Samazinoties degvielas tirdzniecībai (līdz ar EV uzvaras gājienu, kurš noteikti būs arī pie mums), samazināsies arī acīze no degvielas, kas patlaban sastāda nepilnus 600 miljonus eiro (2020. gads).
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 4
Samazinoties degvielas tirdzniecībai (līdz ar EV uzvaras gājienu, kurš noteikti būs arī pie mums), samazināsies arī acīze no degvielas, kas patlaban sastāda nepilnus 600 miljonus eiro (2020. gads).
@laacz Ēm, tas ir pareģojums par kādu 2040.gadu? (Tu vari aizvest latvieti pie EV, bet nevari dabūt dīzeli ārā no latvieša..)
@laacz Degvielas lielākais patērētājs ir vilcieni un smagie auto. Ja ekonomika izdomās aiziet dziļā bedrē, tad akcīze sekos.
@VVeips Es nebūtu tik drošs par vilcieniem. CSP neatrodu šādu statistiku. Kravas auto arī varētu nebūt, jo tie nereti Latvijā nemaz ij nepildās.