Man ir sešas hey invites. Kurš pirmais nāk, turš pirmais maļ.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 31
Man ir sešas hey invites. Kurš pirmais nāk, turš pirmais maļ.
@laacz Lūdzu vienu
@laacz Man
@laacz kristaps@kursors.lv Paldies!
@krizdabz DM
@laacz Man
@TheMarvan DM
@Senteevs DM
@laacz Man!
@laacz Man
@saldabols DM
@Janiskaruss Nevaru nosūtīt DM
@laacz Tagad var
@Janiskaruss Done.
@laacz Parastais 14 dienu trial, pēc tam $99 vai arī kas labāks?
@cyxob Nope. Beidzās.
@krizdabz @laacz Ir vēl? Esot lv webmail biznesā 10y+ šiš škiet mega interesanti! =]
@kristapsa @krizdabz Nope. Beidzās.
@PavelsRe Tas pats. Bet beidzās.
@kristapsa @krizdabz Man gribējās kaut ko dzēlīgu par "http://inbox.lv kā webmailu muzeja dzīvā ekspozīcija" uzrakstīt, bet lai jau paliek.
@laacz Bļe, nokavēju.
@mrserge Da izfantazē kādu storiju un nosūti viņiem uz iwant@hey.com :) Pēc nedēļas būs invaits.
@laacz ir kāds labs iemesls maksāt $99/year par epastu?? 🤨
@kaninsh No tracking. Funkcionalitāte. Dažiem tas ir pietiekams iemesls, lai atstātu $8.25 mēnesī par servisu.
@laacz Nu un kā tev iet ar to Hey epastu? Lieto, vai paspēlējies un aizmirsi?
@mrserge Paspēlējos un aizmirsu.
@laacz Un secinājumi? Man nez kāpēc jau no paša sākuma nepamet sajūta, ka šis serviss būs no tiem, kura idejas un risinājumus nospers adaptācijās, bet pats serviss nosprāgs tā arī neko nesasniedzis.
@mrserge Bez lielas lietotāju bāzes fundamentāli mainīt epastu neizdosies nevienam. Ja citi nospers, tad hey varbūt arī izdzīvos. Ja tas paliks viens ar šādām fīčām, tad viss atkarīgs no peļņas - savākto lietotāju maksātajam ir jānodrošina laba peļņa.
@laacz Domā, ka šis ir tas gadījums, kad ērtu fīču adaptācija līdzvērtīgos servisos ļaus radītājam arī izdzīvot? Esmu baisi skeptisks par to.
@mrserge Viņi sevi pozicionē kā premium. Fīčām jābūt adaptētām arī citviet (free vietās), lai nodrošinātu lietotāju apmācīšanu un piebarošanu ārpus Hey. Tādējādi, kad lietotājs ir gatavs maksāt, viņš aiziet pie viņiem, jo premium. Kamēr Hey ir tāda kā fīču saliņa, retais uz tās izkāps.