Palūkoju EV cenas. Nope, nesanāks man nākamais auto elektro. Neticu, ka tuvāko dažu gadu laikā cenas nokritīs līdz paceļamam līmenim. Škodas iD4 bračka Enyaq sākas no 36k uz papīra, bet bāze dzīvē sanāks 38k. Ņemams Leaf arī sākas no 35k.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 22
Palūkoju EV cenas. Nope, nesanāks man nākamais auto elektro. Neticu, ka tuvāko dažu gadu laikā cenas nokritīs līdz paceļamam līmenim. Škodas iD4 bračka Enyaq sākas no 36k uz papīra, bet bāze dzīvē sanāks 38k. Ņemams Leaf arī sākas no 35k.
@laacz @normis vai neņēma mazlietotu, vai jaucu? Tad cenai jābūt nedaudz zemākai
@dj_beatmaster @laacz @normis Šķiet, ka ņēma dīlera demo automašīnu. Uzņēmumā pirms gadiem 5 paņēmām dīlera demo ENV200 (faktiski zem 1000km) par limonādi. Tā kā pieprasījums ir relatīvi mazs, ir diezgan cerīgi trāpīt uz tādu piedāvājumu. Bet citādi es prognozētu, ka 2-3 gadu laikā cenas krietni kritīs.
@niklavsjosts @dj_beatmaster @normis Cerēsim.
@laacz Nea, nākotnes auto nemaksās īpaši lētāk, vienkārši tik panākts, ka auto ar iekšdedzes dzinēju maksās dārgāk. Piem: bankas nedrīkstēs fiansēt "parasta" auto iegādi, autoražotājam būs jānodrošina, ka konkrēts procents ir elektro utt.
@Alvis_sh Pie mums tas noteikti nenotiks tik ātri kā citur. Un attieksies uz jauniem auto. Ja pērk tagad vai pēc gadiem diviem ICE, nekas būtiski nemainīsies.
@laacz DIY! :) Varbūt Andrim Dambim kāds DC motors garāžā aizķēries. Un pēc gada uz ielām parādās pirmais eFoigts :)))
@laacz Esi tik bagāts, lai pirktu jaunu auto? :)
@MarcisBa Jocīgi uzskati :)
@laacz Es braucu ar Opel Ampera (Chevrolet Volt) pluh-in hibrīdu. Var lādēt kā pilnvērtīgu EV un pilnu uzlādi var nobraukt 40-60km. 1 dienai pietiek. Maksā ~12K, atsauksmēs uzsver uzticamību un ilgmūžīgo bateriju sistēmas dizainu.
@RaivisDejus Man 40-60km nepietiks :)
@laacz Nopērkot 2 gadu vecu auto lifetime izmaksas ir jūtami zemākās. 20-30%. Man kā ex finanšu cilvēkam patīk rēķināt. Bet es arī neiebilstu, ja cilvēki pērk jaunas. :)
@MarcisBa a) 20-30% lētāk nav "bagāts" b) Garantija 2-3 gadus īsāku periodu, ja ir vispār c) Lietots auto ir lietots auto (kādas klizmas, kā lietots, utt) Ir skaidrs, ka finansiāli izdevīgāk ir lietots, bet ir arī citi aspekti bez finansēm.
@MarcisBa Un vēl viena lieta. Uzturēšanas izmaksas pieaug līdz ar auto vecumu. Pirmajos gados tās ir niecīgas (apkopes un tikai), bet pēc tam var jau būt pa kādam remontam. Pērkot 2-3 gadus vecu, tu šo brīdi pietuvini.
@laacz Man gan liekas, ka auto ir “operativa izmaksa” un nevis “investicija”. Attieciigi cena ir maksajums menesi par lietosanu. Un tad jau tie cipari (ipasi mazlietotu EV konteksta) galigi nav tik lieli. Operativa maks Skoda ar tas nozelojamo dilera noteikto atlikuso vertibu ir dargaka
@JurisPuce Protams, bet es to īsti patlaban nevaru atļauties anyway. Esmu nedaudz konservatīvs, vērtējot pats savu kredītspēju, ievērojot dažus veselīgus pamatprincipus.
@laacz Ja nav problēmas ar zīmoliem, tad šis skan pēc plāna. https://www.autoexpress.co.uk/dacia/109132/new-2021-dacia-spring-revealed-europes-cheapest-electric-car
@Kr_Silins Man nav problēmu ar zīmoliem. Man ir problēma ar Dacia :)
@laacz Nu varbūt otrreizējā tirgus Tesla model S.
@ugis22 Model-S nav piemērota mūsu laikapstākļiem un ceļiem.
@laacz Kā tā? Norvēği brauc.
@ugis22 Iespējams, ka ir dažādas versijas.