Izmantoju izdevību un eksperimentēju ar dažādiem pilsētas mobilitātes risinājumiem. Šo dēvē par velosipēdu. Tam ir pedāļi, kuri jāmin. Gājēji tevi ignorē, autovadītāji nepamana. Bet nekas. Tas nav bieži. Paldies, @mrserge par palienēto rīku :)
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 8
Izmantoju izdevību un eksperimentēju ar dažādiem pilsētas mobilitātes risinājumiem. Šo dēvē par velosipēdu. Tam ir pedāļi, kuri jāmin. Gājēji tevi ignorē, autovadītāji nepamana. Bet nekas. Tas nav bieži. Paldies, @mrserge par palienēto rīku :)
@laacz @mrserge Gājēji drīkst ignorēt. Tādas tiesības viniem garantē Satversme un Ceļu satiksmes noteikumi.
@laacz Nu tad gaidu Jelgavā: video ar braukšanu pa Rīgas ielu un konfliktu ar nepalaisto BMW, garstāstu par sūdīgi renovēto Barona ielu, kritiskās masas braucienu caur Ozolnieku remontu, piketu pie domes par slikto velostruktūru un citus jautros velopiedzīvojumus. Lai labi ripo!
@laacz Ak jā, vēl viena lieta. Man nav ne jausmas, kāds ir kods tai slēdzenei. Izmantošu izdevību un palūgšu tikt vaļā no tās figņas.
@kristapsk @mrserge Ne uz veloceliņa.
@mrserge Ozolnieki šodien bija... šķiet, ka nav iespējams aprakstīt bez rupjībām. Luksofora sarkanais signāls visiem pie kājas. Pat policisti, kas tur dežūrēja, beigās aizbrauca prom :D
@mrserge Jūs nebijāt tik dikti pālī, lai aizgrieztu prom. Tas, kurš bija uzstādīts, bija īstais :P
@mrserge BTW, pa Barona ielu braucu no autenes ar elektrisko skrejriteni. Nebija ne vainas.