@laacz tvītu arhīvs

Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.

Lūk, visu satiksmes dalībnieku kustības uzlabošana viņu izpratnē. Laicīgi nepieskaroties pogai, Brīvības gatvi vairs šķērsot nedrīkst. Auto ir zaļais, gājējiem ir sarkans. Nu ko @rdsvc , labosim savu brāķi, vai veicināsim pārkāpumus un bīstamas situācijas? https://twitter.com/rdsvc/status/1384139123942772741?s=19

Kad braucu, viņi kādu laiku jau stāvēja. Tad kāds pamanīja, ka lai pārietu, ir jāpalūdz stabam atļauja. Ja nebūtu paspējuši palūgt, dabūtu vai nu stāvēt vēl, vai nu iet pie sarkanā. Jo kad mašīnām no Struktoru ir zaļais, gājējiem ir sarkans, ja laicīgi nebija palūgts.

https://twitter.com/edgarsberzins/status/1393567417083781122?s=19

https://twitter.com/Walk21Network/status/1401831412588818434?s=19

Šī lūdzējpoga pie Sporta akadēmijas nestrādā. Vairakas reizes spiedu ar ceļi, tad ar roku. Lūgums gaidīt tā arī nebija ieslēdzies. Bijam pilnīgi gatavi iet pie sarkanā, ja jau tas ir iekļauts dizainā, bet kopā ar auto zaļo, zaļais iedegās arī mums. Nezinu, kāpēc, varbūt paveicās.

Pie pašas brauktuves stāvēt nav patīkami. Kamēr pa Struktoru ielu braucošie turpina baudīt zaļo, pa Struktoru ielas ejošie jau laicīgi sāk gatavoties jaunai fāzei. Pienāk, pieskaras, aiziet atpakaļ. Gaidīt vajadzēs ilgi. Varētu kādu soliņu nolikt, bet tad jau pieturām nepietiks.

https://twitter.com/marisjonovs/status/1451483689423183874?t=heUYF6DAB_W2XGWVuAzlDg&s=19

Kam vienkārši stāvēt pie šīs pogas liekas nepatīkami, pamēģiniet šo @RigasDome piedāvāto UX izbaudīt, braucot ratiņkrēslā! Pogas saliktas pie stabiem, kas atrodas uz brauktuves pusi slīpā ietves daļā. Jāmāk nospiest poga, neizripojot uz brauktuves. https://twitter.com/merelysimple/status/1451478905832022016

Pie pašas brauktuves stāvēt nav patīkami. Kamēr pa Struktoru ielu braucošie turpina baudīt zaļo, pa Struktoru ielas ejošie jau laicīgi sāk gatavoties jaunai fāzei. Pienāk, pieskaras, aiziet atpakaļ. Gaidīt vajadzēs ilgi. Varētu kādu soliņu nolikt, bet tad jau pieturām nepietiks.

Šeit ir krustojums ar Palmu ielu. Tas pats: autobraucējam nav jāspiež poga, tur ir gudrais sensors, kas laicīgi ieslēgs zaļo. Bet gājēju sensoram tērēties ir par daudz prasīts. https://twitter.com/merelysimple/status/1410212127474864129?t=vIyt6T_DkvJZzNvofu-Tsw&s=19

●○
@merelysimple uzrakstīja

Auto ir zaļais, jo nostrādāja sensors, gājējiem ir sarkans, jo nebija laicīgi nospiesta lūdzējpoga. Kad @rdsvc ņirgājas par lietotājiem, tad saņem pelnītos lamuvārdus un likumsakarīgu uzvedību. Bet no kabinetiem neko redzēt nevar, un Excelī viss ir "uzlabots". #brīvībasiela

Problēma nav jauna, bet pēdēja gada laikā tādu vietu kļuva vairāk. Pie Apes ielas poga ir sen. Tā vietā lai pauzi (ilgu!) skaitīt no iepriekšējās zaļās gaismas, luksofori pauzi skaitā no pogas nospiešanas brīža. Tev jebkurā gadījumā būs jāstāv. Pat naktī. https://twitter.com/merelysimple/status/687907995515240448?t=vIyt6T_DkvJZzNvofu-Tsw&s=19

https://twitter.com/merelysimple/status/1120983050580561921?t=8HP23oSOm6F1t1Bk1W8fkA&s=19

Kāds varbūt domā ka Struktoru/Brīvibas nav pietiekami liela gājēju intensitāte, un tāpēc nekas slikts te nenotiek. Īstenībā šeit ir vairāk gājēju, nekā pirms pāris gadiem, jo 39. Pasta nodaļa tagad apkalpo arī 6. nodaļas klientus. Bet drīz atvērsies Lidl https://twitter.com/merelysimple/status/1314157143965208576?t=VXGtfRN_iNODkbSAu2AWNg&s=19

https://twitter.com/briedisunrepshe/status/1456153486199070721?t=ItlaHHXmz0rfxBQBPY2VcQ&s=19

Ak, gudrie luksofori... Kāpēc tie ieprogrammēti ienīst gājējus? Ja šķērsielā detektors sajutis auto, bet gājējs nav paspējis tikt līdz pogai, tad zaļā gaisma ieslēdzas tikai auto. Ja gājējs ir ticis līdz pogai, bet detektors nav sajutis auto, tad zaļā gaisma ieslēdzas arī auto.

https://twitter.com/KZn_K2/status/1469963006599733256?t=ubfsLCmOEPSZBlbDyzL_ZA&s=19

Kāda velna pēc pēc pogas nospiešanas Brīvības gatvē pie Apes ielas ir jāgaida ~2 minūtes, @rdsvc ? Pa to laiku tur jau savācas krietns bariņš cilvēku, daļa skrien pāri sarkanajam. Ja pareizi atminos, tad automašīnu zaļais cikls Brīvības gatvē ir 50 sekundes...

https://twitter.com/KZn_K2/status/1481280584643133445?t=tGnt1QZ7TvSJTg6XXj_s7Q&s=19

https://twitter.com/KZn_K2/status/1481280843935010819?t=kcPwpmTpqQ8yBMZhC_nadA&s=19

Man, par laimi, ceļā šobrīd ir tikai viens "gudrais" luksofors Malienas x Juglas ielas krustojumā, kur braucot agros brīvdienu rītos uz darbu nākas pārkāpt CSN un braukt pie sarkanā, jo gudrais luksofors atpazīst tikai automašīnas... Bet Brīvības ielā jau sačakarēti visi...

Gudrie luksofori pilsētā prioritizē gājējus, nevis auto https://twitter.com/KZn_K2/status/1292093590232072193?t=XToCFlzK6L0RPLTDnPzz0Q&s=19

Otrais piemērs arī no tās pašas Oulu. Tur visi luksofori organizēti tā, ka gājējiem zaļais ir pirmajiem. Tā, lai gājēji jau sāktu šķērsot brauktuvi, pirms kāds auto sāk nogriezties. Savukārt Latvijā ir otrādāk. Vispirms zaļais ir auto, tie sāk jau griezties un tad sāk iet gājēji

Meanwhile in Ouluu https://twitter.com/pekkatahkola/status/1483404847034556418?t=yj-Zj_FSOrc7JqpKT6DpaA&s=19

https://twitter.com/Pilsetasdzive/status/1489622455522058243?t=hTQIWnfGdWmR9t9HJL-yXg&s=19