Whoops. Renault Zoe ticis pie 0 NCAP zvaigznēm. Pat Dacia ir viena. https://www.topgear.com/car-news/uh-oh-renault-zoe-now-zero-star-euro-ncap-car
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 21
Whoops. Renault Zoe ticis pie 0 NCAP zvaigznēm. Pat Dacia ir viena. https://www.topgear.com/car-news/uh-oh-renault-zoe-now-zero-star-euro-ncap-car
@laacz Un kādreiz Reno bija pašā augšā.
@Nobanots Viņi bija pirmais auto, kurš vispār saņēma 5 zvaigznes.
@laacz Skatoties video, crash testi izskatās normāli. Driving assist nav 90% LV auto :)
@janisz NCAP ir diezgan augsti kritēriji, kas ir stipri virs ES valstīs noteiktā minimuma.
@laacz NCAP gan tagad, manuprāt, par daudz vērības piegriež tam pašam Lane assist, kas LV nedod neko un visiem auto tiek izslēgts u.c. aktīvajām drošības sistēmām. Tas nav par konkrēto auto, bet vispārīgi.
@thearmi @laacz Nu var tak apskatīties arī detalizēti. Apvilktie ir pasīvā drošība (deformācijas, airbagi utt) Nu 43% Zojai pret 85% škodai fobijai tomēr ir atšķirība. P.s - šīs visas tipa ir vienas klases mašīnas. (tas, lai neteiktu, ka salīdzinu ar kruzaku, piemēram)
@androns @thearmi @laacz Nesaprotu, kur tie sānu airbag palika, nenostrādāja vai nav paredzēti?
@RoljaPrima @thearmi @laacz Čuvakam pat roka aizlidoja ārā pa logu pie sānu trieciena 😅
@androns @RoljaPrima @thearmi @laacz Tipo sānu airbags esot ielikts pārāk maziņš un ķemeņa augšdaļu vispār nenosedz.
@Booo_kat @RoljaPrima @thearmi @laacz Nu video vispār nesaskatīju, ka tur būtu airbags .. kaut maziņš 😅
@androns @Booo_kat @thearmi @laacz Salīdzināju ar to, kas īpašumā, kaut kā VAG izdomāja ielikt normālus spilvenus, jau sen.
@RoljaPrima @androns @thearmi @laacz Nu jā, man pat 97.gada misenei ir normāli 4 airbagi un 3 Ncap zvaigznes.
@Booo_kat @RoljaPrima @androns @laacz Tev būtu -80 zvaigznes šogad :)
@thearmi @RoljaPrima @androns @laacz Kāda viena jau saietu gan. Pēc video izskatās labāk nekā tā Zoja. :D
@Booo_kat @RoljaPrima @androns @laacz Nē, tur baigi vienkārši, ja nav lane assist un vēl pāris jobnatoras aktīvās sistēmas, uzreiz ir 0 zvaigzne, kaut tās sistēmas visi vienmēr atslēdz.
@thearmi @Booo_kat @RoljaPrima @androns Labi. Pavaicāšu. Kāpēc cilvēki atslēdz joslu asistentu? Ja jāmaina josla, tāpat jāieslēdz pagrieziena rādītājs, kurš atslēdz uz brīdi joslu asistentu.
@laacz @Booo_kat @RoljaPrima @androns Ja ir piestūrēšana, auto pie mūsu platajām joslām visu laiku brauc kā piedzēries. Ja nav, tāpat bieži vien pīkst ne pa ķeksi, jo ceļa līkumos bieži šķērsoju viduslīniju, ja pretī nav auto, lai līganāk izbrauktu.
@thearmi @Booo_kat @RoljaPrima @androns Piestūrēšanu var atslēgt atsevišķi. Un trajektoriju ievērošana ir ļoti labs ieradums. Atslēgt joslu asistentu neredzu iemesla.
@laacz @thearmi @Booo_kat @RoljaPrima @androns Yup. Jo ja tās ievēro vienmēr, tad ievēro arī kad stresains un aizmidzis. Jo instinkts. Nesaku ka tādam vajag braukt, bet ja izveido instinktus nekad stūrus nenogriezt, piemēram, tas var kādreiz no kādām nepatikšanām paglābt.
@KaarlisKK @thearmi @Booo_kat @RoljaPrima @androns Tieši tas pats ar pagrieziena rādītājiem. Ja to slēdz iekšā allaž, kad to nosaka noteikumi (nevis, kad šķiet, ka neviena jau tāpat nav), tad arī rodas lielisks ieradums.