Nav tik traki pa to apvedceļu braukt. Nomales platums ir pietiekams. Un tikai retais nobrauc tuvāk par pusotru metru.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 17
Nav tik traki pa to apvedceļu braukt. Nomales platums ir pietiekams. Un tikai retais nobrauc tuvāk par pusotru metru.
@laacz izskatās, ka esi piedomājis pie maršruta :)
@Kaspars09 Braucu pa apvedceļu, jo idejas maršrutiem iet uz galu :)
@prusux @normis Nav ne mazākās nojausmas. Neizskatās nekas kruts. Jāprasa @mrserge. Kross, pilsētas. Whatever. Nav kalnu un man patīk. Tik pa smilti vai jebko citu birstošu braukt nevar.
@laacz @normis @prusux Latvijā vajag MTB ar 29er jo bedres 😁
@JAMikdiena @normis @prusux Ir jau vēl tie rēcīgie resno riepu braucēji pa pilsētu :)
@vimba_zlobnaja @Kaspars09 @kazhe Laba doma. Vēl var peni kartē uzzīmēt :))
@laacz Ceru, ka brauc vismaz ar ieslēgtu aizmugures lampu.
@janisz Vēl neesmu aprīkojis. Gaišajā laikā braucu bez. Tumšajā nebraucu. Bet ir plānā.
@vimba_zlobnaja @Kaspars09 @kazhe 369 ielas, nepilni 270km. 123,68 km ar asfaltbetona segumu (46%); 137,53 km ar grants (šķembu) segumu (51%); 2,91 km grunts bez seguma (1%); 5,24 km ar bruģa segumu (2%);
@laacz Ui, Iecavas ceļš taču tagad ir konfekte!
@preteklis Nedaudz pārprati. Iecavas šoseja bija nedaudz - ārā no Jelgavas un augšā uz apvedceļa virzienā uz Jelgavu. Cukura ielā ir remonts ar garu luksofora posmu, lavierēšanu starp pretī un no aizmugures secīgi braucošajām mašīnām un stabiņiem.