Pamēģināju sabiedrisko. Plus 40min :)
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 31
Pamēģināju sabiedrisko. Plus 40min :)
@laacz Ieskaitot laiku, kas tiek pavadīts ejot uz/no pieturām?
@TomsAtte Jep.
@laacz Tas atkarībā no maršruta un diennakts laika.
@just1birdcherry Diennakts laiks nemainīgs - sastrēgumu stundas. Maršruts arī - darbs un mājas.
@laacz Tev varbūt būtu variants kombinēt elektro stāvriteni + vilcienu :) ?
@laacz Bet tad, kad privāto skaits ir būtiski mazāks, sabiedriskais transports pārvietojas daudz, daudz ātrāk.
@laacz Kur bija vislielākie laika zudumi?
@normis Ziemā?
@briedisunrepshe Grūti pateikt. Nav jau īsti ar ko salīdzināt. Tā jau viss operatīvi - biļeti nopirku elektroniski, brauca visi pēc grafika.
@just1birdcherry Nē gluži. Liela daļa (vismaz no rīta) Rīgā brauc tranzītā. Plus - ved bērnus uz dārziņiem un skolām. Tas viss nav tik vienkārši, diemžēl. Protams, es neesmu eksperts, vienu reizi trīs mēnešos izbraucot ar sabiedrisko :)
@laacz Nu, piemēram, vilciens, šķiet, brauc diezgan ātri. Bet pieņemu, ka daudz laika aizņēma tikšana līdz stacijai, ja ar kājām. Un pēc tam Rīgā daudz laika tikšanai no stacijas, jo integrācija ar pilsētas transportu briesmīga un tas mums diezgan lēns.
@briedisunrepshe Es braucu ar mikriņu. Jo tas pie mājas gandrīz.
@laacz @briedisunrepshe Tev gadienā nesanāca braukt pa Barona ielu ar drausmīgo 30 kmh ātruma ierobežojumu? Tur tagad ir tā, ka bieži autobuss vai trolejbuss pa kādu paralēlu ielu būs ātrāk.
@briedisunrepshe Bet, jā. Transfers aizņem diezgan.
@laacz *šņuk, šņuk, nobirst asariņa*
@kristapsk @briedisunrepshe Tramvajs, protams. Bet tur jau ātruma ierobežojums neko nemaina. Tramvajs tāpat ātrāk tur nevar pabraukt, jo pieturas un luksofori.
@laacz Tas, ka brīvdienās privāto satiksme ievērojami samazinās, ļauj secināt, ka daudziem tiešām vajag. Tikai interesanti, kā tika galā PSRS? Bija bērni, kurus vajadzēja vestu uz dārziņiem un skolu, ja nestrādāji, cietumā varēji nokļūt....
@briedisunrepshe Tu vari izveidot Rīgā ideālu infrastruktūru sabiedriskajam, bet ārrīgas guļamrajoni turpinās braukt ar auto. Piemēram, @JelgavaLV. Sabiedriskā maršruti tur ir nesalāgoti un reti (piemēram, ir gali, kurp vispār netiec pēc 1800). Tūliņ likvidēs P&R pie stacijas un būs vēl jautrāk.
@just1birdcherry Iespējas tagad ir citas. Nevar salīdzināt ar PSRS, kur auto bija retums un uz skolu daudzi gāja divas stundas ar kājām.
@just1birdcherry @laacz Psrs mašīnas bija reti kurai ğimenei. Tagad katrai un pa vairākām.
@laacz 2 stundas diez vai, taču par to ir runa: nebija auto un lieliski bez tā iztika.
@laacz @JelgavaLV Jā, Jelgavā tā autobusu satiksme ir briesmīga. Vajadzētu normālus shuttle autobusus kā Aizkrauklē. Pag, likvidēs? Kādā sakarā? Pirms izveidots savienojums no Sporta ielas stāvlaukuma un paplašināts Sporta ielas stāvlaukums?
@just1birdcherry Nav gan diez vai. Varu iepazīstināt ar pāris cilvēkiem, kuri dzīvoja ārpus Rīgas un katru rītu gāja stundu turp un stundu atpakaļ. Cauri mežam, garām kapiem. Tumšs vai gaišs, sniegs vai lietus.
@laacz Vilcienu vai busu?
@zefirs @laacz Pareizi: sagrabina naudu kādam lūznim un jūtas tik smalks, ka sabiedriskajā vairs nekādi, un bērneli trīs kvartālus līdz dārziņam kājām neaizvest. Turklāt PSRS vēl vajadzēja tikt pie garāžas, kuru gaidīja vēl ilgāk, nekā mašīnu, un piešķirt varēja ellē ratā.
@briedisunrepshe @JelgavaLV Tagadējā P&R vietā būs satiksmes terminālis (autoosta, tipa), t/c (ar kino) un viss. Trīs gadu laikā sāksies būvdarbi, Sporta ielas stāvlaukumu noteikti ierobežos ar stāvēšanas laiku, jo to izmantos jaunais objekts un P&R tur būtiski traucēs.
@MarisAIsknis Buss, bet laika ziņā tās ir +/- 10min. Vilciens brauc minūtes 40, mikriņš 50. No mājām līdz mikriņam ar k2 5min, līdz vilcienam 15-20.
@just1birdcherry @zefirs Es labāk dzīvoju korķos un sliktā sabiedriskā transporta infrastruktūrā, nekā atgriežos PSRS.
@laacz Vispārīgi
@normis Tas neatrisina lietu un sniegu.