Nomā iedeva labi nopakotu šī gada Q3. Tā piestūrēšana, mēģinot noturēties joslā ir nedaudz creepy. Bezvadu CarPlay un bezvadu lādēšana ir forši, bet type-c ISB ligzdas mani pārsteidza nesagatavotu. Un 3.5D nav nemaz tik dinamisks.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 15
Nomā iedeva labi nopakotu šī gada Q3. Tā piestūrēšana, mēģinot noturēties joslā ir nedaudz creepy. Bezvadu CarPlay un bezvadu lādēšana ir forši, bet type-c ISB ligzdas mani pārsteidza nesagatavotu. Un 3.5D nav nemaz tik dinamisks.
@laacz Kas ir 3.5D?
@mxdeblack 3.5l dīzelis.
@laacz Q3 tāda nav.
@mxdeblack @laacz Q3 dīzelis ir tikai 2.0
@laacz @mxdeblack Jā, šis ir tizli, bet nav tilpums. “The number "30," for example, will appear on all models with a power output of between 109 and 128 horsepower (81 and 96 kilowatts). The number "45," meanwhile, will reference a power output of between 226 and 248 hp (169 and 195kW) etc.”
@laacz To piesturēšanu var atslēgt
@GintsWeber Pagaidām mēģinu saprast - labi vai slikti. Nav tā k derdz.
@laacz Es atslēdzu, jo pēc laiciņa slaidas braukšanas neraustot stūri, man šī sistēma sāk uzbāzties ar paziņojumu, pārņemiet vadību. Tipa šofers iesnaudies, tāpēc ka nerausta stūri kā cccp filmās.
@GintsWeber Jā. Es to paziņojumu vēl nepaguvu izlasīt. Vispār tie Audi paziņojumi ir ellīgi gari un nevar pagūt izlasīt.
@laacz Man ir ļoti neliela auto vadīšanspieredze un es ļoti sabijos,kad vienai braucot mašīna piestūrēja
@laacz Man piestūrēšana patika ārpus pilsētas, komplektā ar adaptīvo kruīzu, pilsētā liekas bezjēdzīga lieta.
@julikost Pilsētā īsti neslēdzas iekšā. Un adaptivais kruīzs stop and go satiksmē bija riktīgi jauki.