoru noskaidroju, ka gadījumos, ja sūtījums ir no Vācijas, jau laicīgi ar viņiem jāsazinās, lai pārvirza paku uz skapi, jo piegāde mājās var neizdoties. Ja sūta no DPD, skaidrs, ka paka nonāks Itella nagos un tad ir brīnumi
@laacz Itella tā vnm dara
@laacz Ir arī atzīmes, ka 2os naktī mēģināts piegādāt, vairākkārt. Kad nevarēja piegādāt tā, aizsūtīja atpakaļ. Un tad bija jārunā, lai pārdevējs sūta atkal. :)
@laacz Kurjera zvans,ka esot pie mājas,atbildu,ka mājās neesmu un,ka loģiskāk iepriekš atsūtīt http://sms.Nu neko.Aicinu ievietot pakomātā,kas man ērts.3dienu klusums.Zvanu.Atbild,ka tajā pārslodze.Saku,tad lieciet citā.Ielika,pēc 5dienām.Secinājums pa Rīgu ilgāk kā no DE ceļo
@laacz Mūsu rajonā tik foršs kurjers, ka pat zvana vīram, ja neceļu- kaut gan uz pakas norādīts mans numurs. Ir vedis arī vīram,iespējams visi adreses numuri piefiksēti savā kontaktu listē😀
@laacz Man vispār nekādu ziņu neatsūtīja, tikai uzzvana kurjers plkst.17:00 darba dienā, stāvot lejā pie mājas ar manu sūtījumu, un jautā "nu,ko darīsim?" Vecīt es nez, brauc citreiz vai nes augšā, kā lai es aizteleportējos uz mājām no darba tagad
@laacz Agri vai vēlu visi tur nonāk
@laacz Kādu piegādes statusa ziņojumu tu sagaidi, ja kurjeram, piemēram, salūza auto?
@dotnedot Jebkādu?
@laacz o jā. man parasti zvana, kamēr saldi guļu, un tad momentā aizved uz pakomātu, kas nu nebūt nav gājiena attālumā no manis, lai gan daudz tuvāk ir veseli divi citi viņējie. make it make sense.
@laacz @dotnedot Tā viņi regulāri dara :-/ Atzīmē, ka mēģināts piegādāt, kas neatbilst patiesībai.
@laacz Kad paciņa ir izsniegta piegādei, kurjers var izvēlēties statusu: 1) paciņa piegādāta; 2) piegāde neveiksmīga. Kuru statusu kurjeram izvēlēties atgriežot paciņu loģistikas centrā?
@dotnedot A man kāda daļa? Itella pirmo dienu ar paciņu piegādi nodarbojas? Bija laiks izdomāt.
@laacz Pavērojot DPD paciņas ceļu LV-DE, ar atgriešanu uz LV. Itella vēl ir OK ar savu pārvirzīšanu uz pakomātiem. Omniva un dpd vienkārši LV mūs ir izlutinājuši.
@CaptSolo @laacz Piegādes mēģinājums sākas brīdī, kad kurjers no rīta saņem paciņu loģistikas centrā. Ja kurjers nepaspēj izbraukt visas adreses maršrutā, tas ir neveiksmīgs piegādes mēģinājums.
@dotnedot @CaptSolo Kā būtu ar ziņas pārdošanu klientiem, kuriem tika solīts paciņu piegādāt noteiktā laikā?
@laacz Kad es par to pašu zvanīju, man vēl atcirta ka man esot mēģinājuši, zvanīt, bet es neesot cēlusi 😅 tie arī bija meli.
@laacz Viņš jau nemelo, viņš mēģināja, tikai viņam nesanāca.
@laacz Man paciņa bija veikalā, kurš darbu beidz ātrāk, nekā "Itella" 🤡
@laacz (Nekā sms ir norādīts)
@IvetaVucena @laacz @egilstr Jā Itella atsūtīla SMS, lai izvēlas piegādes vietu un tad neskatoties uz to, ka izvēlēta piegāde uz mājām, iemet sūtījumu pakomātā. Regulāri. 🙂
@dotnedot @laacz Ar Itella / Posti šie nav atsevišķi gadījumi, tā ir sistēma.
@laacz Itella man ir topā pēc sliktajām pieredzēm, bet es jau trenēts, gatavojos laicīgi. Toties DPD boti google atsauksmes liek, tā teikt katram savs 😂
@laacz @ainarsbr11 Man identiski bija decembrī. 3 sūtījumi no Amazon DE Un amazon arī bija tas, kas atsūtīja īsziņu, ka nevarot piegādāt. Uzreiz zvanīju Itellai. Šie teica, ka adrese neesot ok. Atvainojās, ka kurjers neesot pazvanījis. Piegādāja pēc 2 d. Adrese uz visām pakām bija ok.
@laacz Pirms svētkiem vnmr saņēmu sms, ka paka ceļā un varu mainīt uz piegādi pakomātā. Ap svētku laiku šī opcija pazuda, pirmo reizi, kad piegādāja negaidot (vakarā pēc 18iem), pajautāju, kā tā. Teica, ka vnmr varu kurjeram zvanot pārvirzīt uz pakomātu vai citu saskaņot laiku.
@laacz tagad piegādes dienā saņemu ziņu, ja nebūsi mājās vai gribi uz skapi, atbildi attiecīgi uz šo sms. Visur strādā cilvēki ar kuriem iespējams sarunāties un sarunāt.
@hestiaenyo @laacz Parasti uzreiz saku lai sūta uz pakomātu, nav bijušas problēmas
@laacz @CaptSolo Šo var risināt ar atsauksmju sistēmu a-la Bolt. Taisam savu kurjerpastu ar blekdžeku un maukām?
@laacz Man ar Itellu bija vēl interesantāk: nekādas ziņas, trackoju paciņu, izrādās 24.12 piegādāts random narvesen, 26.12 izņemta. Zvanu Itella, saka ka izņēma kāds pavisam cits cilvēks, norādot to pašu order number 🤷🏻♀️
@laacz Viennozīmīgi švakākā kurjeru firma Latvijā. http://Amazon.de pakas iet caur viņiem. 90% pat apstiprinot, ka vēlies piegādi mājās, tur rāda neveiksmīgu mēģinājumu un atstāts pakomātā. Amazon gan pasūdzoties naudu par piegādi atgriež atpakaļ.
@Tsunami1_ @laacz Man šoreiz bija divas milzīgas un smagas kastes, pakomāts nebija opcija Būtu vienkārši bijis jauki, ja kurjers pazvanītu kaut 10 min ātrāk, ka jau ir ceļā, lai nav tā jāstreso meklēt uz sitiena kādu kas saņemtu manā vietā :(
@laacz Man katru dienu rādījās šāds paziņojums. Pirms filmēt piebraucamo ceļu, uzzvanīju. Skaidroja, ka tā tikai rādoties sistēmā, nekādu mēģinājumu nav bijis un viņi pat nezin, kur ir mana paka. Fun times.
@laacz @CaptSolo https://www.youtube.com/watch?v=e35AQK014tI
@laacz Man šonedēļ bija perfekta Itellas piegāde. Iepriekšējā vakarā atsūtīja ziņu, man nācās atzvanīt, un pateikt, ka nebūšu mājās. Vienojāmies par piegādi nākamajā dienā. 2 min pirms kurjera ierašanās saņēmu zvanu , pēc 2 min- sūtījumu. Vislabākās atsauksmes.
@laacz @CaptSolo Kurjerpasts nav ieinteresēts bojāt savu statistiku un zaudēt piegādes līgumus. Ekonomiski izdevīgāk ir slēpt savas kļūdas.
@laacz Posti, ja tas ir domāts Somijas serviss, vispār ir bēdu ieleja, arī šeit Somijā paši savā teritorijā nevar atvest paciņas laikā. Bieži vien pat nerisina problēmu un vienkārši aizsūta atpakaļ uz sūtītājvalsti. 🥲
Itella godīgi atbildēja uz e-pastu. Beigu galā pat zolīdi. Lai kas arī būtu http://customerservice.lv.
@laacz Es izvēlos piegādāt uz pakomātu, jo nekad nezinu, vai kāds būs mājās. Tāpēc man Itella strādā perfekti.
@Inese_Jolo @laacz Da beidz, man nāk zvani un sms par pakām no DE, CN, USA, PL no visdažādākajiem kurjeriem.
@ParaTr00per @laacz @egilstr ne tikai viņi, vieni citi iemeta omniava neprasot, ok, tikai kaste nebija īpaši tuvu pie mājas
@laacz Zinot Itellas “mēģināts piegādāt” vairākas reizes, pēdejo paciņu no http://Amazon.de veiksmīgi pārliku uz tuvāko pakomātu pirms piegādes.
@laacz Vai tad tu pats to nevarēji iedomāties, kas ir mēģināt piegādāt un tomēr nepiegādāt, ziemas apstākļos. Man ar tā bijis - tāpēc jau nav jātaisa vētra internetā 🤨
@laacz Ne Jūs viens tāds! Mamma vēl pērngad pirms ziemassvētkiem pasūtīja, bet līdz šim brīdim nav. Nav pat īsziņas ar plānoto laiku, bet tikai meli par to, ka ir mēģināts piegādāt. Tikai atrunas ar to, ka klients nav bijis klāt pieņemšanas brīdī...
@laacz Ar sūtījumu daudzumu tur, tiešām, ir "zavals". Iespējams, vēl visas Ziemassvētku dāvanas nav izvestas. Sūtījumu ir šausmīgi daudz un mazāk tie nekļūs, jo cilvēki ir atklājuši kurjerpastu ērtības, nu, vismaz tad, kad tās darbojas. Diemžēl, visi reizē to ir atklājuši.
@EsmuKaulainais @laacz Starp citu, tas ir ļoti prātīgi, norādīt darba adresi piegādei!
@aspruds @laacz Trīs dienas pabraucu viņiem, kā ārpakalpojuma sniedzējs. Zināt ko? Gandrīz 30% paku saņēmējiem nav norādīts tālruņa numurs saziņai. Negribēju problēmas, tāpēc tās pakas nemaz neņēmu. Skenējot pakas, ļoti lielai daļai var redzēt, ka tās ir mēģināts jau vairākkārt piegādāt...
@laacz Kādu viņu atbalstu Tev ir jānovērtē?
@aspruds @laacz Man arī šodien īsziņa ar tekstu, ka piegāde būs šodien 13.00-15.00, bet, ja vēlos saņemt terminālī, lai atsūtu burtu “P”. Atbildēju tajā pašā minūtē - zināju, ka nebūšu mājās. Paka nonāca Narvesenā. Nodomāju, ka superīga sistēma (atskaitot to, ka tikai piegādes dienā ko paziņo).
@laacz Itella nekad nevarēja piegādāt pakas. Jau bail kaut ko caur viņiem saņemt.
@laacz Man par 2 pakām, katrai cits nosūtītājs, arī izsekošanas info uzrādīja 'saskaņots cits piegādes laiks'. Man nezvanīja. Laikus uzķēru, CS atvainojās, bet nāk.dienā abas pakas atstāja citas pilsētas DUS. CS viņiem laipns, bet bezjēdzīgs. Tgd viena paka atpakaļ DE, otru gaidu.
@laacz Man ir vispār bijis tā, ka visos tajos tracking parādas, ka paciņa jau ir pakomātā, a bet durvju kods nav atsūtīts. Dabuju rakstīt customer service un tā ir bijis jau reizes vismaz 3 vai 4.
@laacz vismaz customer service ir ātrs un labs😍✨
@laacz Manā pusē viņi ir sākuši piedāvāt opciju piegādāt uz tuvāko SmartPost (ja pareizi atceros) pakomātu, ja tas ir 8 km radiusā ap piegādes adresi
@dotnedot @laacz Šādu. Atzīme "mēģināts piegādāt" normālos apstākļos būtu pieļaujama,ja kurjers ir klauvējies pie klienta durvīm.
@Kristaps_Basovs @laacz Paldies par pozitīvo piemēru! No tūkstošiem saņemto paciņu ne reizi neesmu redzējis šādu piegādes statusu par kavēšanos.