Nekad mūžā nebiju braucis pa tik tukšiem ceļiem Polijā. No robežas kādi 100km, kamēr vispār pirmo fūri apdzinu. Konstitūcijas diena FTW.
Sakarā ar to, ka Twitter ir slēdzis bezmaksas piekļuves savam API, šis projekts var tikt uzskatīts par mirušu sākot ar 2023. gada 15. jūniju.
Šis ir tvitera pavediens. No senākā uz svaigāko. Tvītu skaits: 20
Nekad mūžā nebiju braucis pa tik tukšiem ceļiem Polijā. No robežas kādi 100km, kamēr vispār pirmo fūri apdzinu. Konstitūcijas diena FTW.
@laacz Zinot viņu ceļabūves ātrumu, drīz Polijā fūres tikai apsteigsi, nevis apdzīsi.
@asiic No Augustowas jau labu gabalu bānis.
@laacz Tādēļ, ka svētku dienās Polijā lielai daļai kravas autotransporta ir aizliegts braukt.
@mxdeblack @asiic Nākamnedēļ kartē paskatīšos.
@laacz @asiic No Augustovas bānis nav nekādā virzienā, tu, visticamāk, jauc vai nu ar Suvalku apvedceļu vai pabeigto bāni Belastoka - Varšava
@mxdeblack Un ko tad es uzrakstīju?
@mxdeblack @asiic Paskatīšos pēc GPS logiem mājās. Varšavas - Belostokas banis mums īsti pa ceļam nav, drīzāk S61.
@mxdeblack @asiic Es mūždien jaucu. Viens bija proper bānis, otrs parasts 1 joslas ceļš ar visādiem vikrutasiem.
@laacz @asiic Pēc 2 gadiem nebūs jājaucas, būs bānis visā garumā, sākot no Budzisko
@mxdeblack @asiic Jep. Bet jau tagad ir milzu uzlabojums.
@laacz @asiic Bez šaubām. Polija ir valsts, uz kuru @Jekaba11, @Talis_L un @LVceli būtu jābrauc pieredzes apmaiņā par to, kā jābūvē ceļi. Jeb drīzāk iegūšanā.
@mxdeblack @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli Nu, nesaki gan. Polija ir milIga valsts ar milzīgu tranzīta plūsmu. Viņi samem milzu Eiropas naudas, ka arī ieņem milzīgu naudu caur viņjetēm smagajiem.
@laacz @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli Un, ja gribas līdzīga izmēra valsts piemēru, gan jau pamanīji jauno 4 joslu bāni Lietuvā aiz Kauņas uz PL pusi līdz Marijampolei. Drīz turpināšot līdz robežai. Tātad var, ja grib.
@mxdeblack @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli Nu, paga. Bet mums jau nav tranzīta, kas tādas investīcijas atpelnītu.
@laacz @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli Tranzīta trafiks uz E67 ir ievērojams.
@laacz @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli LV ļoti līdzīga vai lielāka intensitāte kā posmam, kuru LT pārbūvē par maģistrāli, ir Rīgas apvedceļam, Jelgavas šosejai, Bauskas šosejai, A9 posmā Liepāja-Grobiņa.
@mxdeblack @asiic @Jekaba11 @Talis_L @LVceli Jelgavas šosejai ir pārāk daudz nobrauktuvju, lai būtu ekonomiskā pamatojums būvēt bāni. Plus - satiksme pamatā ir vieglie. Rekonstruēt gan vajadzētu.